Publicitarii agentiei WIEDEN+KENNEDY (W+K) Sao Paolo l-au facut pe Donald Trump, dar si alte personalitati din lume, sa cante, intr-un video interactiv pentru promovarea trupei ALDO The Band.
Acesta este unul din cele 18 ateliere realizate prin proiectul „Doctor cu 4 labute” finantat in cadrul concursului „Sustine un ONG!” editia 2017, prin intermediul caruia Fundatia Orange ofera fonduri pentru proiecte coordonate de angajati ai Orange Romania
Parte din campania Beko - FCB ”Partener oficial al jocului”, concursul pune la bataie premii in cadrul initiativei „Locuri de joaca” alaturi de jucatorii FC Barcelona ce rememoreaza locurile unde au jucat prima data fotbal in copilarie
Cand intr-o campanie pe Internet si Radio, posturilor le-a placut asa tare spotul publicitar ca au sarit si cu ceva difuzari gratuite, " Sa n-ai afte-n gura" daca nu te intrebi ce le-a placut asa tare sa ofere spotul drept continut radio?
Performanta #AnswearTopLadies a fost adusa de zece profesioniste din industrii diferite participante in proiect : Raluca Mateiu (CEO Internet Corp), Roxana Magopet (FAN Courier), Irina Alexandru (Fitbit), Nicoleta Schroeder (UBER Romania), Carmen Punga (Google), Georgiana Gheorghe (Sephora), Vicki Nicola (My Media / The Group), Raluca Alexandrescu (Mega Image), Anabela Luca (adLemonade) si Nicoleta Deliu (BCR).
Policolor a comercializat la sfarsitul anului 2016 un volum de aproximativ 643 tone, reprezentand circa 49,5% din piata, evaluata la 21,4 milioane de euro si un volum de 1,3 mii tone.
Casa demonstrativa Vivid cu solutia Smart Home de la Telekom este amplasata in parcarea complexului comercial Baneasa Shopping City si prezinta o solutie completa Smart Home de la Telekom Romania, ce ofera un ecosistem complet pentru monitorizarea si controlul inclusiv de la distanta al locuintei, precum si servicii de Internet TV si conectivitate;
In rolul Decanului, celebrul critic de film a deschis alaturi de copii „Academia de Optimism“, o platforma de e-learning si de strangere de fonduri ( academiadeoptimism.ro ) .
Potrivit autorilor, noua campanie este comunicata printr-o serie de activari surprinzatoare, folosind un mix integrat de canale: TV, panotaj stradal, digital si PR.
1,2 milioane de euro a investit, potrivit companiei, UNITED ROMANIAN BREWERIES BEREPROD, in modernizarea liniei de productie a fabricii pentru fabricarea noului sortiment de bere Skol Nepasteurizata,
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: