Credit. www.internetics.ro
Cea de-a 21 - a editie a Internetics a premiat in total 16 agentii: Cheil Centrade, Curtea Veche Publishing, Digitas Romania, GLITCH, Golin Romania, Grapefruit, Jam Session Agency, Kubis, L2 Agency, Leo Burnett Romania, MRM Romania, MSL The Practice, Publicis Romania, Saatchi & Saatchi + The Geeks, Sector 7 HUB si SPIDER Group.
AdPlayers. info
Internetics, festival ce premiaza inteligenta digitala si excelenta in comunicarea online, si-a desemnat castigatorii in cadrul Galei de Premiere Internetics 2021, un proiect initiat de The Institute si sustinut de UniCredit Bank. In cadrul evenimentului au fost oferite 36 de trofee, dintre care un Grand Prix, 12 trofee de Aur si 20 trofee de Argint.
Trofeul Agentia Anului a revenit agentiei Jam Session cu 5 trofee obtinute si alte 5 nominalizari. KFC Romania si Tazz by eMAG, aflate la egalitate de puncte, au primit titlul de Digital Client of the Year.
Cea de-a 21 - a editie a Internetics a premiat in total 16 agentii: Cheil Centrade, Curtea Veche Publishing, Digitas Romania, GLITCH, Golin Romania, Grapefruit, Jam Session Agency, Kubis, L2 Agency, Leo Burnett Romania, MRM Romania, MSL The Practice, Publicis Romania, Saatchi & Saatchi + The Geeks, Sector 7 HUB si SPIDER Group.
Top 3 agentii include: 1. Jam Session Agency; 2. MRM Romania; 3. Leo Burnett Romania, iar topul clientilor arata astfel: 1. Tazz by eMAG; 2. KFC Romania; 3. Ferrero Romania.
Jam Session Agency a fost desemnata Agentia Anului, castigand premii pentru lucrarile „When the cravings hit, Tazz delivers.” (Grand Prix in categoria Digital Campaigns, Gold in sectiunea „E-commerce” si nominalizare in sectiunea „Online Branded Content” din categoria Digital Strategies), „Craving Science Show” (un trofeu de Aur in sectiunea „Retail”), „ING 7 Fix - Discuss & Destroy” (un trofeu de Argint in sectiunea „Best Website Content” si o nominalizare in sectiunea „Services”), „Wine Strangers” (un trofeu de Argint in sectiunea „Retail”). De asemenea, agentia a mai obtinut 3 nominalizari pentru campania „Tazz delivers (almost) anything”, in sectiunile „Viral Video”, „Online Branded Content” si „E-Commerce.”
Proiectul „Freshly Prepared (AltKFC)”, realizat impreuna cu Golin Romania, i-a adus agentiei MRM Romania doua trofee de Aur in sectiunile „Retail” si „Influencer Marketing”, in timp ce proiectul „Cancelled Events (ROM Buzz launch)” a primit un trofeu de Aur in sectiunea „Social Media Special Mechanics” si unul de Argint in sectiunea „Brand Associated Communities”. Cate un trofeu de Argint au primit si campaniile „Slightly more online, same KFC taste” (in sectiunea „Retail”) si „A Job for Santa” in sectiunea „Digital Brand Experience”, sectiune unde a fost nominalizata si campania „Spicy Legend”.
Leo Burnett Romania a obtinut cu lucrarea „SLEEP TIGHT, LITTLE FIGHTER!” un trofeu de Aur (in sectiunea „Brand Built Communities”), unul de Argint (in sectiunea „Social Media Special Mechanics”) si o nominalizare in sectiunea „FMCG –Non Food”. De asemenea, „The Online Park” a primit un trofeu de Aur in sectiunea „Online Branded Content” si unul de Argint in sectiunea „Services”.
Castigatori ai trofeelor de Aur au fost si: Publicis Romania & Digitas Romania pentru proiectul „Heroes of Imaginary Worlds”, in sectiunile „Online Branded Content” si „Digital Brand Experience”, Cheil Centrade pentru „Guilt Gifts Puppetry” in sectiunea „Social Campaigns”, GLITCH pentru proiectul „The Morality Stoplight” in sectiunea „Art, Culture, Media and Entertainment”, Curtea Veche Publishing pentru „BOOK A VAX” din sectiunea „Viral Non Video”.
Competitia a avut si un set de premii speciale:
o Best Use of Technology: „Creative Hacks by Mirinda”/ L2 Agency, brand: Mirinda
o Premiul special YouTube - YOUTUBE ADS LEADERBOARD: „Vodafone Flex – Abonamentul mereu gata de schimbare” dezvoltat de McCann Worldgroup Romania pentru Vodafone
o Premiul special YOUTUBE ADS LEADERBOARD PEOPLE’S CHOICE acordat campaniei Noua „Dacia Duster este aici!”. Agentie media: OMD Romania
o Trofeul Special - Traiasca Capra Vecinului: primit de Jam Session Agency pentru proiectul „TAZZ DELIVERS (ALMOST ANYTHING)”, brand: Tazz by emag
Lista complet? a castig?torilor pe www.internetics.ro
Mai mult in Festival