Realizata impreuna cu LEGO, campania “Martie cu Mos Craciun” a incalzit pe zapada de 1 Martie telefoanele postului de radio pentru parinti si copii cu rasete si bucurie generate de cadourile primite.
Selly, cel mai tanar vlogger din portofoliul Global Influencers, a ajuns la 1.000.000 de abonati pe canalul sau de YouTube si a sarbatorit alaturi de prieteni ziua de nastere si succesul sau in mediul online, la doar 17 an
Noua campanie Lacoste „Save Our Species” semnata de BETC Paris face deja valuri in presa de marketing si comunicare americana
Orange si Freedom Smile lanseaza Platforma Together (Together4edu.ro), ce pune in legatura directa companiile sau persoanele care doresc sa doneze calculatoare si alte obiecte IT, cu scoli din mediul rural, interesate sa intre in lumea digitala.
Daca agentia care va administra contul de media pentru promovarea produselor si serviciilor Telekom Romania nu mai reprezinta niciun secret pentru cititorii adplayers ca agentia de media care va adimninistra contul este Media Investment, adplayers va prezinta in exclusivitate si celelalte agentii si furnizori de servicii de marketing si comunicare.
Peste 300 de copii prescolari au participat pana acum la workshop-urile de prevenire a accidentelor organizate in gradinitele bucurestene de catre UNIQA Asigurari, anunta reprezentantii de comunicare de la Perceptum
" In urma procesului de selectie derulat de Telekom Romania (ca parte a unui proces mai larg organizat si desfasurat de grupul Deutsche Telekom) pentru desemnarea unui furnizor de servicii media, propunerea Omnicom (reprezentata pentru Romania in acest proces de agentia Media Investment) a obtinut cel mai mare punctaj."
Conform unor surse adplayers apropiate licitatiei, in urma concursului de selectie pentru alegerea furnizorilor de servicii pentru promovarea Telekom Romania, Media Investment a castigat pentru inca trei ani administrarea serviciilor de media ale operatorului de telefonie mobila si servicii de transfer de date
Dupa un concurs care a tinut in corzi trei mari jucatori ai pietei de comunicare nu doar din romania ci si internationali, Telekom a decis cine a castigat viitorii trei ani Magenta!
Cei mai multi romani aloca intre 51 si 100 de lei – 35%, iar darurile intre 101 si 200 de lei sunt preferate de peste un sfert dintre acestia. Aproximativ 8% dintre respondenti vor da cadouri de peste 301 lei.
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: