Potrivit unor surse adplayers din piata de productie, scenariul vechiului mesaj a fost aprobat, dar girul pe executia finala nu a mai fost dat de client. Decizia pare sa fi afectat relatia agentiei cu eMag, motiv pentru care magazinul online si-a cautat strategie si productie noua.
A gasit. Dupa modelul detergentilor care “curata de pete”, “curata si improspateaza” sau aduc tesatura la un “alb impecabil”, actualul spot dezvoltat pentru cea mai recenta campanie eMag seamana mai mult cu reclame apartinand unor magazine online globale, decat cu strategia si executia Headvertising initial adoptata de client.
Pana la ora publicarii acestor randuri in adplayers, oficialii Headvertising nu au comentat incidentul. N-ar fi prima data cand o agentie de publicitate pune batista pe tambal pentru o despartire “amiabila”. In fond niciuna dintre parti nu a iesit in castig. Ar fi interesant de aflat daca despartirea s-a intamplat cu adevarat amiabil, sau daca divortul in urma “love story-ului” se va incheia la tribunal.
Asteptam un mesaj (sau o batista pe tambal) de la Headvertising, de la eMag, sau de la "surse" care stiu mai mult despre cine, ce si cui datoreaza un raspuns.
Mai mult in Licitatii