Creatia Mercedes-Benz era administrata in ultimii 10 ani de reteaua BBDO, care isi va incheia misiunea la jumatatea anului 2018.
„Sunt Elena Alexandra Apostoleanu – sau INNA, asa cum poate ma cunosti de cativa ani. N-o sa tin secret: inainte sa trimit acest mesaj, am incercat foarte multe variante. Am scris, am sters si-apoi am luat-o de la capat. Dar mi-am facut curaj pentru cateva marturisiri” spune artista care se alatura campaniei
Incheiat pe o perioada de doi ani, parteneriatul cu Federatia Romana de Rugby se inscrie, potrivit companiei, in angajamentul Telekom Romania de a sustine performanta in sportul romanesc, iar meciurile Echipei Nationale de Rugby sunt transmise in exclusivitate de canalele Telekom Sport, alaturi de meciuri din toate competitiile rugbyului romanesc.
Instrumentul digital permite inclusiv celor care nu au inca asigurari incheiate la Allianz-Tiriac sa poata utiliza aplicatia pentru a-si achizitiona Rovinieta, asigurarea RCA si asigurarea de calatorie in strainatate.
Demarata pe 15 decembrie 2017, campania de comunicare a brandului din portofoliul Caroli Foods Group se deruleaza inclusiv in prima saptamana a lunii martie 2018 si consta in 3 spoturi TV care invita consumatorii sa-si arate aprecierea fata de persoanele dragi
Compania ofera acum cea mai larga gama de dispozitive Bluetooth stereo cu anulare activa a zgomotului de fundal
Cu o valoare de 14 milioane de lei, creditul este destinat finantarii Hyperion 3 - cel mai modern mijloc de transport feroviar din Romania, potrivit companiei
Fundatia Orange lanseaza a doua editie #Digitaliada, concurs national ce premiaza cele mai bune materiale digitale educationale pentru ciclul gimnazial
Noul supliment alimentar pentru ficat SteaBlock de la Hyllan Pharma deruleaza campania sub titlul „Alearga, Inoata, Fii a ctiv ”.
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: