60 de publicitari la primul Ad’Drink, de la Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania
Joi, 20 Mai 2010


 ( AdPlayers, Iulian Toma )

Pe fundalul crizei economice care a afectat industria de publicitate din punct de vedere emotional si sub deviza "Miercuri ne imbatam cu vise la Ad'Drink", ieri seara (19 mai) a avut loc primul eveniment dintr-o serie de intalniri de relaxare ale publicitarilor organizate de Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR).

Cu o prima bautura oferita de organizatori, seria de evenimente dedicate creativitatii si talentului nu s-a dorit o intalnire cu presa, cu surle si trambite, ci una in interiorul industriei, care isi propune sa revitalizeze spiritul creativ si non-conformist ca principal motor al publicitatii. Initiatorii sunt convinsi ca, daca se intalnesc din nou la bere impreuna, inseamna ca mai pot schimba inca lucrurile in bine, si ca mai pot visa la clienti super permisivi, la bugete mari pentru campanii la filmari exotice.

„Aflati tot timpul in pitch-uri sau competitiii in publicitate, ne-am gandit ca este nevoie de aceste intalniri de relaxare. Pe viitor ne propunem sa avem la AdDrink si invitati speciali din Romania sau din afara granitelor, cum sunt designeri, fotografi, arhitecti sau alte personalitati din aceste zone creative”, a afirmat pentru AdPlayers, Peter Jansen, Presedintele UAPR.

Potrivit lui Jansen, prima intalnire din seria AdDrink a reunit laolalta in jur de 60 de publicitari, artisti, designeri, fotografi,  la o intalnire relaxanta care isi propune sa fie reluata peste o luna, tot intr-o zi de miercuri, pe 16 iunie. O data la trei luni, promotorii Ad’Drink isi doresc chiar o intalnire ceva mai mare, cu invitati speciali, speach-uri, si alte surprize, pe care, cel putin deocamdata, initiatorii seriei de „Ad” intalniri nu le-au dezvaluit.


PUBLICITATE: