Fosta publisher VIVA!, Unica si Avantaje, Cristina Stanciulescu este Celebrities PR Manager la ProTV
Cu o experienta de peste 25 de ani in presa, activand in radio, presa scrisa si online, in perioada 2012-2015 Stanciulescu a fost publisherul revistelor VIVA!, Unica, Glamour, Avantaje si Pshychologies. Din 2016 pana in prezent a fost redactor-sef life.ro.
Campania „Tu de unde iti iei energie?” a fost realizata de McCann PR impreuna cu Studioset, iar spotul a fost regizat de Zak Emerson, cel care a semnat si campania globala prin care GDF SUEZ anunta rebrandingul ENGIE in urma cu doi ani
Agentia de turism Visit Floanders comemoreaza batalia de la Passchendaele din Primul Razboi Mondial, unde 475.000 de soldati au fost dati morti sau disparuti pe campul de lupta
„Relaxeaza-ti simturile, castiga cu Activia” este sustinuta prin spot TV, componente de digital, activari in-store, BTL si un mix de actiuni de relatii publice
Potrivit unor surse adplayers apropiate parteneriatului, investitita Betano in asocierea de imagine cu Liga 1 ar putea sa depaseasca si 700.000 de euro, cel mai probabil la o valoare conditionata de performantele de audienta si spectatori ale meciurilor de fotbal.
Pe langa partenerii institutionali, evenimentul a fost sprijinit de L exus, Gi Group, Domicilio, Silva, Tastemakers, Decor Floor, Milliken, Policolor, Gerflor, Microsoft, Roca, Illy, Merenist Profesional, Domeniile Samburesti, Retropolitan Republic, World Class, Huawei, Uber, Konica Minolta, Aqua Carpatica, Moir, Metropolitan Life, Rembrandt Art School, IC Studio, VNBIA.
Cele mai mari standuri si suprafete contractate le vor avea Leykom (344 mp), Ad Line Solutions (201 mp), Grup Transilvae (198 mp), Mons Medius (176 mp) si Algernon (168,5 mp)
Publicitarii agentiei WIEDEN+KENNEDY (W+K) Sao Paolo l-au facut pe Donald Trump, dar si alte personalitati din lume, sa cante, intr-un video interactiv pentru promovarea trupei ALDO The Band.
Acesta este unul din cele 18 ateliere realizate prin proiectul „Doctor cu 4 labute” finantat in cadrul concursului „Sustine un ONG!” editia 2017, prin intermediul caruia Fundatia Orange ofera fonduri pentru proiecte coordonate de angajati ai Orange Romania
Parte din campania Beko - FCB ”Partener oficial al jocului”, concursul pune la bataie premii in cadrul initiativei „Locuri de joaca” alaturi de jucatorii FC Barcelona ce rememoreaza locurile unde au jucat prima data fotbal in copilarie
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: