Conceptul street photography scoate din comun imaginea digitala a casei de avocatura Peli Filip
„In designul noului website am pus accent pe prezentarea echipei si a valorilor care ne definesc” spune Cristina Filip, Managing Partner al casei de avocatura Peli Filip, care  a contribuit la listarea publica a companiei Digi Communications NV, actionarul majoritar RCS / RDS SA, la Bucharest Stock Exchange.
Premii de 2.200 euro in cash pentru cele mai bune colantari si o participare la Sema Show, Las Vegas
Concursul de colantare KING of Wraps se va desfasura in perioada 26-29 septembrie, in cadrul targului PRINT&SIGN 2017 iar adplayers este unul din partenerii de promovare ai targului si evenimentelor din cadrul acestuia
Cu afaceri de 3,5 mln. eur pe an, platforma de talent management Global cu care lucreaza INNA a semnat cu Fabrica de PR
 Global lucreaza cu INNA, Antonia, Carla’s Dreams, Delia, The Motans, Nicoleta Nuca, Vanotek, Alina Ceusan, Carmen Grebenisan, Laura Musuroaea, Laura Giurcanu, BRomania, Gina Pistol, Like One, Mihai Bendeac, Selly, Cristi Munteanu, Vlad Munteanu, si altii
Coca-Cola inlocuieste din august Coca-Cola Zero cu un nou produs
 Noua Coca-Cola Zero Sugar (Coca-Cola Zero Zahar) va fi disponibila in Statele Unite ale Americii incepand din luna august si este insotita de o campanie integrata de marketing si comunicare
Top cheltuieli online in publicitate:49 miliarde, toate. 2 miliarde pe site-uri si branduri erotice.
Reclamele online din Romania au inregistrat peste 49 de miliarde de afisari in primele sase luni ale anului, dintre care 48 de miliarde de afisari au fost display si un miliard au fost video, releva datele furnizate adplayers de o analiza gemiusAdReal, pentru primele sase luni ale anului 2017.
P&G taie din publicitatea digitala aproape 150 milioane USD din motive de eficienta si brand equity
Motivele sunt legate de ineficienta uno campanii digitale si unor ingrijorari de brand equity adus de unele plasamente nepotrivite ale unor campanii, inclusiv site-uri de trafic fals.
2 milioane euro in media, crestere 50% la indicatori de brand si 4% cota de piata. J&B Blending Spirits
 „Comparativ cu anul 2016, in acest an am atins o cota de piata pentru J&B de 17,2% conform Nielsen Report ON16, bautura care a devenit, in acelasi timp, cel mai vandut whisky din Romania” a afirmat pentru adplayers Raluca Oana Sava, Regional Brand Manager Diageo Romania, Croatia, Slovenia,
Fosta publisher VIVA!, Unica si Avantaje, Cristina Stanciulescu este Celebrities PR Manager la ProTV
Cu o experienta de peste 25 de ani in presa, activand in radio, presa scrisa si online, in perioada 2012-2015 Stanciulescu a fost publisherul revistelor VIVA!, Unica, Glamour, Avantaje si Pshychologies. Din 2016 pana in prezent a fost redactor-sef life.ro.
Fosta GDF SUEZ pana la rebranding in 2015, ENGIE lanseaza campania "Tu de unde iti iei energie?"
 Campania „Tu de unde iti iei energie?” a fost realizata de McCann PR impreuna cu Studioset, iar spotul a fost regizat de Zak Emerson, cel care a semnat si campania globala prin care GDF SUEZ anunta rebrandingul ENGIE in urma cu doi ani
Statuia unui soldat se topeste in Trafalgar Square. Ogilvy & Social.Lab Belgia pentru Visit Floanders.
 Agentia de turism Visit Floanders comemoreaza batalia de la Passchendaele din Primul Razboi Mondial, unde 475.000 de soldati au fost dati morti sau disparuti pe campul de lupta
 
PUBLICITATE: