Dumbrava Vlasiei ii invita la joaca pe copiii cu deficiente de auz de la Fundatia Light Into Europe
 Vineri, pe 8 iunie, copiii cu deficiente de auz de la Fundatia Light Into Europe sunt in vizita la Dumbrava Vlasiei, unde se va organiza pentru ei un program de joaca cu multe activitati interesante, care sa-i bucure si sa-i stimuleze
Ce-ati primit conform sau neconform cu GDPR? Cookies - prima linie de vizibilitate a noilor norme.
O parte dintre ele sunt implementate corect, fiind conforme GDPR, insa o parte dintre ele nu sunt conforme. De aceea cred ca sunt utile cateva informatii esentiale (despre cookies si normele GDPR) comprimate sintetic, informatii pe care le gasiti mai jos.
Danone prezinta drumul iaurtului. O experienta in realitate virtuala la Mega Image
  Danone le ofera consumatorilor experiente VR direct in magazin prin campania „Arunca un ochi. Ramai pentru experienta”, un proiect pilot derulat in lantul de supermarketuri Mega Image din Bucuresti
Alexandrion Group duce brandul Kreskova pe segmentul standard, cu noua Kreskova 40%
  “Odata cu lansarea Kreskova 40%, Grupul isi reitereaza unele dintre cele mai importante valori: grija la detalii ce se observa in fiecare dintre produsele noastre, dar mai ales importanta calitatii si un gust desavarsit” declara Razvan Vasile, directorul comercial al Alexandrion Group.
Art, wine & design la KULT! HomeStories. Sarica Niculitel si Egger Romania sustinatori.
Organizat de de agentia de comunicare Im Possible Media(impossible.ro), evenimentul vorbeste despre arta de a locui in propriile case, invatata de la specialisti. Pe langa expertii in design de mobilier de la KULT HomeStories, evenimentul din acest an a fost sustinut de vinurile Sarica Niculitel si producatorii de semifabricate din lemn Egger Romania.
35 de copii din comunitati sarace, prima data la mare. Proiect CSR Reality Check, sprijinit de Kaufland.
Pe 25 mai, 35 de copii din sapte comunitati sarace din tara au vazut marea pentru prima data datorita Asociatiei Reality Check, cu sprijinul Kaufland Romania, in cadrul programului „Bucurie in Miscare”.
Cele 29 produse si servicii care vor purta in campanii Votat Produsul Anului 2018. Castigatorii competitei.
Studiul in baza caruia consumatorii au votat produsele si serviciile a fost realizat online, pe 29 de categorii, de Exact Business Solution, pe un esantion de 7100 de consumatori romani, reprezentativ pentru populatia din mediul urban cu varsta cuprinsa intre 18 si 54 de ani, utilizatori de internet. Eroarea maxima de esantionare este +/-1.2%.
Habitat for Humanity construieste 10 case in cinci zile in cadrul BIG BUILD. Mai ajuta Kaufland, Dedeman, Bosch, Wienerberger, Tondach, Ursa.
  Au raspuns apelului Habitat for Humanity Romania si au donat cu generozitate bani sau materiale de constructie: Kaufland Romania (partener strategic), Dedeman, (partener principal), Bosch, Wienerberger, Tondach, Ursa, A.C.E.E.A, Primaria Comunei Cumpana.
Picioare de podium in doar 8 saptamani continua. Philips Lumea, cu Ogilvy Romania la World Class
  Campania de comunicare semnata de Ogilvy Romania a avut de la start o componenta lead de PR, fiind sustinuta de comunicare online si branding in 14 cluburi World Class din Bucuresti
ENGIE One si strategie noua. Electricitate, gaz si servicii tehnice integrate, comunicate de McCann PR
  ENGIE Romania a lansat un produs integrat, unic pe piata de energie din Romania, ENGIE One, printr-o campanie de comunicare cu un concept iesit din tipare si o executie indrazneata, semnata de McCann PR, anunta responsabilii de comunicare ai agentiei.
 
PUBLICITATE: