Colectia din acest an cuprinde trei stiluri: Craciun traditional in familie, un stil elegant, pe placul tuturor membrilor din familie, Craciun cu parfum de brad, un stil ideal pentru cei care au o conexiune speciala cu natura si Craciunul din turta dulce care recreeaza universul copilariei reprezentat de personaje de poveste si jucarii.
Cu ocazia Zilei Mondiale a Prematuritatii, Dorna si Salvati Copiii au anuntat dotarea, pe parcursul anului 2018, a 10 maternitati din Romania cu echipamente de specialitate necesare ingrijirii medicale a copiiilor nascuti prematur.
Coca-Cola sarbatoreste Centenarul Marii Uniri cu o colectie speciala de sticle si o provocare inedita pentru tinerii din Romania, dupa cum spun autorii proiectului: aceea de a-si imagina Romania urmatorilor 100 de ani, asa cum si-ar dori-o fiecare, contribuind astfel la cea mai ampla poveste colectiva despre viitorul Romaniei.
Parte a grupului Veolia, expert global in gestionarea optimizata a resurselor, Veolia Romania inaugureaza in Muzeul National de Istorie Naturala ,,Grigore Antipa” o instalatie interactiva menita sa atraga atentia asupra impactului plasticului in ecosistemele acvatice, dupa cum au aratat autorii proiectului in cadrul unui eveniment cu presa organizat vineri, 16 noiembrie.
In cadrul campaniei, 52 de obiective de patrimoniu au fost transpuse in continut digital
In urma unei investitii de 200.000 euro, Habitat for Humanity Romania si ENGIE Romania au finalizat lucrarile de reabilitare si eficientizare energetica a cladirii centrului HOSPICE Casa Sperantei din Brasov
Potrivit companiei noua descoperire tehnologica vine in intampinarea femeilor care se confrunta cu dereglari ale ciclului menstrual si nu pot identifica cu exactitate ziua conceptiei.
Marius Moga, Dan Teodorescu, Macanache, Nicoleta Nuca si Silvia Dumitrescu vorbesc despre succes din perspectiva generatiei pe care o reprezinta, la invitatia Ciuc Premium de a explora perspective diferite asupra succesului, in general.
Agentia Graffiti BBDO a fost selectata pentru a dezvolta campania de comunicare „Blec Fraidei” in urma unui concurs de propuneri creative. Campania de media si componenta digitala a acesteea se deruleaza prin agentia Media Investment, parte a holdingului de marketing si comunicare The Group
Realizata cu sprijinul Fundatiei Barça, campania isi propune sa ajute la prevenirea obezitatii infantile. Sprijin in campanie vin si jucatorii FC Barcelona si nutritionistul clubului, care se alatura actiunii Eat Like A Pro, dezvaluind formulele lor 4-3-3 favorite in social media.
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: