2.000 de tineri au participat la debutul campaniei “Taste the feeling" Coca-Cola si concertului Rixton
Marti, 02 Februarie 2016
 adplayers. info

2.000 de tineri au participat la concertul Rixton si lansarea campaniei “Taste the feeling” Coca-Cola, potrivit reprezentantilor de comunicare, bautura racoritoare a transformat seara de joi intr-una memorabila, oferindu-le participantilor o experienta de brand inedita prin care a fost marcata lansarea campaniei "Taste the feeling" in Romania.

Seara a debutat cu un mix artistic plin de energie, muzica si dans, prin care a fost introdus imnul campaniei "Taste the Feeling". Artistul si producatorul muzical Bite Your Lips si trupa Muse Quartet au alternat beat-uri spectaculoase create din sunetul sticlelor si dozelor de Coca-Cola cu ritmuri de vioara.

Momentul a culminat cu un dans special, inspirat din clipurile campaniei "Taste the feeling", realizat de coregraful Emil Rengle si trupa Pro Dance. Evenimentul a continuat alaturi de trupa Rixton, care a sustinut un concert fenomenal. Timp de 45 de minute, fanii din Romania au fredonat si au dansat alaturi de cei 4 britanici - Jake, Charley, Danny si Lewi - pe hiturile celebre ale acestora. "Me and My Broken Heart" si "Wait on Me" au fost piesele de rezistenta ale serii.

Mai mult in Campanii, Conturi


PUBLICITATE: