Semnat de Boomerang, noul brand CABY explica potentialilor sclienti si beneficiile sistemului: scapa de costurile si grijile utilizarii unui vehicul propriu: rate, revizii, combustibil, anvelope, asigurari si restul
Cea mai recenta campanie KFC semnata de UM Studios, divizia de branded content UM Romania, care a luat fiinta la inceputul acestui an si a mai semnat cateva comunicari indraznete in categorie pentru Coca-Cola, Dedeman, Virgin Radio, Intersnack.
Voluntarii Habitat for Humanity Romania incep constructia a 36 de case in 5 zile in cadrul Big Build
Partenerii proiectului: Kaufland Romania (partener strategic), Dedeman, Holzindustrie Schweighofer (parteneri principali), Bosch, Holcim, Ariston, Ursa, Siniat, Bel Profile, Cisco, AkzoNobel, Apla, Kronospan, Dow, Aqua Carpatica, Fundatia pentru Smurd, DB Schenker, Nakita, A.C.E.E.A., Habitat for Humanity Irlanda de Nord, Habitat for Humanity York County, Thrivent Financial, ProVia
„Orientarea catre segmentul de ingrijire personala vine ca o suplimentare fireasca a portofoliului de produse, in acord cu nevoile consumatorului” a declarat Ioana Cebuc, Director Marketing Prisum International Trading, distribuitor al produselor Himalaya Herbals Healthcare in Romania.
Prin tehnologia Fusion, temperatura si durata procesului de prajire sunt controlate cu grija de catre specialistii de la fabrica Norddeutsche Kaffeewerke, parte din grupul Strauss Coffee , din Germania, iar acest proces face ca aroma deosebita a cafelei sa fie redata in intregime.
IAB Romania recomanda responsabilitate in comunicarea online a produselor din tutun fara fum si incepe lucrul la un standard de semnalizare a publicitatii online adresata adultilor
In noiembrie 2016, o prisma publicitara omora un om pe trecerea de pietoni in Iasi. Indiferent care va fi, punctual, rezultatul anchetei, in Romania sunt mii astfel de prisme sau panouri neexpertizate, iesite din perioada de autorizare sau, intr-un cuvant, ilegale.
Pentru campania de rebranding, Telekom a colaborat cu agentia de creatie Leo Burnett Romania, iar pe parte de productie grafica, cu agentia United Senses, din Germania
Contul se afla in licitatie din primavara acestui an, iar in finala au ajuns agentiile Wieden+Kennedy si DDB
Potrivit reprezentantilor de comunicare, pentru cumparatorii fara masina sau care au venit fara ea la cumparaturi, PROFI a venit, in schimbul unui card de fidelitate, cu promisiunea de a oferi o bicicleta pentru a duce cumparaturile acasa
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: