Digital Print & Sign si Gifts Show au contractat pana in prezent au contractat pana in prezent mai mult de 11.000 de mp, reprezentand 80% din intreaga suprafata expozitionala de 14.000 de metri patrati pusa la dispozitie in acest an celor doua targuri, anunta responsabilii de comunicare ai Euroexpo, compania organizatoare.
Intrebata la ce buget se ridica organizarea celor evenimente din acest an, Camelia Buda General manager al Euroexpo a afirmat ca in acest moment este prematur de evaluat in cifre exacte, in acest an Digital Print&Sign si Gifts Show, dar a dezvaluit ca numai campania de comunicare este evaluata la aproximativ 100.000 EUR. AdPlayers estimeaza bugetul de organizare al celor doua targuri, inclusiv campania de comunicare din acest an, la aproximativ 250.000 EUR.
Cele doua targuri dedicate tiparului digital si industriei promotionalelor vor avea loc in paralel in perioada 22-25 septembrie in pavilionul central de la Romexpo. In cele patru zile de desfasurare, Digital Print&Sign si Gifts Show estimeaza un public vizitator de peste 8.000 de vizitatori.
Potrivit oficialilor Euroexpo, cele doua targuri au atras deja interesul a mai mult de 200 de expozanti din Romania, Germania, Polonia, Italia, Spania, Cehia, Turcia si Grecia. Companiile expozante vor prezenta vizitatorilor oportunitati de a demara un business in domeniul tiparului digital si obiectelor promotionale, planuri de afaceri personalizate, oferind logistica si suportul necesar initierii si derularii unui astfel de business.
Recomandat si de AdPlayers - partener media de marketing si comunicare al celor doua evenimente, Digital Print & Sign si Gifts Show vor beneficia in curand si de o campanie cu peste 200 de spoturi video difuzate de Antena 1, Antena 3, GSPTV, peste 100 de spoturi audio difuzate de Radio Zu, promovare in publicatii de profil, cotidiane sau saptamanale nationale, precum si in mediul on-line sau prin retele de socializare.