Vodafone Romania este certificata drept cea mai buna retea de date mobile din Romania, potrivit testelor realizate in martie 2019 de catre compania independenta de testare a retelelor de comunicatii P3 communications GmbH din Germania.
In urma celor mai recente sesiuni de donare de sange la birou, campania #cei1024 a depasit 3450 de donatori, echivalentul a peste 1500 de litri de sange si a 10.000 de vieti salvate, anunta reprezentantii campaniei.
Astfel, prin mobilizarea a 200 de membri voluntari din echipele magazin si sediu, au fost plantati peste 10.000 de salcami, stejari si ulmi in localitatile Lipanesti (Prahova), Cuza Voda (Galati) si Apahida (Cluj), cu sprijinul asociatiilor „Se poate”, „Planteaza in Romania” si „Plantam fapte bune”.
„Speciile de sturioni se confrunta in momentul de fata cu un declin accentuat, ca urmare a degradarii continue a habitatelor si a intreruperii rutelor de migratie cauzate de diferite constructii hidrotehnice ”a spus Marian TUDOR, Director General al Institutului National de Cercetare – Dezvoltare „Delta Dunarii” Tulcea.
Clientii Vodafone persoane fizice pot castiga doua autoturisme Audi A5 Cabrio, 50 de premii in numerar de cate 1.000 de euro, 100 de smartphone-uri Huawei P30 Pro si 1.000 de cupoane de cate 100 de euro pentru bijuterii si ceasuri de la Oxette
Experienta LIVE unica in Romania, sub forma unui joc, Random este o combinatie de quiz-uri de cultura generala, logica, perspicacitate, puzzle-uri fizice, probe de echipa si jocuri in duel.
Retailerul METRO Cash & Carry lanseaza o noua campanie pentru reteaua de francize soft LaDoiPasi. Denumit „Suntem de-ai locului”, proiectul aduce in prim-plan modul in care magazinul devine locul de intalnire in comunitate, unde antreprenorul insusi este gazda.
”Insula Distractiei ”, tema aleasa pentru acest an, se va desfasura in perioada 8 iulie-2 august 2019 si se adreseaza copiilor cu varste intre 4 si 14 ani.
Proiectul „Strigat de viata” – un apel catre toti romanii de a sustine dreptul la viata al bebelusilor nascuti prematur este parte a campaniei Grija pentru copii, ajunsa deja la editia cu numarul 7, si a fost lansat printr-un concert extraordinar sustinut de Orchestra Nationala Radio la Sala Radio din Bucuresti.
P otrivit Fundatiei World Vision Romania, in mediul rural, peste jumatate dintre copii nu au conditii sa se spele in fiecare zi
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: