Federatia Romana de Fotbal si Autoklass Grup au anuntat debutul unui parteneriat strategic, cu o durata de patru ani, prin care compania romaneasca devine partener oficial al Echipei Nationale de fotbal a Romaniei.
Solutiile IoT oferite de Vodafone Romania acopera o gama larga de necesitati, de la managementul flotelor auto si optimizarea rutelor, smart parking, connected cabinets, la retail analytics, digital signage si sisteme de monitorizare a traficului din magazin
Federatia Romana de Fotbal si Romstal au anuntat joi, 14 februarie, in cadrul unei conferinte de presa organizate la Academia Romstal, incheierea unui parteneriat cu o durata de patru ani prin care compania romaneasca, lider in comercializarea echipamentelor de instalatii pentru constructii si materiale pentru amenajarea baii, devine sponsor oficial al Echipei Nationale de Fotbal a Romaniei.
SKODA VISION iV: Marca dezvaluie indicii despre modul in care va ataca piata automobilelor electrice
Oliver Stefani, Directorul ŠKODA Design, explica pe ŠKODA Storyboard care sunt trasaturile de design ale prototipului VISION iV care vor defini viitoarele automobile electrice ŠKODA.
“Un brand puternic isi bucura sustinatorii nu doar prin produse si servicii pe masura, ci si aducand in constelatia sa stele indragite de public. Surpriza pe care v-o propunem la inceputul lui 2019 este ca PROFI il aduce mai aproape de dumneavoastra pe Horia Brenciu!” declara Gabriela Sirbu, director de Marketing si Comunicare PROFI.
In 2018, romanii care au trecut pragul magazinelor LEROY MERLIN au preferat brazii naturali (93.512 bucati vandute in perioada sarbatorilor de iarna), optand pentru cei artificiali intr-o proportie mult mai mica: 21.654 bucati vandute.
Noua platforma InfoQuick de la Coface. Pentru firmele care vor adevarul despre partenerii de afaceri
Coface Romania a relansat platforma Infoquick.ro, prin care pot fi descarcate, cu acces simplu si rapid, rapoarte financiare complete cu privire la firmele din Romania, anunta reprezentantii de comunicare de la Republika.
Campaniile outdoor Spectacular in parteneriatul cu Metrorex sunt insusite si ofertate pe piata de media in ultima vreme de Vision Media Marketing, o companie cvasinecunoscuta in piata de outdoor, care isi atribuie proiectele derulate de Spectacular OOH din contractul rezultat in urma unei licitatii publice si derulat in parteneriat cu Metrorex, in prezent aflat in litigiu.
Potrivit lantului de magazine, in ultimii ani, clientii aleg preponderent modelele cu design modern, cu linii drepte si insertii de sticla sau aluminiu. De semenea, romanii prefera culorile moderne, in tendinte, spre exemplu nuantele de gri, alb sau nuantele naturale de lemn.
Cu asistenta medicala oferita in prezent de 19 medici din tara si strainatate, platforma a fost proiectata si dezvoltata de LIFE IS HARD, prima companie romaneasca de software listata la Bursa de Valori Bucuresti – piata AeRo
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: