Opt magazine monobrand Replay vor fi deschise in zona Europei de Est, inclusiv in Romania
Potrivit informarii, planul de dezvoltare in Romania continua dupa ce in toamna lui 2018 au fost deschise doua noi magazine in AFI Cotroceni si ParkLake, in parteneriat cu The Fashion Company, cea mai mare companie de fashion retail din sud-estul Europei. In 2018, vanzarile Replay au crescut cu 21% fata de anul precedent. 
Numarul 1 Subway Romania pe Bucuresti - Ilfov, premiat in Dallas, SUA
  Rumen Radev, Subway Romania Business Development Agent pentru zona Bucuresti-Ilfov este unul dintre cei 35 de agenti de dezvoltare din intreaga lume premiati   pentru realizarile lor remarcabile la conferinta anuala de Leadership ce a avut loc in Dallas.
Noua serie Huawei P30, disponibila cu precomanda la Vodafone Romania. Huawei Watch GT gratuit la precomanda.
 Un nou varf al fotografiei cu smartphone-ul, clientii care inregistreaza o precomanda pana pe 2 aprilie primesc gratuit un Huawei Watch GT, dar si un incarcator wireless si garantie extinsa cu 90 de zile.
Unul dintre cei mari sportivi ai lumii si printre cei mai valorosi ambasadori de brand ai Romaniei, Ilie Nastase deschide lista UNPR la europarlamentare
  Antrenorul roman al secolului XX - Angel Iordanescu, il secodeaza pe aceeasi lista. Pe langa parteneriate cu marci din intreaga lume, Ilie Nastase a devenit si ambasador al turismului romanesc in cel mai recent spot publicitar prezentat de Ministerul Turismului 
"Ai puterea sa alegi" Enel cu Publicis (creatie) si Media Investment (media).
  „Campania de comunicare a fost realizata in colaborare cu Publicis Romania, sub platforma creativa ”Ai puterea sa alegi”” au afirmat pentru AdPlayers oficialii de comunicare Enel, care mai precizeaza ca prima campanie promoveaza oferta companiei pentru gaz si electricitate, se desfasoara in perioada 18 martie - 18 aprilie 2019, fiind prezenta pe TV, OOH, radio si online, iar achizitiile media pentru campanie au...
Ceva bun de la Morarita pentru Mama. Morarita si Ogilvy schimba traditia pachetelor de la mama
"Cand intra in brainstorming creatia opereaza adeseori cu o mana de cuvinte cheie. In cazul Morarita, cuvintele au fost: mama, mancare, ceva bun” afirma pentru AdPlayers, Adrian Diac, Group Creative Director Ogilvy Romania. „Avand in vedere ca majoritatea creativilor au venit la facultate in Bucuresti, seria asta de cuvinte a declansat aproape instant o discutie despre celebra geanta de rafie. Cum ne duceam la gara sa le...
Noul sediu UPC cu lumina naturala pe 5.500 mp. UPC Romania are sediul central in The Bridge 2
  Birourile dedicate angajatilor UPC din Bucuresti vor fi amplasate intr-un spatiu total de 5.500 de mp, distribuit pe trei etaje (etajele 8-10) din cadrul  The Bridge 2,  unul dintre cele mai noi hub-uri de birouri  amplasat in zona de centru - vest  a Capitalei,  in apropiere de statia de metrou Grozavesti.
Starbucks, in campanie #doarluni.
  „Aceasta campanie a fost gandita pentru zilele mai dificile de luni cand toata lumea are nevoie de doua cafele in loc de una, la fel de bune ca in restul saptamanii.” motiveaza reprezentantii de comunicare Starbucks, ideea campaniei #doarluni.
Prima expozitie de fotografii salvate pe Instagram cu #CronicariDigitali
  Reuniti sub sloganul ”Impreuna facem viral patrimoniul cultural”, vernisajul organizat de catre  Zaga Brand, a reunit peste 500 de vizitatori.
Open for Talent. KPMG lanseaza primul automat de recrutare pentru studenti
  In campania de recrutare, KPMG pune fata in fata candidatul si tehnologia, prin intermediul unui  automat, care va putea fi utilizat in timp real de catre studenti, incepand cu jumatatea lunii martie. Acesta va fi plasat, pe rand, in interiorul mai multor universitati din Bucuresti, dar si in cadrul evenimentelor de industrie la care compania va fi prezenta pe parcursul acestui an.
 
PUBLICITATE: