Invita si barbatii la spalatul hainelor. Dero 2in1. E unul pentru doi! Engines, Kubis, Image, Mindshare
Campania de toamna "DERO 2in1. E unul pentru doi!" spune ca spalatul hainelor este o actiune care poate si merita sa fie realizata de ambii parteneri, astfel incat femeile sa aiba mai mult timp liber pentru ele si cei dragi.
Audi sparge tiparele publicitatii outdoor dupa conditii din trafic si meteo. "Audi as your sixth sense"
  Semnata de agentia BBH Londra, campania este dezvoltata de platforma digitala out of home (DOOH) OpenLoop care analizeaza date meteo si din trafic, fiind adaptata in fiecare locatie sub planificarea Omnicom Media Group PHD si Talon,  avant ca suport 211 ecrane digitale din noua orase cheie din Regatul Unit al Marii Britanii.
Noua campanie Hornbach "E randul tau!" semnata de Heimat Germania si derulata local de Mediaplus Intelligence (TV, online) si Kepi (outdoor)
Comunicarea Hornbach „E rȃndul tau!” se va desfasura ȋn Romȃnia pe posturile de televiziune nationale, outdoor si online, de la jumatatea lunii octombrie si pȃna la sfȃrsitul anului.
Rusii de la Kerama Marazzi au intrat in Romania cu primul showroom monobrand
 Kerama Marazzi este fabrica din Rusia a brandului italian Marazzi, achizitionat recent de un grup nord american, lider mondial in productia de placi ceramice (peste 150 milioane m2/an), cu fabrici in Italia, Spania si Rusia, utilizand tehnologie de ultima generatie.
Stiinta ramane la Rogalski Damaschin PR. Agentia bate palma al doilea an cu Bucharest Science Festival
  Aflat la a cincea editie, Bucharest Science Festival a adus impreuna cercetatori din Romania si strainatate, care au avut contributii semnificative in domeniul lor.
Allianz-Tiriac sprijina Viitorul Striga Prezent
 Societatea de servicii financiare ajuta proiectul Viitorul Striga Prezent de la SOS Satele Copiilor Romania
"We are the ANSWEAR!" acum si in programul TV. 30 de brand-uri noi in sezonul de toamna - iarna
Noile spoturi TV se pot vizualiza pe canalul de YouTube si pe pagina dedicata campaniei Answear.
Strigatul dezastrului IRMA. Campanie de speranta din ramasitele panourilor distruse de tornada.
  Publicitarii au transformat ramasitele dezastrului in mesaje de speranta si un strigat al comunitatii de a ramane impreuna, dupa cum scriu publicatiile americane AdAge si Adweek, despre campania IrmaGivesBack semnata de creativii agentiei 22squared din Tampa, Florida
Dove (Unilever) cere scuze pentru o reclama din social media considerata rasista
Desi cea mai importanta parte a creatiei Dove este semnata de o agentie de publicitate, pana la aceasta ora nu este clar inca cine a fost autorul nefericitei creatii pentru care reprezentantii marcii si-au cerut scuze. O parte din creatia digitala de proiect se face la U Studios, un departament de creatie in-house al Unilever.
Echipa Allianz-Tiriac intra pe terenul de hochei. Jucatorul in servicii financiare sustine viitorii campioni.
 Prin acest proiect, Allianz-Tiriac se alatura initiativei Fundatiei Ion Tiriac de a crea si sustine una dintre cele 5 echipe de juniori la hochei.  
 
PUBLICITATE: