Business Lease isi schimba identitatea vizuala si sloganul. "Pasiunea pentru Mobilitate" devine principala misiune.
”Povestea brandului Business Lease vorbeste despre gasirea solutiilor de mobilitate intr-un mod creativ, flexibil si transparent si despre a personaliza fiecare oferta in parte cu mai multa grija fata de cerintele fiecarui client”, afirma Monica Dona, Marketing & Communication Advisor pentru Business Lease Romania. 
Delta Studio lanseaza competitia de design 3D Amenajare de Baie cu Produse Porcelanosa Grupo
  Marele premiu in valoare de 1000 € sau una din cele 4 excursii la fabricile PORCELANOSA din Spania. Publicul care va vota proiectul preferat aree sansa de a castiga un Samsung Galaxy S7
Aplicatia "Voci pentru Maini" sprijinita de Fundatia Orange ajuta persoanele cu deficiente de auz
Prin aplicatia "Voci pentru Maini", persoanele cu deficienta de auz din Romania pot apela video un interpret, pentru servicii de interpretare mimico-gestuala in timp real
Dumbrava Vlasiei ii invita la joaca pe copiii cu deficiente de auz de la Fundatia Light Into Europe
 Vineri, pe 8 iunie, copiii cu deficiente de auz de la Fundatia Light Into Europe sunt in vizita la Dumbrava Vlasiei, unde se va organiza pentru ei un program de joaca cu multe activitati interesante, care sa-i bucure si sa-i stimuleze
Ce-ati primit conform sau neconform cu GDPR? Cookies - prima linie de vizibilitate a noilor norme.
O parte dintre ele sunt implementate corect, fiind conforme GDPR, insa o parte dintre ele nu sunt conforme. De aceea cred ca sunt utile cateva informatii esentiale (despre cookies si normele GDPR) comprimate sintetic, informatii pe care le gasiti mai jos.
Danone prezinta drumul iaurtului. O experienta in realitate virtuala la Mega Image
  Danone le ofera consumatorilor experiente VR direct in magazin prin campania „Arunca un ochi. Ramai pentru experienta”, un proiect pilot derulat in lantul de supermarketuri Mega Image din Bucuresti
Alexandrion Group duce brandul Kreskova pe segmentul standard, cu noua Kreskova 40%
  “Odata cu lansarea Kreskova 40%, Grupul isi reitereaza unele dintre cele mai importante valori: grija la detalii ce se observa in fiecare dintre produsele noastre, dar mai ales importanta calitatii si un gust desavarsit” declara Razvan Vasile, directorul comercial al Alexandrion Group.
Art, wine & design la KULT! HomeStories. Sarica Niculitel si Egger Romania sustinatori.
Organizat de de agentia de comunicare Im Possible Media(impossible.ro), evenimentul vorbeste despre arta de a locui in propriile case, invatata de la specialisti. Pe langa expertii in design de mobilier de la KULT HomeStories, evenimentul din acest an a fost sustinut de vinurile Sarica Niculitel si producatorii de semifabricate din lemn Egger Romania.
35 de copii din comunitati sarace, prima data la mare. Proiect CSR Reality Check, sprijinit de Kaufland.
Pe 25 mai, 35 de copii din sapte comunitati sarace din tara au vazut marea pentru prima data datorita Asociatiei Reality Check, cu sprijinul Kaufland Romania, in cadrul programului „Bucurie in Miscare”.
Cele 29 produse si servicii care vor purta in campanii Votat Produsul Anului 2018. Castigatorii competitei.
Studiul in baza caruia consumatorii au votat produsele si serviciile a fost realizat online, pe 29 de categorii, de Exact Business Solution, pe un esantion de 7100 de consumatori romani, reprezentativ pentru populatia din mediul urban cu varsta cuprinsa intre 18 si 54 de ani, utilizatori de internet. Eroarea maxima de esantionare este +/-1.2%.
 
PUBLICITATE: