( AdPlayers.ro ) Agentia 141 Worldwide/Romania se relanseaza in cadrul Ogilvy Group, trecand de la o agentie traditionala de BTL la o noua companie de servicii de marketing integrate. Relansarea din Romania reprezinta, potrivit agentiei, o noua pozitionare, o noua identitate vizuala si o noua abordare, construita in jurul conceptului „behavior transformation” si urmeaza relansarii globale a brand-ului 141.
Spre deosebire de agentiile de BTL tipice, potrivit oficialilor agentiei, „141 construieste branduri - prin moduri proprii de a aborda comunicarea. Acestea se bazeaza pe profunda intelegere a patru elemente si a relatiilor dintre ele: brandul, consumatorul, consumatorul in calitatea sa de cumparator, canalul de cumparare si modul in care acesta poate influenta cumparatorul”
„Consumatorii moderni sunt din ce in ce mai greu de atins prin mesajele publicitare si prin mediile traditionale” a declarat, Richard Church (foto), Presedinte 141 Worldwide Europa, Africa si Orientul Mijlociu, prezent miercuri la Bucuresti. El sustine ca „Exista discrepante majore intre ceea ce spun oamenii si ceea ce fac de fapt, pentru ca au prea multe optiuni si nu stiu ce sa aleaga”. Executivul 141 Worldwide crede ca, de obicei, deciziile sunt amanate pana in ultimul moment, sau pana cand intervine o influenta externa decisiva. „141 Worldwide creeaza exact aceste influente si interventii, genereaza experiente relevante in interactiunea cu marca si astfel produce „schimbarea comportamentala” („behavior transformation”)” motiveaza alegerea pozitionarii agentiei, presedintele 141 Worldwide Europa, Africa si Orientul Mijlociu.
In jurul platformei de „Schimbare comportamentala” (Behavior Transformation™),141 Worldwide a dezvoltat, dupa cum sustine agentia, noi instrumente si procese care „pornind de la comportamentul brand-ului, al consumatorului, analizeaza influentele diferitelor puncte de contact cu brand-ul si au ca rezultat crearea unei interactiuni unice si puternice intre brand si consumator”.
Abordarea 141 este evidenta, sustine aceeasi sursa, in cazul unor categorii in care mediile traditionale nu mai joaca un rol important, cum ar fi de exemplu tutun sau alcool, in care agentia este prezenta „atunci cand” si „acolo unde” se ia decizia de cumparare.
„Ne propunem sa dezvoltam comunicarea non-media (prin specializari cum sunt retail marketing, in-store communication, event si field marketing, promotional marketing) la un nou nivel de calitate si eficienta, si sa generam experiente de brand memorabile, prin mijloace vizuale si non-vizual” spune Cristofor Iosub (foto), Deputy Managing Director 141 Worldwide/Romania. „Evoluam in continuare prin crearea unei structuri organizationale noi, cu competente specializate, prin echipe ca Trade & Retail Marketing, sau echipa creativa, in componenta careia intra de acum de exemplu arhitecti, designeri de retail, in plus fata de echipele clasice de art directori si copywriteri,” a mai adaugat Cristofor Iosub.
Reteaua 141 Worldwide a fost creata in 1992, face parte din grupul de comunicare WPP si are subsidiare in peste 36 de tari din intreaga lume. Una dintre primele agentii de BTL de pe piata romaneasca, 141 Worldwide Romania a fost infiintata in 1997 si la inceputul acestui an a fost integrata sub umbrela Ogilvy Group Romania, ca urmare a deciziei WPP de a-si consolida afacerile in tara noastra.
( Irina Toma, info@adplayers.ro )