Nationala Feminina de Fotbal continua campania impotriva stereotipurilor: ALBUM DE FAMILIE, Modele de Femeie, editia 2024
  Campanie pentru normalizarea sustinerii femeilor in fotbal atunci si acum, semnata de Nationala Feminina de Fotbal.   Desi Nationala Feminina de Fotbal implineste anul acesta 34 de ani de la infiintare si sunt peste 100.000 de fete si femei inrolate in cluburi mixte si feminine din toata tara, fata de aproximativ 330 de participante cate erau la inceputul anilor ’90, jucatoarele noastre inca se lovesc de stereotipuri de gen...
Dyson lanseaza CleanTrace, tehnologie care incorporeaza realitatea augmentata si ofera date despre locul in care se face curatenia in timp real
  Tehnologia Dyson CleanTrace este un instrument care incorporeaza realitatea augmentata (AR) si care se asigura ca nicio suprafata nu este ignorata.
Cele mai fericite momente din viata sunt precedate de teama. Prioritatile romanilor, corelate cu ce le face inima sa bata mai tare. Reveal Marketing Research.
  Aproape 4 din 5 romani considera ca venirea pe lume a unui copil reprezinta principalul moment de implinire in viata, fiind totodata o experienta care, pentru 61% dintre romani,  e precedata de un nivel ridicat sau foarte ridicat de teama.
Revolut este prima banca din Romania care a lansat eSIM
  Din 25 martie 2024, toti cei peste 3,5 milioane de clienti locali vor putea sa-si instaleze eSIM-ul integral digital din doar cateva apasari de ecran, direct din aplicatia Revolut. E-SIM-ul poate fi folosit simultan cu SIM-ul fizic, atunci cand au nevoie, si le permite clientilor sa treaca de la o retea la alta.
Raftul cu Bunatati Locale in judetul Olt, la Profi Slatina, Corabia, Scornicesti si Piatra Olt
  Gaetan Pacton, Directorul General Profi:  „Incurajam producatorii locali sa faca ceea ce stiu ei mai bine si sa puna suflet in Romania, dupa cum intelegem si noi sa punem suflet in comunitate prin actiuni concrete. Participantii la acest program primesc ajutor in realizarea documentatiei si obtinerea avizelor necesare pentru vanzarea conforma a produselor lor, in timp ce Profi le faciliteaza distributia prin flota proprie si...
Primele spoturi din campania globala de imagine Hell Energy cu Michele Morrone, in peste 60 de tari
  HELL ENERGY lanseaza primele spoturi din campania globala, dupa ce luna trecuta a anuntat ca Michele Morrone este noua imagine a brandului de bauturi energizante lider de piata in Romania
Barbatii, mai predispusi sa fure un medicament (67%) decat femeile (57%) pentru persoana iubita. Norme si valori etice si morale in societatea romaneasca. Reveal Marketing Research
  Potrivit studiului, in scenariul in care un prieten bun fura din cauza situatiei financiare precare in care se afla, 53% dintre romani ar alege sa-l indeparteze din vietile lor, 30% l-ar acoperi si nu ar discuta cu nimeni despre acest aspect, iar 17% ar informa autoritatile.
Seniorii din Bucuresti si alte 10 localitati, invitati la ateliere practice de acces in lumea digitala
  Un proiect pilot initiat si sustinut de Fundatia Vodafone prin programul Hi Digital si derulat de Fundatia Regala Margareta a Romaniei, Conectam Generatii in lumea digitala constituie o serie de ateliere care vor avea loc in Bucuresti si localitatile Arad, Baia Mare, Marasesti, Odorheiu Secuiesc, Pitesti, Rovinari, Sfantu Gheorghe, Sibiu, Tulcea, Turnu Magurele.
100.000 USD pentru fiecare categorie de greutate la Turneul International HELL Boxing Kings
  La sfarsitul lunii martie 2024, vor incepe sesiunile de casting in toate tarile participante, pentru a identifica talentele exceptionale si demne sa-si reprezinte tara in competitia HELL Boxing Kings.
Anxietatile in crestere ii determina pe romani sa aleaga locuri de munca care le confera siguranta si stabilitate. Reveal Marketing Research
  Potrivit autorilor cercetarii, scopul principal al studiului a fost de a intelege nevoile emergente si in continua schimbare ale angajatilor din categoria blue collar (cei care lucreaza in domenii fizice sau manuale) si grey collar (cei care imbina elemente ale muncii manuale cu cele de birou).
 
PUBLICITATE:
« 7 8 9 10 11 »