40 de restaurante Subway celebreaza World Sandwich Day si in Romania printr-un concurs inedit si un Sandwich de 15 cm gratuit la fiecare achizitie
  Doua vedete indragite de milioane de romani, Alina Eremia si Dorian Popa, se vor afla sambata, 3 noiembrie, in restaurantele Subway din Bucuresti, magazinul Cocor (Dorian), si Brasov, magazinul Coresi (Alina), de la ora 11.00, pentru a lua parte la un concurs inedit.
Telekom Romania finanteaza cu 60.000 de euro a patra editie a proiectului Teimplici.ro, pentru reducerea abandonului scolar
Organizatiile neguvernamentale pot inscrie maximum doua proiecte fiecare, pe platforma Teimplici.ro. Perioada de inscriere este 29 octombrie – 18 noiembrie 2018, ora 23.59.
Vinul scump se bea mai ales in business. Studiu local Nielsen Wine Consumers
  1000 de producatori de vin cu peste 2000 de branduri ajung sa vanda abia cat 5% din volumul pietei de bere, dar cu circa 30% din valoarea acesteia, arata un cel mai nou studiu local  Nielsen Wine Consumers’ Insights, care mai releva si care sunt ocaziile de cumparare a vinului si criteriile de alegere a acestuia.
Kaufland si Renovatio au inaugurat un hub de incarcare rapida pentru automobilele electrice pe cheltuiala magazinului
Parte dintr-o retea ce va avea cel putin 50 de puncte de incarcare, Kaufland Romania si Renovatio Group au inaugurat pe 25 octombrie un hub de incarcare rapida pentru automobilele electrice din Romania si Europa de Est, pe cheltuiala magazinului.
Leroy Merlin a lansat noua colectie Deco si Iluminat
  Noua colectie Deco si Iluminat este reprezentata prin cinci stiluri de decoratiuni interioare: CHARM, CLASIC, ESSENTIAL, FUTURE si NATURE
Fanii Transformers, eroi la Museum of Senses in AFI Cotroceni cu premii instant si 10 premii mari
  In cadrul campaniei desfasurata de Hasbro Romania in perioada 15 octombrie – 10 decembrie, admiratorii lui Bumblebee pot participa si in cadrul campaniei nationale Transformers, pentru a castiga zeci de premii instant si unul din cele 10 premii mari: o consola PlayStation 4 insotita de jocul Transformers.
Peste 600.000 de oameni in campania Dupa Noi, strangem tot noi
C ampania Dupa Noi, strangem tot noi este un program educational de constientizare si  incurajare a colectarii selective, lansat in luna iulie a acestui an de compania Coca-Cola HBC Romania, ca parte a viziunii companiei privind responsabilitatea fata de mediu si de comunitatile in care este prezenta
Panourile publicitare sustin cuiburile pentru berze. Parteneriat outdoor exclusiv Ultravision cu SOR
Compania de publicitate outdoor Ultravision, in parteneriat cu Societatea Ornitologica Romana, transforma unipolurile in puncte de sprijin pentru cuiburile artificiale de berze, care vor contribui astfel la protejarea speciei.
2 din 5 bucuresteni au ales spalatoriile OMV Carwash
  Numarul soferilor care au ales unul dintre serviciile de spalare auto disponibile in satiile OMV din Capitala este echivalent cu 38,5% dintre masinile inmatriculate in Bucuresti.
Program cofinantat prin POCA cu peste 200.000 EURO pentru elaborarea primei Strategii nationale de incurajare a utilizarii bicicletei.
Cu o valoare totala a proiectului este de 972,656.90 lei, din care 953,203.73 lei reprezinta valoarea asistentei financiare nerambursabile acordate, proiectul „Dezvoltarea parteneriatului dintre ONG-uri si administratie pentru promovarea modalitatilor durabile de transport in interiorul localitatilor” – cod SIPOCA 306/cod MySmis 110839 este cofinantat in cadrul Programului Operational Capacitate Administrativa (POCA) 2014-...
 
PUBLICITATE: