500 EUR si examen pentru admiterea in Scoala ADC*RO
Joi, 07 Februarie 2008



(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

 

Desfasurat in colaborare cu Millenium Communications, prima scoala de creatie in publicitate din Romania - Scoala ADC*RO este un proiect derulat sub egida Art Directors Club Romania, in parteneriat cu Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania, adresat tinerilor care isi doresc sa lucreze in industria de publicitate.

 

Scoala ADC*RO este condusa si ii are ca tutori pe multi, mai precis 12, dintre cei mai buni directori de creatie din industria de publicitate. Taxa de scolarizare este de 500 EUR de persoana, iar tutorii vor preda gratuit, fondurile stranse urmand sa fie valorificate pentru dezvoltarea altor proiecte in beneficiul industriei de publicitate.

 

Adrian Botan, Director de Creatie McCann Erickson CEE si Membru in Comitetul de conducere UAPR, spune ca cei 12 tutori vor preda la tot atatea grupe de studenti, avand modele similare din afara granitelor Romaniei. El aduce ca exemplu si un caz similar intalnit in Australia de Liviu David, Creative Director la Next Advertising, unul dintre tutorii si promotorii proiectului de training.

 

Potrivit oficialilor UAPR, Scoala ADC*RO este o scoala de concept, si NU un curs despre “publicitate” si vine in intampinarea nevoii de resurse din industria romaneasca de profil, cu scopul de a descoperi si de a modela tineri cu potential.

 

Catalina Cernica crede ca scoala ii va ajuta inclusiv pe cei care ajung in alte departamente ale unei agentii, ciclul de training fiind necesar oricarui om care ar trebui sa stie ce se intampla in procesul de creatie.

 

Proiectul se va desfasura pe parcursul a 3 luni, in perioada aprilie – iunie 2008, si consta in doua intalniri pe saptamana cu tutorii (un seminar si o sedinta de lucru cu agentia). Fiecare grupa lucreaza pe rand cu 2 agentii (cate 6 saptamani fiecare).

 

Ciclul de training va permite atat agentiilor membre UAPR sa acceseze absolventii Scolii ADC*Ro pentru a completa pozitii disponibile in echipele de creatie cu noii absolventi, dar si studentilor care vor putea avea sanse reale pentru a exploata diverse oportunitati de locuri de munca disponibile in agentii.


PUBLICITATE: