Garanti Bank sustine modernizarea transportului feroviar cu un nou credit de peste 3 milioane euro acordat companiei Softronic
 Cu o valoare de 14 milioane de lei, creditul este destinat finantarii Hyperion 3 - cel mai modern mijloc de transport feroviar din Romania, potrivit companiei
Start #Digitaliada. Fundatia Orange a pornit noua editie a competitiei de materiale digitale educationale
  Fundatia Orange lanseaza a doua editie #Digitaliada, concurs national ce premiaza cele mai bune materiale digitale educationale pentru ciclul gimnazial
Trebuincios ficatului sanatos. Noul supliment alimentar SteaBlock de la Hyllan Pharma in campanie de lansare
  Noul supliment alimentar pentru ficat SteaBlock de la Hyllan Pharma deruleaza campania sub titlul „Alearga, Inoata, Fii  a ctiv ”.
Ministrul delegat pentru Fonduri Europene a demisionat
 Demisia va fi efectiva incepand cu data de 22 ianuarie, pentru a nu perturba obligatiile oficiale implicate de vizita in Romania, saptamana aceasta, a unei delegatii a Comisiei Europene.
Habitat for Humanity Romania si ENGIE eficientizeaza energetic cu 200.000 de euro centrul HOSPICE Casa Sperantei din Brasov
Valoarea proiectului se ridica la peste 200.000 euro, suma finantata de ENGIE Romania. 
15.000 de euro la bataie pentru tinerii arhitecti, de la complexul rezidential Dumbrava Vlasiei
  Dumbrava Vlasiei lanseaza in ianuarie un concurs unic pe piata de la noi, care ofera sansa tinerilor arhitecti sa se faca remarcati si, mai mult, sa castige un premiu consistent in valoare de 15.000 de euro si posibilitatea de a realiza un proiect propriu, intr-un complex rezidential de poveste
Pleaca din CNA. Valentin Jucan intra in consultanta de media si afaceri, in tara si Orientul Mijlociu
  Cele mai grele proiecte la care a participat: Transparentizarea activitatii CNA si reglementarea aparitiei minorilor in reclame
Engie (fosta GDF Suez) continua campania de imagine cu McCann PR
  Campania tactica de comunicare „Energia inspira energie” realizata de McCann PR se va derula pe o perioada de doua luni, dupa cum au declarat pentru adplayers responsabilii de relatii publice si este o campanie de comunicare integrata, cu o componenta principala de ATL, constituita dintr-un spot TV de 30 secunde, o componenta online si una de outdoor.
Jumatate de milion de vizualizari pentru un produs imposibil de cumparat Mega Image
  Reteaua de magazine continua sa se implice in cauza donarii de sange printr-o noua campanie de constientizare, alaturi de Institutul National de Hematologie Transfuzionala si Centrul de Transfuzii Bucuresti.
15.000 de euro de la artistii si influencerii Global pentru cel mai nou spital de Oncologie si Radiologie
  Artistii si influencerii Global au ales sa redirectioneze 20% din impozitul pe profit datorat statului catre Asociatia „Daruieste viata”, 
 
PUBLICITATE: