Potrivit informarii, planul de dezvoltare in Romania continua dupa ce in toamna lui 2018 au fost deschise doua noi magazine in AFI Cotroceni si ParkLake, in parteneriat cu The Fashion Company, cea mai mare companie de fashion retail din sud-estul Europei. In 2018, vanzarile Replay au crescut cu 21% fata de anul precedent.
Rumen Radev, Subway Romania Business Development Agent pentru zona Bucuresti-Ilfov este unul dintre cei 35 de agenti de dezvoltare din intreaga lume premiati pentru realizarile lor remarcabile la conferinta anuala de Leadership ce a avut loc in Dallas.
Un nou varf al fotografiei cu smartphone-ul, clientii care inregistreaza o precomanda pana pe 2 aprilie primesc gratuit un Huawei Watch GT, dar si un incarcator wireless si garantie extinsa cu 90 de zile.
Antrenorul roman al secolului XX - Angel Iordanescu, il secodeaza pe aceeasi lista. Pe langa parteneriate cu marci din intreaga lume, Ilie Nastase a devenit si ambasador al turismului romanesc in cel mai recent spot publicitar prezentat de Ministerul Turismului
„Campania de comunicare a fost realizata in colaborare cu Publicis Romania, sub platforma creativa ”Ai puterea sa alegi”” au afirmat pentru AdPlayers oficialii de comunicare Enel, care mai precizeaza ca prima campanie promoveaza oferta companiei pentru gaz si electricitate, se desfasoara in perioada 18 martie - 18 aprilie 2019, fiind prezenta pe TV, OOH, radio si online, iar achizitiile media pentru campanie au...
"Cand intra in brainstorming creatia opereaza adeseori cu o mana de cuvinte cheie. In cazul Morarita, cuvintele au fost: mama, mancare, ceva bun” afirma pentru AdPlayers, Adrian Diac, Group Creative Director Ogilvy Romania. „Avand in vedere ca majoritatea creativilor au venit la facultate in Bucuresti, seria asta de cuvinte a declansat aproape instant o discutie despre celebra geanta de rafie. Cum ne duceam la gara sa le...
Birourile dedicate angajatilor UPC din Bucuresti vor fi amplasate intr-un spatiu total de 5.500 de mp, distribuit pe trei etaje (etajele 8-10) din cadrul The Bridge 2, unul dintre cele mai noi hub-uri de birouri amplasat in zona de centru - vest a Capitalei, in apropiere de statia de metrou Grozavesti.
„Aceasta campanie a fost gandita pentru zilele mai dificile de luni cand toata lumea are nevoie de doua cafele in loc de una, la fel de bune ca in restul saptamanii.” motiveaza reprezentantii de comunicare Starbucks, ideea campaniei #doarluni.
Reuniti sub sloganul ”Impreuna facem viral patrimoniul cultural”, vernisajul organizat de catre Zaga Brand, a reunit peste 500 de vizitatori.
In campania de recrutare, KPMG pune fata in fata candidatul si tehnologia, prin intermediul unui automat, care va putea fi utilizat in timp real de catre studenti, incepand cu jumatatea lunii martie. Acesta va fi plasat, pe rand, in interiorul mai multor universitati din Bucuresti, dar si in cadrul evenimentelor de industrie la care compania va fi prezenta pe parcursul acestui an.
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: