Creatia franceza castiga teritoriu german, global. Dupa 6 luni de lupta, Mercedes-Benz, la Publicis
Creatia Mercedes-Benz era administrata in ultimii 10 ani de reteaua BBDO, care isi va incheia misiunea la jumatatea anului 2018.
INNA. Ambasador Coca-Cola Zero Zahar. Zero Calorii.  #ZeroDiferente
„Sunt Elena Alexandra Apostoleanu – sau INNA, asa cum poate ma cunosti de cativa ani. N-o sa tin secret: inainte sa trimit acest mesaj, am incercat foarte multe variante. Am scris, am sters si-apoi am luat-o de la capat. Dar mi-am facut curaj pentru cateva marturisiri” spune artista care se alatura campaniei
Telekom este partener al Echipei Nationale de Rugby
  Incheiat pe o perioada de doi ani, parteneriatul cu Federatia Romana de Rugby se inscrie, potrivit companiei, in angajamentul Telekom Romania de a sustine performanta in sportul romanesc, iar meciurile Echipei Nationale de Rugby sunt transmise in exclusivitate de canalele Telekom Sport, alaturi de meciuri din toate competitiile rugbyului romanesc.
Allianz-Tiriac a lansat aplicatia CONTUL MEU pentru gestionarea asigurarilor personale
  Instrumentul digital permite inclusiv celor care nu au inca asigurari incheiate la Allianz-Tiriac sa poata utiliza aplicatia pentru a-si achizitiona Rovinieta, asigurarea RCA si asigurarea de calatorie in strainatate.
Nimic de ascuns. Absolut.
600.000 de sticle pe zi si "Nothing to hide" (Nimic de ascuns). Absolut.
Sissi (Caroli Foods) incurajeaza consumatorii sa-i aprecieze pe cei dragi. Regia, Razvan Marculescu. Creatie si productie, Fiodor Ad Studio.
Demarata pe 15 decembrie 2017, campania de comunicare a brandului din portofoliul Caroli Foods Group se deruleaza inclusiv in prima saptamana a lunii martie 2018 si consta in 3 spoturi TV care invita consumatorii sa-si arate aprecierea fata de persoanele dragi
Plantronics introduce primele casti bluetooth cu suport pentru gat si auricule: Voyager 6200 uc
  Compania ofera acum cea mai larga gama de dispozitive Bluetooth stereo cu anulare activa a zgomotului de fundal
Garanti Bank sustine modernizarea transportului feroviar cu un nou credit de peste 3 milioane euro acordat companiei Softronic
 Cu o valoare de 14 milioane de lei, creditul este destinat finantarii Hyperion 3 - cel mai modern mijloc de transport feroviar din Romania, potrivit companiei
Start #Digitaliada. Fundatia Orange a pornit noua editie a competitiei de materiale digitale educationale
  Fundatia Orange lanseaza a doua editie #Digitaliada, concurs national ce premiaza cele mai bune materiale digitale educationale pentru ciclul gimnazial
Trebuincios ficatului sanatos. Noul supliment alimentar SteaBlock de la Hyllan Pharma in campanie de lansare
  Noul supliment alimentar pentru ficat SteaBlock de la Hyllan Pharma deruleaza campania sub titlul „Alearga, Inoata, Fii  a ctiv ”.
 
PUBLICITATE: