(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
Eurobest 2007 si-a facut cunoscute cele 1059 de nominalizari in finala 2007 a festivalului de publicitate dintr-un total de 5333 de lucari intrate in concurs. Din Romania, la editia din acest an sunt nominalizate in finala agentiile McCann Erickson, TBWAMerlin, Graffiti BBDO, Leo Burnett, Media Direction, Starcom si Propaganda.
La sectiunea TV Cinema, agentiile de publicitate romanesti au obtinut nominalizari prin TBWA Merlin cu o lucrare Petrom si doua nominalizari cu McCann Erickson pentru Foton si IAA Romania. TBWA Merlin a mai obtinut o nominalizare si cu Omniasig pentru o lucrare neconventionala.
La sectiunea Print, nominalizarile sunt pentru agentiile Graffiti BBDO cu doua serii de intrari pentru Mountain Dew si Dosarele Istoriei, in timp ce Leo Burnett a obtinut o nominalizare cu Western Union.
La sectiunea Media, agentile care au obtinut nominalizari sunt Starcom – doua nominalizari pentru Avon – Campania impotriva Cancerului la san, Media Direction – Pepsi si Lipton , Propaganda – Casa de avocatura Marieta Badescu si cabinetul de chirurgie plastica Aestetic Line.
Ajuns la editia cu numarul 20, Eurobest 2007 a avut in acest an 5333 de intrari, in crestere cu 7% fata de anul trecut, atunci cand competitia inregistra 4998 de lucrari. Festivalul de publicitate a inregistrat in acest an la TV/Cinema un numar de 1064 intrari, la sectiunea Print - 1646, pentru Radio au intrat in concurs 249 de lucrari, iar la sectiunea Interactive – 542. Competitia a mai avut la sectiunea Outdoor 1105 lucrari, la Direct and Sales Promotion - 342 iar la Campanii Integrate - 98. Desi la prima editie in cadrul Eurobest, sectiunea Media a inregistrat 287 intrari.
Castigatorii editiei din acest urmeaza sa fie desemnati astazi, 30 noiembrie. Prezentarea acestora va putea fi urmarita si pe website-ul Eurobest Live.