Daca pentru o parte din seniorii industriei de marketing si comunicare din Romania, Doina Cocoveanu este cunoscuta din interactiunea cu brandurile locale sau globale, AdPlayers s-a interesat cine este expatul roman care a castigat doua premii Gold Lion la Cannes si „Marketer of the Year” in Canada.
Pe langa programele gratuite, in baza solicitarilor multiple primite dinspre parintii interesati de o dezvoltare fizica si mentala sanatoasa si echilibrata a copiilor, Nadia Comaneci a anuntat astazi vineri, 22 februarie , lansarea unor noi programe de initiere, paralele, ce se vor desfasura seara in intervalul orar 17.00-19.00, contra unui cost de 200 lei pentru un abonament de 8 sedinte
Artista a fost invitata sa prezinte la Miami premiul “Revelatia anului” la acest eveniment impreuna cu Pedro Moreno si El Bebeto.
Federatia Romana de Fotbal si Autoklass Grup au anuntat debutul unui parteneriat strategic, cu o durata de patru ani, prin care compania romaneasca devine partener oficial al Echipei Nationale de fotbal a Romaniei.
Solutiile IoT oferite de Vodafone Romania acopera o gama larga de necesitati, de la managementul flotelor auto si optimizarea rutelor, smart parking, connected cabinets, la retail analytics, digital signage si sisteme de monitorizare a traficului din magazin
Federatia Romana de Fotbal si Romstal au anuntat joi, 14 februarie, in cadrul unei conferinte de presa organizate la Academia Romstal, incheierea unui parteneriat cu o durata de patru ani prin care compania romaneasca, lider in comercializarea echipamentelor de instalatii pentru constructii si materiale pentru amenajarea baii, devine sponsor oficial al Echipei Nationale de Fotbal a Romaniei.
SKODA VISION iV: Marca dezvaluie indicii despre modul in care va ataca piata automobilelor electrice
Oliver Stefani, Directorul ŠKODA Design, explica pe ŠKODA Storyboard care sunt trasaturile de design ale prototipului VISION iV care vor defini viitoarele automobile electrice ŠKODA.
“Un brand puternic isi bucura sustinatorii nu doar prin produse si servicii pe masura, ci si aducand in constelatia sa stele indragite de public. Surpriza pe care v-o propunem la inceputul lui 2019 este ca PROFI il aduce mai aproape de dumneavoastra pe Horia Brenciu!” declara Gabriela Sirbu, director de Marketing si Comunicare PROFI.
In 2018, romanii care au trecut pragul magazinelor LEROY MERLIN au preferat brazii naturali (93.512 bucati vandute in perioada sarbatorilor de iarna), optand pentru cei artificiali intr-o proportie mult mai mica: 21.654 bucati vandute.
Noua platforma InfoQuick de la Coface. Pentru firmele care vor adevarul despre partenerii de afaceri
Coface Romania a relansat platforma Infoquick.ro, prin care pot fi descarcate, cu acces simplu si rapid, rapoarte financiare complete cu privire la firmele din Romania, anunta reprezentantii de comunicare de la Republika.
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: