Kebun e sa fii bun. 2.600 de mese calde donate catre oamenii fara posibilitati de Condimental de Calif si hipMenu in campania semnata de MAINSTAGE. La finalul campaniei, organizatorii au tras linie sub 3.253 de portii donate.
  La fiecare comanda plasata, Condimental de Calif si hipMenu au venit in sprijinul oamenilor fara posibilitati materiale si le-au oferit o masa calda in aprilie. De la o estimare la cald a numarului de portii la 2.600, in final autorii campaniei au afirma ca 3.253 de portii au fost donate celor care aveau nevoie de acestea.
Stefanel a lansat la Bucuresti noua colectie de primavara - vara 2018, cu vechi prieteni ai marcii
  La eveniment au participat vechi prieteni precum Andreea Berecleanu, Andreea Esca, Catalina Grama, Anca Serea, Diana Dumitrescu, Xonia, Sasha Borona, Adina Halas, Diana Bart, Anca Dumitrescu, Geanina Corondan, Catinca Roman, Oana Roman, Andreea Perju, Ramona Solomon, Cristina Zaharia, Andra Dobre, Tily Niculae, Livia Graur, Irina Markovits, Domnica Magescu si altii
7 din 100.000 de romani mor la locul de munca. Dedeman isi accidenteaza emblema pentru a atrage atentia asupra sigurantei
Intr-o campanie semnata de agentia McCann Bucuresti, timp de o luna catelul din logo-ul companiei Dedeman nu va mai purta casca de protectie si va aparea usor accidentat, pentru a demonstra vulnerabilitatea in fata accidentelor de pe santier si importanta respectarii normelor de siguranta.
Te racoresti si reimpaduresti cu Bergenbier. Peste 200 de voluntari au inceput plantarea a 50.000 de brazi
 Te racoresti si reimpaduresti!” este unul dintre cele mai ample proiecte de reimpadurire cu ajutorul voluntarilor din Romania, realizat de Bergenbier cu sprijinul asociatiei EcoAssist, reprezentantul legal al „Plantam fapte bune in Romania”.
Engie traieste experienta UNTOLD, cu McCann PR
 ENGIE Romania lanseaza campania de comunicare sub headline-ul ,,Incarca-te cu energie pentru un festival magic !’’ pentru a marca reinnoirea, pentru al doilea an consecutiv, a parteneriatului dintre ENGIE Romania si UNTOLD si a lansa noua oferta dedicata de furnizare de electricitate, BeEnergy.
Concursul "Think about the box" Pack Romania in finala. 2.000 de euro pentru echipa castigatoare.
  In etapa finala a competitiei vor merge cinci lucrari realizate de Cosmina David, Georgiana Alexandra Hlihor, Irina-Ruxandra Patrichi, Ovidiu Plutasu si Horia Țiganus.
Eat Like a Pro. Activari cu chefi de renume international la standul Beko de la EuroCucina
  Marca a gazduit la standul din cadrul EuroCucina sesiuni speciale de gatit sustinute de chef-ul italian Alessandro Borghese (jurat in concursul Junior Masterchef din Italia) si actrita si chef-ul Lisa Faulkner.
GAV semneaza "Cersanit trece baia pe curat. La scoala, ca acasa". Liana Stanciu, promotor.
Producator local cu o oferta completa pentru bai si grupuri sanitare, Cersanit directioneaza, in perioada Aprilie-August, 1% din vanzarile produselor sale catre renovarea bailor din scolile publice romanesti
Alexandrion Group celebreaza Centenarul prin lansarea Alexandrion 100
  Nawaf Salameh, Presedinte Alexandrion Group: „Noul design [Alexandrion 100, n.r.] este forma noastra de a sarbatori 100 de ani de la Marea Unire si vrem ca romanii sa celebreze alaturi de noi acest moment dar si sa se bucure de gustul si aromele complexe“,
Carrefour Messenger ChatBot te duce la magazin, locuri de munca sau reprezentantii retelei Carrefour. Centrade I Cheil a scris codul-sursa.
„Practic, functia digital a crescut exponential ca volum de activitate si a devenit parte integrata in toate campaniile noastre de comunicare (in unele cazuri, este chiar punctul de plecare in strategia clientului)” afirma Radu Florescu, CEO Centrade | Cheil South East Europe
 
PUBLICITATE: