Kaufland si Renovatio au inaugurat un hub de incarcare rapida pentru automobilele electrice pe cheltuiala magazinului
Parte dintr-o retea ce va avea cel putin 50 de puncte de incarcare, Kaufland Romania si Renovatio Group au inaugurat pe 25 octombrie un hub de incarcare rapida pentru automobilele electrice din Romania si Europa de Est, pe cheltuiala magazinului.
Leroy Merlin a lansat noua colectie Deco si Iluminat
  Noua colectie Deco si Iluminat este reprezentata prin cinci stiluri de decoratiuni interioare: CHARM, CLASIC, ESSENTIAL, FUTURE si NATURE
Fanii Transformers, eroi la Museum of Senses in AFI Cotroceni cu premii instant si 10 premii mari
  In cadrul campaniei desfasurata de Hasbro Romania in perioada 15 octombrie – 10 decembrie, admiratorii lui Bumblebee pot participa si in cadrul campaniei nationale Transformers, pentru a castiga zeci de premii instant si unul din cele 10 premii mari: o consola PlayStation 4 insotita de jocul Transformers.
Peste 600.000 de oameni in campania Dupa Noi, strangem tot noi
C ampania Dupa Noi, strangem tot noi este un program educational de constientizare si  incurajare a colectarii selective, lansat in luna iulie a acestui an de compania Coca-Cola HBC Romania, ca parte a viziunii companiei privind responsabilitatea fata de mediu si de comunitatile in care este prezenta
Panourile publicitare sustin cuiburile pentru berze. Parteneriat outdoor exclusiv Ultravision cu SOR
Compania de publicitate outdoor Ultravision, in parteneriat cu Societatea Ornitologica Romana, transforma unipolurile in puncte de sprijin pentru cuiburile artificiale de berze, care vor contribui astfel la protejarea speciei.
2 din 5 bucuresteni au ales spalatoriile OMV Carwash
  Numarul soferilor care au ales unul dintre serviciile de spalare auto disponibile in satiile OMV din Capitala este echivalent cu 38,5% dintre masinile inmatriculate in Bucuresti.
Program cofinantat prin POCA cu peste 200.000 EURO pentru elaborarea primei Strategii nationale de incurajare a utilizarii bicicletei.
Cu o valoare totala a proiectului este de 972,656.90 lei, din care 953,203.73 lei reprezinta valoarea asistentei financiare nerambursabile acordate, proiectul „Dezvoltarea parteneriatului dintre ONG-uri si administratie pentru promovarea modalitatilor durabile de transport in interiorul localitatilor” – cod SIPOCA 306/cod MySmis 110839 este cofinantat in cadrul Programului Operational Capacitate Administrativa (POCA) 2014-...
DIGI saluta creativitatea nelimitata a romanilor cu Cap Compas, Multimedia Est si United Media
  Conceptul campaniei porneste de la resursele spirituale si practice ale romanului simplu, care de voie si mai ales de nevoie, a ajuns sa se priceapa la orice
Vodafone Romania in campanie de brand cu Delia si McCann Erickson ( Creatie), MRM//McCann Romania (digital),  Wavemaker Romania ( media), DraftFCB (BTL), Cohn&Jansen (Retail)
  Potrivit autorilor, abordarea campaniei „Traieste frumos, inainte de toate" ilustreaza intr-un mod creativ prezenta pe piata si scopul Vodafone de a conecta oamenii, pentru un viitor mai bun
Pitch real pentru branduri renumite din Romania. Start in CompetitIAA 8
  “In CompetitIAA studentii au sansa de a lucra asemenea unei agentii pentru un client real, de a invata care sunt pasii de urmat pentru castigarea unui pitch si chiar de a-si vedea ideile implementate” spune Iulia Niculae-Cuciurean, Presedintele IAA Young Professionals Romania.
 
PUBLICITATE: