AdPlayers. info
Romanian PR Award a dat start inscrierilor la cea de a XIX a editie a competitiei in care sunt eligibile proiecte care s-au desfasurat in ultimii doi ani. Termenul limita pentru inscrieri este 1 octombrie 2021. Gala Romanian PR Award va avea loc in format virtual sau hibrid in seara zilei de 25 noiembrie 2021.
La editia din acest an, Romanian PR Award promite sa aduca in prim plan importanta sistemelor de evaluare in practica relatiilor publice si ii invita pe aplicanti sa acorde o importanta sporita standardelor de masurare. Potrivit reprezentantilor competitiei, pentru a sustine tema acestei editii, organizatorii vor genera prin portalul PR Romania o serie de resurse/recomandari cu scopul de a contribui la adoptarea graduala a unui instrumentar de evaluare relevant la nivelul pietei autohtone.
“Cine vrea sa inteleaga care este miezul provocarilor cu care se confrunta industria de PR va ajunge inevitabil la practica evaluarii care avanseaza greoi si nesatisfacator” spune Dana Oancea, presedintele Forum for International Communications, organizatorul competitiei.
,,In ultimii ani, industria de PR a facut eforturi considerabile la nivel global in corelarea valorii relatiilor publice cu valoarea business-ului, dar nu se poate spune ca aceasta este inca o practica standardizata. Preeminenta masuratorilor ‘absolute’ (outputs) si utilizarea AVE (Advertising Equivalency Value) marginalizeaza in continuare functia de PR in fata altor functii de business, iar progresele lente in a demonstra impactul activitatilor de PR reprezinta inca o bariera importanta in calea profesionalizarii domeniului”, a adaugat Oancea.
Jurizarea
Jurizarea competitiei reuneste competente din 10 tari si este asigurata de directori de comunicare ai companiilor Telekom, Raiffeisen Bank, Coca Cola HBC, Ursus Breweries, Banca Transilvania, Honeywell, JTI, Sphera Franchise Group, Mondelez, Penny, MedLife, L’Oréal, ING Bank, Sanofi, Novo Nordisk, Citibank, Unicredit, Enel, Farmec, Globalworth, DiDi, Société Générale Global Solution Centre, Zentiva, reprezentanti ai retelelor globale – Ketchum, Clarity, Ogilvy, Hill+Knowlton Strategies, FleishmanHillard Fishburn, Brunswick, Heritage House, executivi ai agentiilor locale de PR - MSL The Practice, Graffiti PR, Rogalski Damaschin PR, McCann PR, GMP PR, DC Communication, SmartPoint, GOLIN, Oxygen PR, 2activePR, Ogilvy, Daescu Bortun Olteanu, BDR Associates, Jam Session Agency, OMA Vision, Action Global Communications, Conan PR, Minio, Image PR, The Public Advisors, Free Communication, Pastel, PR & More, The House PR Agency, Tudor Communication, Confident Communications, BMagency, WefflerMark, Crafters, Porter Novelli Public Relations, Zaga Brand, Media Pozitiv, precum si consultanti independenti, reprezentanti ai mediului academic, reprezentanti ai organizatiilor profesionale Arthur W. Page Society, ARRP, CIPR, PROI Worldwide, AMEC si Legeion.
Premiul special „PR Innovator of the Year” este acordat de Telekom Romania si ofera vizibilitate proiectelor care prin inovatia pusa in joc si excelenta executiei trec dincolo de granitele comunicarii obisnuite, de limitele actuale de practica si acceptare.
Pentru al optulea an consecutiv, Raiffeisen Bank continua acordarea distictiei „Best of PR Measurement & Evaluation”, singura distinctie din Romania care recunoaste excelenta practicilor de evaluare in PR.
Romanian PR Award este sustinut de Telekom Romania, partener principal, de partenerii - Raiffeisen Bank, Ursus Breweries, Coca Cola HBC, MedLife, Penny, Banca Transilvania si KFC.
Mai multe detalii, pe pagina competitiei https://praward.ro/
Mai mult in Festival, PR,