Plasticul, noua specie de pradator acvatic. Veolia Romania, impotriva plasticului cu o instalatie interactiva la Muzeul "Grigore Antipa"
Parte a grupului Veolia, expert global in gestionarea optimizata a resurselor, Veolia Romania inaugureaza in Muzeul National de Istorie Naturala ,,Grigore Antipa” o instalatie interactiva menita sa atraga atentia asupra impactului plasticului in ecosistemele acvatice, dupa cum au aratat autorii proiectului in cadrul unui eveniment cu presa organizat vineri, 16 noiembrie.
1 milion de tineri au descoperit patrimoniul cultural romanesc in campania Cronicari Digitali
  In cadrul campaniei, 52 de obiective de patrimoniu au fost transpuse in continut digital
CSR
Habitat for Humanity Romania si ENGIE Romania au reabilitat si eficientizat energetic Centrul HOSPICE Casa Sperantei din Brasov
  In urma unei investitii de 200.000 euro, Habitat for Humanity Romania si ENGIE Romania au finalizat lucrarile de reabilitare si eficientizare energetica a cladirii centrului HOSPICE Casa Sperantei din Brasov
BARZA spune saptamana. Testul de sarcina cu determinarea saptamanii
  Potrivit companiei noua descoperire tehnologica vine in intampinarea femeilor care se confrunta cu dereglari ale ciclului menstrual si nu pot identifica cu exactitate ziua conceptiei.
Mix de Succes. Ciuc Premium, de Ogilvy Romania.
  Marius Moga, Dan Teodorescu, Macanache, Nicoleta Nuca si Silvia Dumitrescu vorbesc despre succes din perspectiva generatiei pe care o reprezinta, la invitatia Ciuc Premium de a explora perspective diferite asupra succesului, in general.
Black Friday de peste 300 milioane de euro. Campanie Altex "Blec Fraidei" cu Graffiti BBDO si Media Investment ( The Group )
  Agentia Graffiti BBDO a fost selectata pentru a dezvolta campania de comunicare „Blec Fraidei” in urma unui concurs de propuneri creative. Campania de media si componenta digitala a acesteea se deruleaza prin agentia Media Investment, parte a holdingului de marketing si comunicare The Group
Nou obicei de alimentatie sanatoasa de la jucatorii si nutritionistul FC Barcelona. Beko continua Eat Like a Pro prin campania 4-3-3 si limbaj emoji
  Realizata cu sprijinul Fundatiei Barça, campania isi propune sa ajute la prevenirea obezitatii infantile. Sprijin in campanie vin si jucatorii FC Barcelona si nutritionistul clubului, care se alatura actiunii Eat Like A Pro, dezvaluind formulele lor 4-3-3 favorite in social media.
40 de restaurante Subway celebreaza World Sandwich Day si in Romania printr-un concurs inedit si un Sandwich de 15 cm gratuit la fiecare achizitie
  Doua vedete indragite de milioane de romani, Alina Eremia si Dorian Popa, se vor afla sambata, 3 noiembrie, in restaurantele Subway din Bucuresti, magazinul Cocor (Dorian), si Brasov, magazinul Coresi (Alina), de la ora 11.00, pentru a lua parte la un concurs inedit.
Telekom Romania finanteaza cu 60.000 de euro a patra editie a proiectului Teimplici.ro, pentru reducerea abandonului scolar
Organizatiile neguvernamentale pot inscrie maximum doua proiecte fiecare, pe platforma Teimplici.ro. Perioada de inscriere este 29 octombrie – 18 noiembrie 2018, ora 23.59.
Vinul scump se bea mai ales in business. Studiu local Nielsen Wine Consumers
  1000 de producatori de vin cu peste 2000 de branduri ajung sa vanda abia cat 5% din volumul pietei de bere, dar cu circa 30% din valoarea acesteia, arata un cel mai nou studiu local  Nielsen Wine Consumers’ Insights, care mai releva si care sunt ocaziile de cumparare a vinului si criteriile de alegere a acestuia.
 
PUBLICITATE: