40 de tari in Liga Suporterilor Rexona
Marti, 25 Aprilie 2006

( AdPlayers.ro ) Serialul „Liga Suporterilor Rexona for men” lansat in Romania in luna aprilie a fost finantat de Unilever si distribuit statiilor TV din intreaga lume de catre MindShare si Sports and Entertainment Television Ltd (SET), spun oficialii agentiei MindShare Media Romania.

Destinat impatimitilor jocului cu balonul rotund, potrivit agentiei de media, serialul isi propune ca in avampremiera Campionatului Mondial de Fotbal 2006 si surprinde pasiunea suporterilor pentru fotbal, atitudinea si dragostea lor pentru acest sport.

„Un format TV inedit din domeniul advertiser-funded program”, dupa cum apreciaza reprezentantii MindShare, programul Unilever Rexona Liga Suporterilor este un serial documentar cu si despre fanii fotbalului, creat pentru brand-ul Rexona for Men din portofoliul Unilever, ce va fi difuzat in aproximativ 40 de tari, printre care si tara noastra.

40 de tari in Liga Suporterilor Rexona

„Ne bucuram sa difuzam acest program si in Romania, pe un post national si la o ora cu intrare buna pentru publicul masculin” , spune Oana Petroff (foto), Managing Director, MindShare Media Romania. „Liga Suporterilor  este un exemplu elocvent pentru genul de abordare neconventionala pe care ne dorim si o dezvoltim din ce in ce mai mult si care este solutia intr-un mediu din ce in ce mai dinamic si mai aglomerat”, adauga sefa agentiei de media.

Premiera mondiala a productiei a avut loc in Marea Britanie, pe 22 martie 2006. La mai putin de o luna de la lansare, MindShare Media Romania a preluat ideea programului si a adaptat-o pentru publicul roman, impreuna cu Unilever SCE. Asa cum sustin autorii implementarii programului in Romania, suporterii romani sunt printre primii din lume care se pot bucura de difuzarea acestui format inedit de emisiune TV.

Programul este difuzat de postul Antena 1, in fiecare duminica dupa Recursul Etapei, in treisprezece episoade de cate 30 de minute si reluat de Antena 3.

Dupa cum sustin reprezentantii MindShare, „Liga Suporterilor” face parte dintr-o platforma mai ampla de comunicare pentru Rexona for Men avand la baza fotbalul. Campania mai cuprinde un nou spot TV, in care suporterii isi manifesta pasiunea extrema pentru fotbal, dezlantuindu-se in ritualuri salbatice, o promotie la nivel national si un concurs ce se va desfisura online si in cotidianul de sport Gazeta Sporturilor. In cadrul acestui concurs vor fi premiate zilnic cele mai originale si mai interesante povesti ale suporterilor pasionati din Romania.

Reprezentantii agentiei de media spun ca serialul este o noutate atat pentru telespectatorii romani, cat si pentru cei din intreaga lume, episoadele neavand doar subiecte cu specific local, ci si de interes international.

„Televiziunea inca reprezinta cel mai important canal de comunicare pentru Unilever, dar trebuie sa fim din ce in ce mai inovativi in cum anume folosim acest suport” a declarat Alan Rutherford, Global Media Director Unilever . El sustine ca noul format TV dezvoltat pentru Rexona for Men este un exemplu foarte bun al unei abordari inteligente a comunicarii pe TV, „abordare pe care dorim sa o extindem pe viitor”, spune Alan Rutherford.

Motivand conceptul de comunicare, Rutherford sustine ca „fotbalul are o relevanta deosebita pentru consumatorii Rexona for Men”. „Acest sport starneste pasiuni printre suporterii din intreaga lume; de aceea ne adresam lor si nu jucatorilor”, motiveaza alegerea conceptului de comunicare, directorul de media global al companiei Unilever.

MindShare Worldwide este o companie internationala de management al investitiilor media. Cu incasari de peste 21,5 miliarde dolari potrivit companiei de cercetare de media RECMA, reteaua dispunde de 95 de birouri in 64 de tari din Europa, SUA, America Latina, Orientul Mijlociu si Asia si este membra WPP, unul dintre liderii mondiali in comunicare.

Potrivit oficialilor agentiei, MindShare Media Romania ofera servicii complete de media pentru Unilever SCE, British American Tobacco, Samsung, American Express, Energy Holding, BCR Asigurari, IBM, DHL, Heidelberg, Flamingo. MindShare face parte din grupul de comunicare Ogilvy Romania si, potrivit agentiei, este cotata ca una dintre cele mai puternice agentii de media.

Iulian Toma info@adplayers.ro )


PUBLICITATE: