Allianz-Tiriac a lansat aplicatia CONTUL MEU pentru gestionarea asigurarilor personale
  Instrumentul digital permite inclusiv celor care nu au inca asigurari incheiate la Allianz-Tiriac sa poata utiliza aplicatia pentru a-si achizitiona Rovinieta, asigurarea RCA si asigurarea de calatorie in strainatate.
Nimic de ascuns. Absolut.
600.000 de sticle pe zi si "Nothing to hide" (Nimic de ascuns). Absolut.
Sissi (Caroli Foods) incurajeaza consumatorii sa-i aprecieze pe cei dragi. Regia, Razvan Marculescu. Creatie si productie, Fiodor Ad Studio.
Demarata pe 15 decembrie 2017, campania de comunicare a brandului din portofoliul Caroli Foods Group se deruleaza inclusiv in prima saptamana a lunii martie 2018 si consta in 3 spoturi TV care invita consumatorii sa-si arate aprecierea fata de persoanele dragi
Plantronics introduce primele casti bluetooth cu suport pentru gat si auricule: Voyager 6200 uc
  Compania ofera acum cea mai larga gama de dispozitive Bluetooth stereo cu anulare activa a zgomotului de fundal
Garanti Bank sustine modernizarea transportului feroviar cu un nou credit de peste 3 milioane euro acordat companiei Softronic
 Cu o valoare de 14 milioane de lei, creditul este destinat finantarii Hyperion 3 - cel mai modern mijloc de transport feroviar din Romania, potrivit companiei
Start #Digitaliada. Fundatia Orange a pornit noua editie a competitiei de materiale digitale educationale
  Fundatia Orange lanseaza a doua editie #Digitaliada, concurs national ce premiaza cele mai bune materiale digitale educationale pentru ciclul gimnazial
Trebuincios ficatului sanatos. Noul supliment alimentar SteaBlock de la Hyllan Pharma in campanie de lansare
  Noul supliment alimentar pentru ficat SteaBlock de la Hyllan Pharma deruleaza campania sub titlul „Alearga, Inoata, Fii  a ctiv ”.
Ministrul delegat pentru Fonduri Europene a demisionat
 Demisia va fi efectiva incepand cu data de 22 ianuarie, pentru a nu perturba obligatiile oficiale implicate de vizita in Romania, saptamana aceasta, a unei delegatii a Comisiei Europene.
Habitat for Humanity Romania si ENGIE eficientizeaza energetic cu 200.000 de euro centrul HOSPICE Casa Sperantei din Brasov
Valoarea proiectului se ridica la peste 200.000 euro, suma finantata de ENGIE Romania. 
15.000 de euro la bataie pentru tinerii arhitecti, de la complexul rezidential Dumbrava Vlasiei
  Dumbrava Vlasiei lanseaza in ianuarie un concurs unic pe piata de la noi, care ofera sansa tinerilor arhitecti sa se faca remarcati si, mai mult, sa castige un premiu consistent in valoare de 15.000 de euro si posibilitatea de a realiza un proiect propriu, intr-un complex rezidential de poveste
 
PUBLICITATE: