PR
Noile modele hybrid de la Toyota, lansate in Romania. Estimeaza o pondere de peste 60% a modelelor hybrid in vanzarile anului 2019
Pentru 2019, pe fondul unuei cresteri a pietei auto estimata la 15%, Toyota Romania estimeaza o evolutie pozitiva a afacerii, cu o tinta de vanzari de 7.000 de unitati Toyota si 250 de unitati Lexus, si o pondere de peste 60% a modelelor hybrid.
Noul MagiCAMP.ro a fost dezvoltat pro bono de Zitec
Proiectul se alatura altor initiative similare ale Zitec, precum dezvoltarea pro bono a site-ului Ministerului Culturii, www.cultura.ro, ca parte a eforturilor de sustinere pe termen lung a tehnologizarii institutiilor publice, dar si in alte domenii cum sunt site-urile sau platformele online Fotogeografica.ro, Alpinet.org, Alegeri.tv, AlexGavan.ro, Florinsimion.com,  cei1024.ro sau respectpentrumedici.ro
INTERSPORT a prezentat invitatilor la Sensio Living noua filozofie, #WOMANISM
Adela Popescu, Dana Rogoz, Anca Ciota, Anca Sina Serea, Deea Codrea, Larisa Iordache sunt cele 6 ambasadoare ale caror povesti reflecta atat de bine toate categoriile principale sustinute in campania WOMANISM:  „Aceasta noua abordare INTERSPORT bazata pe o campanie digitala puternica, prin platforma #womanism, scoate in evidenta adevaratele povesti ale femeilor inspirationale" a afirmat Valentin Cristescu, Director de...
Gerovital Tratament Expert, in haine noi, croite de BRAND NEW (Propaganda )
  Gama Gerovital Tratament Expert se prezinta publicului cu o noua imagine, in urma unui proces de facelift, realizat de consultantii de brand de la Brand New, divizie de marketing si comunicare parte din Propaganda. 
Andreas Elsner, Telekom Romania: ,,Majoritatea clientilor vor sa aiba toate serviciile intr-un singur pachet: Telefonie mobila, Internet Fix si TV"
Telekom Romania lanseaza noua oferta comerciala cu promisiunea „Totul pentru mai putin”, dedicata Sarbatorilor Pascale, si le aduce clientilor rezidentiali Pachetul Telekom Complet - mobil cu Net Nelimitat 4G, Internet fix de mare viteza si televiziune, cu HBO si HBO GO incluse pana la finalul anului, la doar 15 euro / luna. 
Fotbalistul Mirel Radoi, ambasador in campania de combatere a consumului de alcool in randul minorilor. Ecaterina Andronescu se alatura mesajului
  Sub titlul “Ramai in joc! Adolescenta fara alcool!”, campania de educare si informare trage un semnal de alarma pe pagina  consuma-responsabil.ro/suntem-multi,  avandu-l ca ambasador pe Mirel Radoi, Selectionerul echipei de fotbal Romania U21
Mobilizare fara precedent in presa cu microfoane in campania Crucii Rosii - Doneaza Sange Constant
In prima luna de la lansare, Campania “Doneaza Sange Constant”, initiata de Crucea Rosie Romana, alaturi de Institutul National de Hematologie Transfuzionala „Prof. Dr. C. T. Nicolau“, McCann Worldgroup Romania, McCann PR si UM Romania, a convins jurnalistii mai multor televiziuni importante, posturi de radio si publicatii online sa isi doneze simbolic microfoanele, pentru a atrage atentia ca nevoia de sange in tara...
Cambridge Assessment English a desemnat Centrul Cultural de Limba Engleza Shakespeare Bucuresti cel mai bun centru de pregatire la categoria pas-cu-pas
In 2018 Cambridge Assessment English a lansat in premiera in Romania Preparation Centre Awards pentru a recompensa cele mai bune centre de pregatire pentru examene. Din cele 73 de scoli din cursa pentru a doua editie a Preparation Centre Awards din Romania, Centrul Cultural de Limba Engleza Shakespeare din Bucuresti a fost desemnat „cel mai bun centru de pregatire“ la categoria ‘abordare pas-cu-pas’. 
PR
Leroy Merlin sustine Festivalul Oualor de Paste si constructia primului teatru din bani privati
  Suma necesara realizarii constructiei teatrului este de 1,5 milioane de euro, iar campania de strangere de fonduri debuteaza cu implicarea a 16 personalitati din sport, muzica, teatru si alte industrii creative, care vor picta cate un ou cu inaltimea de 2m., diametru de 1.65m., construit din poliester armat si fibra de sticla.  
Cu "Cartile pe Spate". Campania inedita de promovare a lecturii "Cartile pe Fata" continua pe carti de vizita
  „Dupa ce timp de cinci ani am incurajat oamenii sa isi dea Cartile pe Fata, acum ii provocam sa isi dea cartile pe spate, pe spatele cartilor de vizita. Cred ca poti incepe mai usor o conversatie cu o persoana pe care tocmai ai cunoscut-o daca pornesti dialogul de la cartile care te-au influentat”, spune Victor Miron, initiatorul campaniei.
 
PUBLICITATE: