7 Cannes Lions pentru o campanie implementata prima data in Romania de Saatchi & Saatchi
Miercuri, 19 Iunie 2013
Zilele Sperantei in Romania pe Youtube

 ( adplayers, Iulian Toma) O campanie implementata prima data in Romania de Saatchi & Saatchi a castigat 7 trofee Cannes Lions.

Implementata prima data in Romania  pentru organizatia Samusocial de Saatchi & Saatchi Romania dupa o idee Saatchi &Saatchi Berlin, campania "Zilele Sperantei"/ "Days of Hope" in care oameni fara adapost au prezentat jurnalele meteo a facut valuri in Germania, Elvetia, Rusia, Polonia, si Serbia si a smult mai multi  „Lei” de la Cannes. Mai exact: Zilele Sperantei a castigat 6 Lei de Argint (Silver Lions) si un Bronz (Bronze Lion) la editia 2013 a festivalului

"Sunt foarte mandru de reusita extraordinara campaniei DAYS OF HOPE la cel mai important festival de creativitate" a decarat Radu Florescu, CEO Centrade Saatchi & Saatchi. "Ma bucur pe de o parte ca o idee atat de simpla si cu un impact atat de mare a fost apreciata de juriu, si pe de alta parte ca Saatchi Romania a contribuit intr-un mod determinant la succesul acestei campanii, demonstrand inca o data colaborarea foarte buna cu agentiile din reteaua Saatchi", 

Reprezentantii Saatchi & Saatchi de la Bucuresti au afirmat pentru adplayers ca Romania a fost prima tara unde aceasta campanie a fost lansata, iar rolul pietei romanesti a fost determinant.

„Ideea creativa a fost foarte ofertanta din punct de vedere al amplificarilor. Pe plan local, am facut multe lucruri in plus fata de conceptul initial: campania a avut o puternica componenta de PR cu activare puternica de blogging si social media. De asemenea a avut si o componenta radio. Dupa cele 5 zile de buletine meteo la Prima TV, alaturi de reportaje cu povestile de viata ale celor 5 ‘prezentatori’, un al saselea om al strazii a prezentat buletinul meteo la Radio Guerrilla in urma caruia a primit si absolvit un curs gratuit de frizerie.  Campania de media relations a fost si ea o componeta importanta a campaniei, presa scrisa si online sustinand aceasta idee de a transforma pentru 5 zile 5 oameni ai strazii in vedete TV punandu-i cu demnitate in fata camerelor de luat vederi.”

Din spusele reprezentantilor agentiei romanesti, suportul presei a fost semnificativ atat in Romania cat si in celelalte tari.

„In Romania, toate cele 6 cazuri sociale aduse in fata publicului de campanie au fost rezolvate. De altfel, Romania a fost tara in care campania s-a intins pe cel mai mare numar de zile – 6. A fost o campanie pro bono, cu buget zero. Oamenii fara adapost care au fost implicati in campanie au fost ajutati: au primit acte de identitate, permis de conducere si chiar un post de munca pe care persoana si-a dorit-o foarte mult.”, afirma reprezentantii agentiei de la Bucuresti.

„Ceea ce ne doream era, pe de o parte, sa atragem atentia asupra problemelor cu care se confrunta oamenii strazii pe timp de iarna, iar pe de alta parte sa facem cunoscuta campania in sine” mai spun reprezentantii Saatchi & Saatchi. 

„Zilele Sperantei” este o campanie a organizatiei Samusocial, derulata de Prima TV si sustinuta de Saatchi & Saatchi PR si Newcast, divizie a Zenith Media Romania.

Credite:

Saatchi & Saatchi: Johan Ohlson (Executive Creative Director), Laura Iane (Creative Group Head), Marius Tianu (Creative Group Head), Catalin Rulea (Creative Group Head)

Saatchi & Saatchi PR: Larisa Petrini (Managing Partner), Ramona Dumitru (Business Unit Director), Antonia Tucheac (Corporate Communications Officer).

Newcast, divizie a Zenith Romania: Camelia Balinca, Head of Newcast in Romania

Mai mult in Cannes Lions

Mai citeste, pe acelasi subiect:

surse adplayers: Al treilea Leu romanesc la Cannes.

Adrian Botan din culisele juriului Direct Lions. McCann Erickson: Lei de Bronz si Argint la Cannes.

McCann Erickson, Graffiti BBDO, GMP si Leo Burnett finaliste la Cannes Lions. Saatchi&Saatchi, finalista cu o campanie internationala.


PUBLICITATE: