Cu strategie si creatie semnata de agentia Chemistry Irlanda, cea mai recenta campanie a lantului de magazine este inspirata de popularitatea programelor de tip Reality TV.
In urma descalificarii lucrarii declarate initial castigatoare, juriul concursului organizat de Primaria Capitalei pentru realizarea unui logo reprezentativ al municipiului Bucuresti a desemnat un nou invingator in persoana lui Alexandru Mihai Nenciu, urmatorul clasat in functie de punctaj.
Alina Damaschin, Creative Leader si Managing Partner in cadrul Rogalski Damaschin Public Relations, reprezinta anul acesta Romania in juriul Cannes PR Lions, anunta Cannes Lions Romania, reprezentanta locala a celebrului festival de creativitate
Primaria Capitalei descalifica proiectul castigator in urma concursului pentru logo-ul Bucurestiului
„Regretam situatia creata si, chiar in varianta foarte probabila ca nu este vorba de un plagiat, Bucurestiul nu poate avea un logo reprezentativ atat de asemanator cu al altui oras. La finalul concursului, vom publica toate lucrarile inscrise in concurs si validate de secretariatul tehnic. ” se arata in comunicatul primariei.
Mastercard si reteaua de magazine Mega Image pun la bataie un Mini Cooper si carduri de cumparaturi care totalizeaza un fond de premii in valoare de aproximativ 35.000 de euro
Conceputa pe plan global de echipa Beko si reteaua de agentii de publicitate McCann, campania internationala este comunicata in Romania de Bakers Digital Communication pe partea de digital si de agentia de relatii publice si comunicare Image PR.
Cei patru eroi ai povestii din noul spot "The Trailblazers" trec prin diverse situatii limita, in care intra sau din care ies cu ajutorul unei invitatii la o petrecere, unde ... ghiciti ce marca de bere i-a invitat
Potrivit ultimelor date ale Ministerului Sanatatii, cuprinse intr-un studiu coordonat de OMS, in Romania obezitatea infantila a devenit o problema: un copil din patru cu varsta de 8 ani este supraponderal sau obez. Prevalenta suprapoderalitatii (inclusiv obezitatea) la copiii de opt ani din Romania este de 26,75 %, iar prevalenta obezitatii este de 11,6 %.
Aflate la cea de-a doua participare la crosul din Piata Libertatii, magazinele PROFI si-au sporit in acest an nivelul de implicare si au contribuit la strangerea sumei de 11.330 de lei in favoarea proiectului Vreau sa cresc sanatos, adresat de Fundatia Profilaxis copiilor supraponderali si familiilor acestora.
Campania pentru Catalogul 2017 este administrata de 23 Communication Ideas, MEC Romania - servicii de media si Pure Media - event management, relatii publice si comunicare.
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: