Potrivit instiintarii cu nr 309 din 9.08.2018 catre Detinator Neidentificat, din Piata Unirii de pe Bd. Unirii Trotuar S3, detinatorul este somat sa se prezinte in termen de 48 de ore la sediul Directiei Control din cadrul Directiei Generalei de Politie Locala si Control din Primaria Municipiului Bucuresti,
Lorand Balint, artizanul strategiei Propaganda: „Mersul pe jos este cel mai usor de inclus in rutina zilnica si are niste beneficii incredibile pentru corp, minte si sanatate. De aici decizia de a ne focusa pe mersul pe jos si campania #5000depasipezi sustinuta de Simona Halep”
Ajunsa la e ditia a - XV - a, campania concurs „Mesajul meu antidrog” promovata d e Agentia Nationala Antidrog (ANA) este unul dintre proiectele de succes de prevenire a consumului de droguri in randul populatiei scolare din invatamantul gimnazial si liceal din toate judetele tarii si din Bucuresti si se desfasoara anual, inca de la infiintarea ANA.
„Strategia World Class in Romania ramane, pe langa furnizarea de servicii de inalta calitate in locatii accesibile si experti in sanatate si fitness, deschiderea de noi cluburi in apropierea casei sau locului de munca al romanilor, pentru a face sportul si miscarea parte a stilului lor de viata” afirma Raluca Ghilea, Managing Partner si fondator al agentiei Perceptum.
Lansat de Fundatia Alexandrion, campania CSR Marea Unificare Sportiva ( mareaunificaresportiva.ro) si-a propus sa aduca recunoastere marilor legende sportive ale Romaniei de ieri si de azi
Doi luptatori din Ultimate Fighting Championship (UFC), TJ Dillashaw si Stephen Thompson, au trasformat un birou in ring de bataie, intr-un spot ce promoveaza noua colectie vestimentara pentru barbati Flex Collection de la Van Heusen.
Un videoclip de 2 minute si jumatate pe o coloana sonora hip-hop, dar cu versuri si rime din jargonul meseriasilor. «Glet Rich or Die Tryin’ #zidsifacut» a devenit rapid viral, adunand 1,5 milioane de vizualizari pe Facebook si YouTube la mai putin de doua luni de la lansare.
Intregul eveniment „Roast-ul lui .Calif” a avut la baza un scop caritabil: sustinerea financiara a proiectelor desfasurate de fundatia „Autism Curtea de Arges - NitmarlexKids”. Tocmai de aceea, intrarea a fost gratuita, dar cei prezenti au fost incurajati sa faca o donatie, fie pe loc, fie online.
Agentia de comunicare si relatii publice din cadrul McCann WorldGroup se ocupa, incepand din luna august a acestui an, de coordonarea strategiei de comunicare pentru jucatorul profesionist de tenis Horia Tecau, singurul roman campion de dublu la Wimbledon, US Open si Australian Open
In cadrul intrecerii, EY a avut o competitie puternica din partea altor branduri de renume, printre care Thomson Reuters, HSBC, Centrica, BT Sport Business si Thinkbox.
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: