La Caravana Coca-Cola, fiecare „multumesc” inseamna bucurie pentru copiii din centrele de plasament: cu sprijinul Salvati Copiii Romania, compania le va oferi brazi impodobiti in perioada sarbatorilor de iarna.
Potrivit autorilor, s loganul campaniei VIVO! - "better shopping, better life" transmite mesajul principal al marcii: "VIVO! makes your life easier. "
Dealtfel, in cadrul Galei de Premiere, 6 trofee ale competitiei au fost castigate de clientii din portofoliul DWF, in urma unei jurizari ce a tinut cont de de 200 de criterii de jurizare esentiale pentru orice website de e-commerce: de la Usability, SEO, Securitate, Aspecte Juridice, Mobile, Content, Social Media, E-Mail Marketing pana la profesionalismul in procesarea si livrarea comenzilor.
Actrita colosala a scenei de teatru si film romanesti, devenita in ultima vreme si unul dintre personajele principale din spoturile lantului de magazine Catena, Stela Popescu a lasat astazi in inima iubitorilor sai un gol pentru al carui remediu niciun producator de medicamente nu a gasit vreo tableta
One United Properties ( One Floreasca Lake, One Herastrau Park si One Charles de Gaulle) a investit intr-o sculptura speciala conceputa pentru afacerea rezidentiala One Herastrau Park din Bucuresti.
Aparut in spatiul public ca ING sa comisioneze altfel decat Zero tranzactiile prin card, adplayers a intrebat ING in ce conditii tranzactiile sunt comisionate cu zero si cand sunt comisionate altfel.
Dupa Ziua Afacerii Tale, compania deschide sezonul Sarbatorilor de iarna cu campania Miracolul Afacerii Tale.
Pe o piata romaneasca a asigurarilor de credit care se ridica la aproximativ 24 de milioane de euro, cu o rata medie de crestere de 10% pe an, Atradius isi propune sa asigure asistenta la un inalt grad de expertiza, atat companiilor romanesti, cat si clientilor internationali prezenti in Romania.
Campania integreaza cu aceasta ocazie si proiectul Pegas for Life, prin care o colectie de 99 de biciclete care, achizitionate la pret intreg, pot fi schimbate pe viata, o data la cinci ani, cu alte biciclete Pegas, pastrandu-se echivalentul pretului de achizitie actual.
Da, orice dar de Craciun este dragut, insa „Darul perfect aduce oamenii impreuna” este povestea campaniei de Craciun semnata de BBDO New York pentru Macy's
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: