A furat portofoliul de publicitate Spectacular de la Metrou. Campaniile outdoor Spectacular in parteneriat cu Metrorex "imprumutate" de o companie care isi atribuie proiectele
Campaniile outdoor Spectacular in parteneriatul cu Metrorex sunt insusite si ofertate pe piata de media in ultima vreme de  Vision Media Marketing,  o companie cvasinecunoscuta in piata de outdoor, care isi atribuie proiectele derulate de Spectacular OOH din contractul rezultat in urma unei licitatii publice si derulat in parteneriat cu Metrorex, in prezent aflat in litigiu.
200 de variante. Leroy Merlin propune noua gama de usi, cu o diversitate motivata de grija romanilor pentru spatiul de locuit
  Potrivit lantului de magazine, in ultimii ani, clientii aleg preponderent modelele cu design modern, cu linii drepte si insertii de sticla sau aluminiu. De semenea, romanii prefera culorile moderne, in tendinte, spre exemplu nuantele de gri, alb sau nuantele naturale de lemn.
1 din 2 adulti intre 25-45 ani cu probleme medicale au vrut a doua opinie medicala. Acum, la un clic distanta cu Doxtar
  Cu asistenta medicala oferita in prezent de 19 medici din tara si strainatate, platforma a fost proiectata si dezvoltata de LIFE IS HARD, prima companie romaneasca de software listata la Bursa de Valori Bucuresti – piata AeRo
Incidenta cancerului, crestere semnificativa in 2018. Medic clujean recunoscut international pentru serviciile in razboiul cu boala
  In topul organelor afectate de aceasta boala se claseaza cancerul de san, cel digestiv si cel de prostata.
OK Center - de la 10 mii, la 20 de mii de persoane interesate de primul centru de educatie financiara
  Initiativa OTP Bank Romania si a Fundatiei Dreptul la Educatie de a pune la dispozitia tinerilor si adultilor din Romania un spatiu permanent dedicat activitatilor educationale prin metode de invatare nonformala estima la 10.000 pe an numarul persoanelor interesate
20.000 de copii, mai informati despre ,,Ce mancam?'' Campanie CSR pentru o alimentatie sanatoasa.
  In mai putin de 6 luni, iunie – decembrie 2018, Campanie de constientizare pentru o alimentatie sanatoasa sustinuta de Asociatia „Orasul Meu, Culorile Mele” si Kaufland Romania a ajuns la 20.000 de copii, din 280 de gradinite, in toate judetele Romaniei.
Semnal de alarma de la ornitologi. SOR recomanda oamenilor sa ajute pasarile iarna, fara sa le faca rau
  Pelicani salvati desi nu era nevoie, pompieri chemati la lebede care dormeau si pasari indopate cu paine. SOR invata oamenii cum sa ajute pasarile fara sa le faca rau.  
Noua identitate vizuala a Muzeului Antipa si noi instrumente pe antipa.ro
  Printr-o abordare prietenoasa, noua pagina de internet, www.antipa.ro, ofera informatii atat despre istoricul muzeului, expozitia permanenta, evenimentele si programele educationale, cat si despre tarifele si programul de vizitare.
AFI Cotroceni isi invita fanii sa incerce experienta #EXTRASHOPPING cu reduceri de pana la 70%-90%
  „Daca de sarbatori in centrul atentiei au fost cei dragi si i-ai surprins cu cele mai frumoase cadouri, lunile acestea AFI Cotroceni te invita sa profiti  de perioada reducerilor, pentru ca vei avea ocazia sa descoperi cele mai bune deal-uri si surprize” a declarat Andra Grigorescu, Marketing Manager AFI Cotroceni.
Skanska Romania a obtinut pre - certificarea WELL Building Standard pentru proiectele sale
  Compania este primul dezvoltator de cladiri de birouri din Romania care introduce si implementeaza in proiectele sale WELL, singura certificare care evalueaza performanta spatiilor de lucru in functie de influenta avuta asupra sanatatii si confortului utilizatorilor.
 
PUBLICITATE: