Robotii industriali au ales Rogalski Damaschin. Agentia gestioneaza comunicarea Universal Robots.
 Lider de piata pe segmentul robotilor industriali care opereaza alaturi de angajati, potrivit companiei, Universal Robots, compania care a inventat cobotul a ales Rogalski Damaschin Public Relations ca partener de comunicare in Romania. 
Fonduri Europene in Sanatate. Rovana Plumb anunta finantari de proiecte in domeniul medical
 ”Calitatea vietii tinerilor cu afectiuni cardio-vasculare si a bolnavilor de diabet se va imbunatati semnificativ cu ajutorul a doua proiecte cu o valoare totala de 2,5 milioane euro propuse pentru finantare din Mecanismul Financiar SEE 2014-2021 de Spitalul Universitar de Urgenta din Bucuresti”, a declarat Rovana Plumb, ministru delegat pentru Fonduri Europene.
Ciprian Marica, anti-bullying. Sportivul se alatura Cartoon Network si Asociatiei Telefonul Copilului intr-o campanie nationala
 In anul 2016, peste 1500 de cazuri de bullying au fost inregistrate de Asociatia Telefonul Copilului, la linia telefonica gratuita dedicata copiilor - 116 111
"Traiesti. Mai stii cum e?" revine cu "Hei, Fruntea sus. Continua treaba." Hornbach de primavara.
 Dupa„Traiesti. Mai stii cum e?“ si „Proiectul tau e doar al tau“, Hornbach continua sa comunice intr-o maniera curajoasa. „Hei, Fruntea sus.”, noua campanie de primavara declansata la jumatatea lunii martie.
Surse adplayers. Euromedia / Affichage s-au vandut. Sebastian Ghita nu mai exista in media.
 Surse adplayers. Euromedia / Affichage s-au vandut. Sebastian Ghita nu mai exista in media. Povestea pe scurt:
Au semnat fara dureri in gat cu Tantum Verde. Angelini se ia cu tablete Infinit Solutions Agency
5 campanii de digital si peste 25 de milioane de unici. Angelini Pharmaceuticals continua pentru al treilea an cu Infinit Solutions Agency, dupa ce agentia fondata de Alex Cernatescu si Andrei Cernatescu a batut palma pentru prima data in 2015 pe Tantum Verde.
Flash mob si iluminare rosie a statuilor din Bucuresti in campania ''Uniti impotriva tuberculozei''
 Bucurestiul ia parte pe 24 martie la cea mai ampla actiune de constientizare a riscurilor pe care le reprezinta tuberculoza.
afla! alfa! sau aHa! Casting bun, imagini de exceptie. Greu de aflat aplicatia Promenada
 Nu stiu daca sunt singurul care n-a inteles numele aplicatiei Promenada, prin care publicul este invitat la cumparaturi, dar  marturisesc ca mi-ar fi placut sa fie mai clar. Altfel, campanie de nota 10. 
Surse adplayers: Liber la proiecte de publicitate la Metrou. Vlad Ruta vinde reclama in statii.
Contactat de catrea adplayers, Vlad Ruta a confirmat ca va reprezenta vanzarile de publicitate in statiile metroului bucurestean, dupa o perioada in care acestea au fost blocate, insa a evitat sa ofere detalii privind ofertarea pe piata de media din Romania.
De 12 ani a strans peste 2.000 de voluntari si 150 de companii pentru putina caldura celor aflati in nevoie.
"A evolua inseamna sa ramai neincetat in conditia umilitatii, intr-un spatiu care te indeamna pe tine, cel ‚in putere’, sa imbunatatesti configuratia realitatii in care te dezvolti, in care muncesti, in care iti cresti copiii.” Alexandra Tinjala. 20 de ani comunicare din care 12 in voluntariat.
 
PUBLICITATE: