Top cheltuieli online in publicitate:49 miliarde, toate. 2 miliarde pe site-uri si branduri erotice.
Reclamele online din Romania au inregistrat peste 49 de miliarde de afisari in primele sase luni ale anului, dintre care 48 de miliarde de afisari au fost display si un miliard au fost video, releva datele furnizate adplayers de o analiza gemiusAdReal, pentru primele sase luni ale anului 2017.
P&G taie din publicitatea digitala aproape 150 milioane USD din motive de eficienta si brand equity
Motivele sunt legate de ineficienta uno campanii digitale si unor ingrijorari de brand equity adus de unele plasamente nepotrivite ale unor campanii, inclusiv site-uri de trafic fals.
2 milioane euro in media, crestere 50% la indicatori de brand si 4% cota de piata. J&B Blending Spirits
 „Comparativ cu anul 2016, in acest an am atins o cota de piata pentru J&B de 17,2% conform Nielsen Report ON16, bautura care a devenit, in acelasi timp, cel mai vandut whisky din Romania” a afirmat pentru adplayers Raluca Oana Sava, Regional Brand Manager Diageo Romania, Croatia, Slovenia,
Fosta publisher VIVA!, Unica si Avantaje, Cristina Stanciulescu este Celebrities PR Manager la ProTV
Cu o experienta de peste 25 de ani in presa, activand in radio, presa scrisa si online, in perioada 2012-2015 Stanciulescu a fost publisherul revistelor VIVA!, Unica, Glamour, Avantaje si Pshychologies. Din 2016 pana in prezent a fost redactor-sef life.ro.
Fosta GDF SUEZ pana la rebranding in 2015, ENGIE lanseaza campania "Tu de unde iti iei energie?"
 Campania „Tu de unde iti iei energie?” a fost realizata de McCann PR impreuna cu Studioset, iar spotul a fost regizat de Zak Emerson, cel care a semnat si campania globala prin care GDF SUEZ anunta rebrandingul ENGIE in urma cu doi ani
Statuia unui soldat se topeste in Trafalgar Square. Ogilvy & Social.Lab Belgia pentru Visit Floanders.
 Agentia de turism Visit Floanders comemoreaza batalia de la Passchendaele din Primul Razboi Mondial, unde 475.000 de soldati au fost dati morti sau disparuti pe campul de lupta
Promotia de vara Activia dezvoltata de Danone cu Geometry Global, MEC Romania si Image PR
„Relaxeaza-ti simturile, castiga cu Activia” este sustinuta prin spot TV, componente de digital, activari in-store, BTL si un mix de actiuni de relatii publice
Betano.com pariaza pe Liga 1 peste 700,000 euro. Surse adplayers.
  Potrivit unor surse adplayers apropiate parteneriatului, investitita Betano in asocierea de imagine cu Liga 1 ar putea sa depaseasca si 700.000 de euro, cel mai probabil la o valoare conditionata de performantele de audienta si spectatori ale meciurilor de fotbal.
1.483 de copii si 20 de scoli au participat la atelierele Art Safari Kids 2017
Pe langa partenerii institutionali, evenimentul a fost sprijinit de L exus, Gi Group, Domicilio, Silva, Tastemakers, Decor Floor, Milliken, Policolor, Gerflor, Microsoft, Roca, Illy, Merenist Profesional, Domeniile Samburesti, Retropolitan Republic, World Class, Huawei, Uber, Konica Minolta, Aqua Carpatica, Moir, Metropolitan Life, Rembrandt Art School, IC Studio, VNBIA.
Cine vor avea cele mai mari standuri la Print&Sign? Sold-Out la spatiul expozant 2017.
  Cele mai mari standuri si suprafete contractate le vor avea Leykom (344 mp), Ad Line Solutions (201 mp), Grup Transilvae (198 mp), Mons Medius (176 mp) si Algernon (168,5 mp)
 
PUBLICITATE: