“Un brand puternic isi bucura sustinatorii nu doar prin produse si servicii pe masura, ci si aducand in constelatia sa stele indragite de public. Surpriza pe care v-o propunem la inceputul lui 2019 este ca PROFI il aduce mai aproape de dumneavoastra pe Horia Brenciu!” declara Gabriela Sirbu, director de Marketing si Comunicare PROFI.
In 2018, romanii care au trecut pragul magazinelor LEROY MERLIN au preferat brazii naturali (93.512 bucati vandute in perioada sarbatorilor de iarna), optand pentru cei artificiali intr-o proportie mult mai mica: 21.654 bucati vandute.
Noua platforma InfoQuick de la Coface. Pentru firmele care vor adevarul despre partenerii de afaceri
Coface Romania a relansat platforma Infoquick.ro, prin care pot fi descarcate, cu acces simplu si rapid, rapoarte financiare complete cu privire la firmele din Romania, anunta reprezentantii de comunicare de la Republika.
Campaniile outdoor Spectacular in parteneriatul cu Metrorex sunt insusite si ofertate pe piata de media in ultima vreme de Vision Media Marketing, o companie cvasinecunoscuta in piata de outdoor, care isi atribuie proiectele derulate de Spectacular OOH din contractul rezultat in urma unei licitatii publice si derulat in parteneriat cu Metrorex, in prezent aflat in litigiu.
Potrivit lantului de magazine, in ultimii ani, clientii aleg preponderent modelele cu design modern, cu linii drepte si insertii de sticla sau aluminiu. De semenea, romanii prefera culorile moderne, in tendinte, spre exemplu nuantele de gri, alb sau nuantele naturale de lemn.
Cu asistenta medicala oferita in prezent de 19 medici din tara si strainatate, platforma a fost proiectata si dezvoltata de LIFE IS HARD, prima companie romaneasca de software listata la Bursa de Valori Bucuresti – piata AeRo
In topul organelor afectate de aceasta boala se claseaza cancerul de san, cel digestiv si cel de prostata.
Initiativa OTP Bank Romania si a Fundatiei Dreptul la Educatie de a pune la dispozitia tinerilor si adultilor din Romania un spatiu permanent dedicat activitatilor educationale prin metode de invatare nonformala estima la 10.000 pe an numarul persoanelor interesate
In mai putin de 6 luni, iunie – decembrie 2018, Campanie de constientizare pentru o alimentatie sanatoasa sustinuta de Asociatia „Orasul Meu, Culorile Mele” si Kaufland Romania a ajuns la 20.000 de copii, din 280 de gradinite, in toate judetele Romaniei.
Pelicani salvati desi nu era nevoie, pompieri chemati la lebede care dormeau si pasari indopate cu paine. SOR invata oamenii cum sa ajute pasarile fara sa le faca rau.
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: