Tasuleasa Social si Raiffeisen Bank fac primii 100 de kilometri Via Transilvanica. Campanie de donatii pentru finalizare.
  Potrivit comunicarii, Via Transilvanica este un proiect – identitate ce are drept scop crearea unui drum care va porni din Drobeta-Turnu Severin - unde a intrat pentru prima data in tara Regele Carol - va strabate Transilvania si toate bogatiile culturale ale acesteia, si va ajunge pana la Putna lui Stefan cel Mare.
Peste 140 de tipuri de bere si cidru la Bucharest Craft Beer Festival. Vezi marcile.
 Festivalul va avea si propria bere. “S-a muncit mult, s-a gustat si mai mult, iar in cele din urma am reusit impreuna cu cel mai nou producator de bere artizanala de pe piata, sa facem berea festivalului.” Dragos Gurarosie, unul dintre organizatorii evenimentului.
Brand New a pus haine noi URSUS la UNTOLD 2018
  „Pentru editia UNTOLD 2018, Brand New a dezvoltat pentru URSUS un design special de ambalaj, care pastreaza elementele esentiale ale brandului, celebrand in acelasi timp atmosfera de festival, ca punte de legatura intre consumatorii URSUS si Untold” arata reprezentantii de relatii publice ai agentiei.
Prisma publicitara la Unirii somata de Politia Locala din PMB. Detinatorul necunoscut.
Potrivit instiintarii cu nr 309 din 9.08.2018 catre Detinator Neidentificat, din Piata Unirii de pe Bd. Unirii Trotuar S3, detinatorul este somat sa se prezinte in termen de 48 de ore la sediul Directiei Control din cadrul Directiei Generalei de Politie Locala si Control din Primaria Municipiului Bucuresti,
Rexona Halep, la dublu. Simona Halep si Rexona pro-miscare #5000depasipezi . Creatie, Propaganda.
Lorand Balint, artizanul strategiei Propaganda: „Mersul pe jos este cel mai usor de inclus in rutina zilnica si are niste beneficii incredibile pentru corp, minte si sanatate. De aici decizia de a ne focusa pe mersul pe jos si campania #5000depasipezi sustinuta de Simona Halep”
Agentia Nationala Antidrog a desemnat castigatorii campaniei concurs "Mesajul meu antidrog" cu tema #POTALTFEL!
Ajunsa la  e ditia a - XV - a, campania concurs „Mesajul meu antidrog” promovata d e   Agentia Nationala Antidrog (ANA)  este unul dintre proiectele de succes de prevenire a consumului de droguri in randul populatiei scolare din invatamantul gimnazial si liceal din toate judetele tarii si din Bucuresti si se desfasoara anual, inca de la infiintarea ANA.
WORLD CLASS incureajaza #BeHealthy, cu o noua strategie de comunicare de marketing Perceptum
  „Strategia World Class in Romania ramane, pe langa furnizarea de servicii de inalta calitate in locatii accesibile si experti in sanatate si fitness, deschiderea de noi cluburi in apropierea casei sau locului de munca al romanilor, pentru a face sportul si miscarea parte a stilului lor de viata” afirma Raluca Ghilea, Managing Partner si fondator al agentiei Perceptum.
Romanii pot vota sportivii care ne-au unit prin sport timp de 100 de ani. Marea Unificare Sportiva
  Lansat de Fundatia Alexandrion, campania CSR Marea Unificare Sportiva ( mareaunificaresportiva.ro)  si-a propus sa aduca recunoastere marilor legende sportive ale Romaniei de ieri si de azi
Doi luptatori UFC se bat la birou in campania liniei vestimentare Flex Collection de la Van Heusen
 Doi luptatori din Ultimate Fighting Championship (UFC), TJ Dillashaw si Stephen Thompson, au trasformat un birou in ring de bataie, intr-un spot ce promoveaza noua colectie vestimentara pentru barbati Flex Collection de la Van Heusen.
Spotul Friends  TBWA #zidsifacut a ajuns la 1,5 Milioane de vizualizari in doua luni dupa lansare
  Un videoclip de 2 minute si jumatate pe o coloana sonora hip-hop, dar cu versuri si rime din jargonul meseriasilor. «Glet Rich or Die Tryin’ #zidsifacut» a devenit rapid viral, adunand 1,5 milioane de vizualizari pe Facebook si YouTube la mai putin de doua luni de la lansare.
 
PUBLICITATE: