"We are the ANSWEAR!" acum si in programul TV. 30 de brand-uri noi in sezonul de toamna - iarna
Noile spoturi TV se pot vizualiza pe canalul de YouTube si pe pagina dedicata campaniei Answear.
Strigatul dezastrului IRMA. Campanie de speranta din ramasitele panourilor distruse de tornada.
  Publicitarii au transformat ramasitele dezastrului in mesaje de speranta si un strigat al comunitatii de a ramane impreuna, dupa cum scriu publicatiile americane AdAge si Adweek, despre campania IrmaGivesBack semnata de creativii agentiei 22squared din Tampa, Florida
Dove (Unilever) cere scuze pentru o reclama din social media considerata rasista
Desi cea mai importanta parte a creatiei Dove este semnata de o agentie de publicitate, pana la aceasta ora nu este clar inca cine a fost autorul nefericitei creatii pentru care reprezentantii marcii si-au cerut scuze. O parte din creatia digitala de proiect se face la U Studios, un departament de creatie in-house al Unilever.
Echipa Allianz-Tiriac intra pe terenul de hochei. Jucatorul in servicii financiare sustine viitorii campioni.
 Prin acest proiect, Allianz-Tiriac se alatura initiativei Fundatiei Ion Tiriac de a crea si sustine una dintre cele 5 echipe de juniori la hochei.  
CABY. Rebranding la primul sistem car-sharing, exclusiv cu masini electrice
 Semnat de Boomerang, noul brand CABY explica potentialilor sclienti si beneficiile sistemului:  scapa de costurile si grijile utilizarii unui vehicul propriu: rate, revizii, combustibil, anvelope, asigurari si restul
Winter...is NOT coming! Campanie KFC de UM Studios (UM Romania, McCann Worldgroup)
  Cea mai recenta campanie KFC semnata de UM Studios, divizia de branded content UM Romania, care a luat fiinta la inceputul acestui an si a mai semnat cateva comunicari indraznete in  categorie pentru Coca-Cola, Dedeman, Virgin Radio, Intersnack.
Voluntarii Habitat for Humanity Romania incep constructia a 36 de case in 5 zile in cadrul Big Build
  Partenerii proiectului: Kaufland Romania (partener strategic), Dedeman, Holzindustrie Schweighofer (parteneri principali), Bosch, Holcim, Ariston, Ursa, Siniat, Bel Profile, Cisco, AkzoNobel, Apla, Kronospan, Dow, Aqua Carpatica, Fundatia pentru Smurd, DB Schenker, Nakita, A.C.E.E.A., Habitat for Humanity Irlanda de Nord, Habitat for Humanity York County, Thrivent Financial, ProVia
Galeriu & Partners in comunicare Himalaya Herbals Healthcare cu solutii pentru albirea dintilor. Campanie Sinapsa Advertising.
 „Orientarea catre segmentul de ingrijire personala vine ca o suplimentare fireasca a portofoliului de produse, in acord cu nevoile consumatorului” a declarat Ioana Cebuc, Director Marketing Prisum International Trading, distribuitor al produselor Himalaya Herbals Healthcare in Romania. 
Strauss Romania a lansat Amigo Fusion cu Starcom MediaVest (media) si McCann Bucharest (creatie, productie, PR).
  Prin tehnologia Fusion, temperatura si durata procesului de prajire sunt controlate cu grija de catre specialistii de la fabrica Norddeutsche Kaffeewerke,  parte din grupul Strauss Coffee , din Germania, iar  acest proces face ca aroma deosebita a cafelei sa fie redata in intregime.
Semnal de alarma online privind publicitatea produselor din tutun fara fum
 IAB Romania recomanda responsabilitate in comunicarea online a produselor din tutun fara fum si incepe lucrul la un standard de semnalizare a publicitatii online adresata adultilor
 
PUBLICITATE: