1 din 3 romani cred ca cel mai mare succes financiar in 2023 a fost sa invete sa economiseasca. Revolut descopera utilizatorilor ce tip de personalitate financiara au avut.
,,Multumita produselor si functionalitatilor adaugate in 2023, clientii au posibilitatea sa invete, sa testeze, sa isi exerseze aptitudinile financiare, sa tina evidenta cheltuielilor zilnice, sa economiseasca sau sa investeasca, intr-un singur loc, in aceeasi aplicatie”, a spus Gabriela Simion, director general Revolut Bank UAB sucursala Romania.
Romanii sunt mai cumpatati in asteptarea Craciunului si Anului Nou. Vor cheltui cu 12% mai putin decat anul trecut pe mancare, cadouri si decoratiuni. Reveal Marketing Research
  Anul acesta, romanii isi vor petrece Craciunul acasa (56%) sau in vizita la cei dragi (39%). 32% din bugetul alocat sarbatorilor de iarna se va cheltui pe mancare si bauturi, 28% pe cadouri si 11% pe decoratiuni si atmosfera festiva. 4 din 10 romani au cumparat cadourile de Craciun in avans sau au plasat comenzi online pentru a profita de reduceri si a evita aglomeratia din magazine
Murfatlar Vinul a lansat platforma de comunicare ..Jumatate vin, jumatate viata,,. Campanie semnata de Propaganda.
  ”Murfatlar Vinul – Jumatate vin, jumatate viata. E o semnatura de brand pe cat de desteapta, pe atat de adevarata. Nu exista moment important din viata noastra la care vinul sa nu ne fie aproape. Primesti prima lingurita de vin la botez. Pastele, Craciunul, Sfintii, logodna, nunta, botezul sunt tot atatea momente potrivite sa ciocnesti un pahar de vin. Odata descoperit “pilonul” de comunicare, campania a...
Maratonul Cutia Bebelusului: 400 de ore de voluntariat, 500 de cutii destinate familiilor dezavantajate din Bacau, Botosani, Neamt si Suceava
  Parte din programul Cutia Bebelusului, finantat de Fundatia OMV Petrom, care contribuie la reducerea mortalitatii infantile, programul include  138 de voluntari care au participat la cele trei zile de maraton organizate in ultima luna in Bacau, Botosani si Bucuresti
1 din 2 romani isi prelungesc cumparaturile daca aud muzica pe placul lor. Reveal Marketing Research
  Magazinele (83%) si mall-urile (48%) sunt principalele destinatii de timp liber ale romanilor
HONOR lanseaza campania ‘Eroii nestiuti’ prin care celebreaza eroii nestiuti ai sarbatorilor
  Brandul celebreaza acele persoane remarcabile care isi dedica timpul pentru a ingriji, a munci si, in general, a merge dincolo de orice pentru binele altora, mai ales in aceasta perioada speciala a anului.
Primul summit regional ARRP, dedicat viitorului industriei de PR si comunicare strategica
A RRP organizeaza,  pe 23 noiembrie,  primul summit regional pe tema „Libertatea de exprimare vs. Discurs antidemocratic (Freedom of Expression vs. Antidemocratic Discourse)", intr-un context mondial incarcat de provocari.
Planurile Revolut Premium si Metal vor include si abonamente de la parteneri, pentru nevoi personale
  Clientii Revolut care opteaza pentru planurile platite Premium si Metal vor beneficia de o serie de abonamente incluse la diverse servicii digitale printre care Financial Times, Freeletics, Headspace, NordVPN, Picsart, Sleep Cycle, Tinder si altele
 7 din 10 romani vor sa reduca risipa de energie pentru a-si optimiza costurile la utilitati. Reveal Marketing Research pentru Romania Eficienta.
  In perceptia romanilor, eficienta energetica este asociata in cea mai mare masura cu costurile utilitatilor (21%), confortul personal (18%) si sanatatea individuala (17%).
Primul roman responsabil de cel mai mare Smart City din lume. Eduard Dumitrascu (ARSC) in dezvoltarea proiectului de 500 miliarde dolari, din Arabia Saudita
  Romanul va fi implicat in dezvoltarea orasului-viitorului, complet sustenabil, cu facilitati futuristice si 170 km de pereti din sticla.
 
PUBLICITATE:
« 7 8 9 10 11 »