Organizat de de agentia de comunicare Im Possible Media(impossible.ro), evenimentul vorbeste despre arta de a locui in propriile case, invatata de la specialisti. Pe langa expertii in design de mobilier de la KULT HomeStories, evenimentul din acest an a fost sustinut de vinurile Sarica Niculitel si producatorii de semifabricate din lemn Egger Romania.
Pe 25 mai, 35 de copii din sapte comunitati sarace din tara au vazut marea pentru prima data datorita Asociatiei Reality Check, cu sprijinul Kaufland Romania, in cadrul programului „Bucurie in Miscare”.
Studiul in baza caruia consumatorii au votat produsele si serviciile a fost realizat online, pe 29 de categorii, de Exact Business Solution, pe un esantion de 7100 de consumatori romani, reprezentativ pentru populatia din mediul urban cu varsta cuprinsa intre 18 si 54 de ani, utilizatori de internet. Eroarea maxima de esantionare este +/-1.2%.
Au raspuns apelului Habitat for Humanity Romania si au donat cu generozitate bani sau materiale de constructie: Kaufland Romania (partener strategic), Dedeman, (partener principal), Bosch, Wienerberger, Tondach, Ursa, A.C.E.E.A, Primaria Comunei Cumpana.
Campania de comunicare semnata de Ogilvy Romania a avut de la start o componenta lead de PR, fiind sustinuta de comunicare online si branding in 14 cluburi World Class din Bucuresti
ENGIE Romania a lansat un produs integrat, unic pe piata de energie din Romania, ENGIE One, printr-o campanie de comunicare cu un concept iesit din tipare si o executie indrazneata, semnata de McCann PR, anunta responsabilii de comunicare ai agentiei.
Cu experienta in servicii de marketing si comunicare in categoria auto inca de la infiintare, agentia fondata de fratii Alex si Andrei Cernatescu preia integral comunicarea full service pe piata locala a brand-ului japone
Recent The Times scria ca firma Clifford Chance a anuntat inceputul unei a doua anchete a unor reclamatii de comportament sexual nepotrivit in care este implicat unul dintre partenerii sai, potrivit francizei locale a publicatiei The Times, detinuta in Romania de Legal Marketing
Sistemul de dockless bike sharing este o inovatie pe piata globala, unde a devenit rapid mijlocul de transport alternativ preferat datorita disponibilitatii si proximitatii bicicletelor pentru inchiriat, acesta fiind atuul principal pentru cresterea organica rapida a acestui serviciu, Bucurestiul fiind in primele zece orase europene in care se lanseaza.
Koki Holding Co., Ltd a stabilit obiective ambitioase: cresterea veniturilor pana la 2,7 miliarde USD pana in 2020
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: