Promotia de vara Activia dezvoltata de Danone cu Geometry Global, MEC Romania si Image PR
„Relaxeaza-ti simturile, castiga cu Activia” este sustinuta prin spot TV, componente de digital, activari in-store, BTL si un mix de actiuni de relatii publice
Betano.com pariaza pe Liga 1 peste 700,000 euro. Surse adplayers.
  Potrivit unor surse adplayers apropiate parteneriatului, investitita Betano in asocierea de imagine cu Liga 1 ar putea sa depaseasca si 700.000 de euro, cel mai probabil la o valoare conditionata de performantele de audienta si spectatori ale meciurilor de fotbal.
1.483 de copii si 20 de scoli au participat la atelierele Art Safari Kids 2017
Pe langa partenerii institutionali, evenimentul a fost sprijinit de L exus, Gi Group, Domicilio, Silva, Tastemakers, Decor Floor, Milliken, Policolor, Gerflor, Microsoft, Roca, Illy, Merenist Profesional, Domeniile Samburesti, Retropolitan Republic, World Class, Huawei, Uber, Konica Minolta, Aqua Carpatica, Moir, Metropolitan Life, Rembrandt Art School, IC Studio, VNBIA.
Cine vor avea cele mai mari standuri la Print&Sign? Sold-Out la spatiul expozant 2017.
  Cele mai mari standuri si suprafete contractate le vor avea Leykom (344 mp), Ad Line Solutions (201 mp), Grup Transilvae (198 mp), Mons Medius (176 mp) si Algernon (168,5 mp)
Publicitarii de la Wieden+Kennedy Sao Paulo l-au facut pe Trump sa cante intr-un video interactiv. Revista adplayers, pe Klaus Iohannis.
 Publicitarii agentiei WIEDEN+KENNEDY (W+K) Sao Paolo l-au facut pe Donald Trump, dar si alte personalitati din lume, sa cante, intr-un video interactiv pentru promovarea trupei ALDO The Band.
Orange sprijina terapia cu animale. Premiera la Facultatea de Sociologie si Asistenta Sociala
 Acesta este unul din cele 18 ateliere realizate prin proiectul „Doctor cu 4 labute” finantat in cadrul concursului „Sustine un ONG!” editia 2017, prin intermediul caruia Fundatia Orange ofera fonduri pentru proiecte coordonate de angajati ai Orange Romania
Beko si Jucatorii FC Barcelona isi invita fanii din Romania sa castige 4 bilete la meci cu "Locuri de Joaca"
 Parte din campania Beko - FCB ”Partener oficial al jocului”, concursul pune la bataie premii in cadrul initiativei „Locuri de joaca” alaturi de jucatorii FC Barcelona ce rememoreaza locurile unde au jucat prima data fotbal in copilarie
Sa n-ai afte-n gura. Ne-au cantat pacient si doctor: Aphtaplus si agentia Dualmind. Exclusiv adplayers.
  Cand intr-o campanie pe Internet si Radio, posturilor le-a placut asa tare spotul publicitar ca au sarit si cu ceva difuzari gratuite, " Sa n-ai afte-n gura" daca nu te intrebi ce le-a placut asa tare sa ofere spotul drept continut radio?
Proiect digital cu vestimentatia a zece profesioniste din industrii diferite a atras peste 10.000 de aprecieri si peste 30% trafic in magazin
Performanta #AnswearTopLadies a fost adusa de zece profesioniste din industrii diferite participante in proiect : Raluca Mateiu (CEO Internet Corp), Roxana Magopet (FAN Courier), Irina Alexandru (Fitbit), Nicoleta Schroeder (UBER Romania), Carmen Punga (Google), Georgiana Gheorghe (Sephora), Vicki Nicola (My Media / The Group), Raluca Alexandrescu (Mega Image), Anabela Luca (adLemonade) si Nicoleta Deliu (BCR).
49,5% in piata de refinish auto, Policolor devine unic importator Glasurit, premium brand BASF Coatings.
 Policolor a comercializat la sfarsitul anului 2016 un volum de aproximativ 643 tone, reprezentand circa 49,5% din piata, evaluata la 21,4 milioane de euro si un volum de 1,3 mii tone.
 
PUBLICITATE: