La Gala Effie Awards 2022, Jam Session Agency a devenit agentia independenta cu cel mai mare punctaj din Romania, obtinand doua premii Gold, doua Silver, doua Bronze si 7 nominalizari pentru Tazz, ING Romania, The Home si Carrefour Romania
AdPlayers. Info
Jam Session Agency a devenit agentia independenta cu cel mai mare punctaj din Romania, in cadrul galei Effie Awards, care a avut loc pe 16 iunie la Bucuresti.
In clasamentul general, Jam Session Agency s-a situat in topul primelor trei agentii din Romania dupa scorul total obtinut, calculat pe baza sistemului de punctare Effie Index, utilizat la nivel international.
Premiile
Tazz, pentru care Jam Session este agentie de brand, a fost desemnat Brandul anului 2022, rezultat obtinut in baza premiilor si nominalizarilor din cadrul Effie 2022: doua Gold Effie la doua categorii: E-commerce (pentru campania „Cand pofta dicteaza, Tazz livreaza!”) si Timely Opportunity, pentru „Cand chefii jurizeaza, Tazz livreaza!”; Silver Effie pentru Marketing Innovation („Gusturi locale, preparate legendare”), un Bronze in categoria Brand Experience (tot pentru campania „Cand chefii jurizeaza, Tazz livreaza!”) si 7 nominalizari.
Impreuna cu ING Romania, pentru care Jam Session Agency este de asemenea agentie de brand, agentia a castigat un Silver in categoria Financial Services, pentru campania „Creditul ING Foarte Personal”, si 2 nominalizari.
Pentru campania Design Therapy a clientului The Home, Jam Session Agency a obtinut un Bronze in E-commerce. Pentru Carrefour Romania, campaniile dezvoltate de agentie au obtinut 3 nominalizari.
“In industria de advertising suntem obisnuiti cu setarea unor standarde la nivel de comunicare, de campanii, de agentii care livreaza un anumit work. Cred insa ca este momentul sa setam si niste benchmark-uri cand vine vorba de clienti. Pot spune cu mandrie ca am reusit sa strangem in jurul nostru parteneri din randul clientilor care sunt repere in aceasta industrie, repere de profesionalism, daruire, deschidere si know-how de business. Impreuna cu ei si cu o echipa interna pasionata si hard working am construit branduri si am dezvoltat campanii cu adevarat relevante, performante, eficiente si cu impact. Si nu ne oprim aici”, spune Alexandra Vestineanu, Co-Managing Partner.
„Am crescut organic, fara clienti si resurse «de retea» si am reusit sa devenim cea mai buna agentie independenta din Romania la Effie 2022”, afirma Ioana Cadir, Co-Managing Partner. „Faptul ca am intrat si in top 3 general a fost o confirmare ca avem un portofoliu de campanii competitiv oriunde in lume, cu o echipa de profesionisti care inteleg businessul si brandul clientului, cum se misca piata si schimbarile culturale. Chiar suntem un «jam session» de competente, idei, personalitati si pasiuni. Iar eu una ma simt perfect in combinatia asta.”
„Ce s-a intamplat la gala Effie 2022 inseamna un an de munca la Jam Session Agency, cu proiecte luate «foarte personal», constructia unei echipe solide, cu emotii, hard work, pasiune si multa, foarte multa bucurie sincera, pusa din plin in tot ceea ce facem. Si cu ING Romania, si cu Tazz, lucram de 2 ani si tot de atatia ani suntem impreuna pe podium. Cand exista o relatie solida, de incredere intre client si agentie, se naste o sinergie incredibila, care se simte in brand si in fiecare gest de comunicare. Si tot din aceasta sinergie se naste si performanta”, spune Andreea Ghenoiu, Creative Partner.
„Tot ceea ce am reusit in ultimul an de zile li se datoreaza oamenilor si partenerilor nostri”, crede Valentin Suciu, Co-fondator si Partener Jam Session Agency. „Am construit o echipa care a reusit sa livreze rezultate de comunicare si de business pentru branduri mari, cu expertiza, de la care avem noi insine multe de invatat. Ne bucura trofeele si nominalizarile luate impreuna cu prietenii de cursa lunga de la ING Romania, Tazz, Carrefour sau The Home, alaturi de care suntem mandri sa fim in top 3 Effie 2022 si pe primul loc intre agentiile independente de comunicare din Romania.”
Campaniile Jam Session Agency la Effie Awards 2022 - nominalizari & premii
Brand of the Year: Tazz
Gold in E-commerce: Tazz - When cravings hit, Tazz delivers.
Gold in Timely Opportunity: Tazz - When Chef Judges, Tazz delivers.
Silver in Marketing Innovation: Tazz - Local Ingredients for legendary cravings
Silver in Financial Services: ING Romania - The very personal loan
Bronze in E-commerce: The Home - Design Therapy.
Bronze in Brand Experience: Tazz - When Chef Judges, Tazz delivers.
Shortlist in Branded Content & Entertainment: Tazz - When the Chef judges, Tazz delivers.
Shortlist in Branded Content & Entertainment: Carrefour - Wine Strangers
Shortlist in Branded Content & Entertainment: Carrefour - Craving Science Show
Shortlist in E-commerce: Tazz - Local ingredients for legendary cravings.
Shortlist in Financial Services: ING Romania - Liberated Shopping
Shortlist in Marketing Disruptors: Tazz - When cravings hit, Tazz delivers.
Shortlist in Retail: Carrefour - Open the Romanian Wine
Mai mult in Festival, Eveniment