METRO  sustine afacerile independente in campania Miracolul Afacerii Tale
 Dupa Ziua Afacerii Tale, compania deschide sezonul Sarbatorilor de iarna cu campania Miracolul Afacerii Tale.
Numarul 2 in lume, asiguratorul de credite Atradius intra in Romania pe o piata de 24 de mln. euro
 Pe o piata romaneasca a asigurarilor de credit care se ridica la aproximativ 24 de milioane de euro, cu o rata medie de crestere de 10% pe an, Atradius isi propune sa asigure asistenta la un inalt grad de expertiza, atat companiilor romanesti, cat si clientilor internationali prezenti in Romania.
Biciclete pe viata de Black Friday de la "Omul pe bicicleta". Pegas 5 ani cu 5 milioane de euro
  Campania integreaza cu aceasta ocazie si proiectul Pegas for Life, prin care o colectie de 99 de biciclete care, achizitionate la pret intreg, pot fi schimbate pe viata, o data la cinci ani, cu alte biciclete Pegas, pastrandu-se echivalentul pretului de achizitie actual.
Campanii de Craciun si Sarbatori 2017: Darul perfect aduce oamenii impreuna. Macy's, de BBDO NY
 Da, orice dar de Craciun este dragut, insa „Darul perfect aduce oamenii impreuna” este povestea campaniei de Craciun semnata de BBDO New York pentru Macy's
Licitatie castigata si contract Mercedes - Benz la GAV. Impreuna de la infiintarea agentiei, in 2003.
Recentul contract GAV – Mercedes-Benz Romania (Divizia Vans) parafeaza totodata si una dintre cele mai indelungate colaborari intre o agentie independenta si steaua industriei auto. GAV lucreaza pentru Mercedes - Benz inca de la infiintarea agentiei din 2003. De 14 ani.
Catrinel (Menghia) Marlon devine imaginea Huawei in Romania
Potrivit agentiei  Romanian Artists Management care o reprezinta , alaturi de Catrinel Marlon, din campanie mai fac parte cantaretul Massimo Savic (Croatia), fotograful Manfred Baumann (Austria), prezentatoarea TV Doukissa Nomikou (Grecia), inotatoarea Katinka Hosszú (Ungaria) si fotbalistul Robert Lewandowski (Polonia).
Comisarul Catani al publicitatii italiene in licitatii cu Pitch Evaluator. EACA recomanda in toata Europa.
  Comisarul Catani in publicitatea italiana, asociatia locala a agentiilor  ASSOCOM,  a decis sa  evalueze licitatiile cu Pitch Evaluator, iar  Asociatia Europeana a Agentiilor de Comunicare ( EACA) recomanda aceste evaluari tuturor agentiilor din toata Europa.
Brandient: Noul logo al Echipei Nationalei de Fotbal este inspirat chiar de estetica stemei Romaniei, dupa modelul folosit de majoritatea echipelor nationale
Noul logo al Echipei Nationale de Fotbal a Romaniei este inspirat chiar de estetica stemei Romaniei — dupa modelul folosit de majoritatea echipelor nationale ale lumii, simbolizeaza unitatea regiunilor istorice ale tarii in jurul mingii de fotbal, spun autorii de la Brandient care au realizat noul logo al reprezentativei de fotbal  a Romaniei
Presedintia Romaniei la UE sub emblema Daciei. Studentii au fost preferati in locul profesionistilor.
Competitia pentru imaginea Presedintiei Romaniei la UE a fost lasata pe mana studentilor, profesionistii fiind probabil menajati pentru treburi mai grele sau pentru ca proiectul nu cere neaparat si vreo calificare si nici macar vreo indrumare in servicii de consultanta de brand.
40.000 SMS-uri pentru parintii copiilor bolnavi de cancer si 102 oameni pe Scaunul Rezistentei
 Oamenii continua sa stea pe scaunul rezistentei initiat de magicHome, pana mai strang inca 60.000 SMS-uri necesare finalizarii proiectului, anunta reprezentantii initiativei de strangere de fonduri
 
PUBLICITATE: