Fuziune WPP de 1 Miliard USD vine si la Bucuresti. MEC si Maxus (Group M) devin Wavemaker
 Cu afaceri in 90 de tari si bugete de media de 38 de miliarde de dolari, noul brand de media va fi adoptat local, alaturi de noua identitate vizuala, pe masura ce fuziunea va fi completa, intregul proces urmand a fi finalizat pana in ianuarie 2018
Prima competitie dedicata designului interior personalizabil. Antalis Interior Design Awards
Cu premii de 5.500 euro, materiale suport Coala si promovare internationala a castigatorilor, ANTALIS INTERIOR DESIGN AWARD este dedicata profesionistilor in design-ul interior  si este supervizata de un juriu  international prestigios
Marele premiu "Promotia cu de toate" PROFI, un VW New Beetle, face fericit un castigator de 66 de ani
 Marele premiu al campaniei ,,Promotia cu de toate” prin care PROFI a sarbatorit cresterea retelei la 600 de magazine, a facut fericit cu marele premiu Volkswagen Beetle un castigator in varsta de 66 de ani, Lingurar Arghir, din comuna Recea-Cristur, judetul Cluj
Noua identitate vizuala UPC si campanie de comunicare "Happy Home" din septembrie
  „Prin produsele si serviciile noastre de ultima generatie le asiguram clientilor cea mai buna conexiune de internet, oriunde in casa si cea mai buna experienta de divertisment pentru momente memorabile alaturi de familie si prieteni” a declarat Robert Redeleanu, CEO UPC Romania si UPC Ungaria
Tiriac Leasing sustine transmiterea Live Streaming a Festivalului George Enescu
 Recitalurile de muzica clasica vor putea fi vizionate si pe site-ul companiei Tiriac Leasing la adresa festivalenescu.tiriacleasing.ro , pe  langa site-ul Televiziunii Romane - tvr.ro si site-ul oficial al festivalului - festivalenescu.ro
Traditii si multiculturalism la Festivalul Ambasadelor. Cea mai complexa expozitie de costume traditionale si ornamente
 Eveniment fara precedent in peisajul cultural romanesc ajuns la a treia editie, Festivalul Ambasadelor se va desfasura in perioada 7-10 septembrie si va include o serie de evenimente si expozitii care promoveaza cultura si arta diferitelor tari cu misiuni diplomatice in Romania
Cum dai Linkedin la maxim? Cele mai eficiente metode de utilizare ale retelei sociale.
 Linkedin a devenit unul dintre instrumentele esentiale utilizate de lumea afacerilor pentru promovarea companiilor, insa este nevoie de o intelegere a retelei si a mecanismelor acesteia pentru a beneficia de expunerea potentiala catre o parte din cele cateva sute  de milioane de membrii - piata noastra potentiala.
Residenz Cartierul German - Ziua Portilor Deschise in Romania. 41% spatiu verde dintr-o suprafata de 7 hectare.
 Echipa de consultanti de marketing si vanzari a cartierului rezidential promite ca impreuna cu cei interesati sa viziteze apartamentele, locurile de parcare si celelalte facilitati oferite la cheie, dar sa si analizeze oferta imobiliara 
Ce marci locale si internationale prefera Generatia Millennials (18-37 ani) din Romania?
 Pe langa Dacia (autoturisme) , Elseve (sampoane), Zuzu (iaurturi) sau Atifco (orez), printre castigatorii sondajului Best Buy Award 2017/2018 la alte categorii se numara Alpin57 Lux (inghetata), Prigat (suc de fructe), Borsec (ape minerale), Zewa (hartie igienica), Dove (gel de dus), Altex (lant de magazine en-detail cu echipamente de inalta tehnologie), Milka (ciocolata), Hervis (magazine en-detail pentru articole sportive), Asirom...
36 case in doar 5 zile. Familii cu venituri mici - beneficiari si voluntari in constructia Big Build
  Kaufland Romania, partenerul strategic BIG BUILD, a suplimentat donatia pentru proiect astfel incat familiile beneficiare sa plateasca o rata mai mica pentru locuinte cu pana la 100 de lei lunar, pentru o perioada de 20 de ani
 
PUBLICITATE: