Investitii de 80 de Milioane de euro in sustenabilitate. Simulare de criza la grupul de prelucrare a lemnului EGGER Romania
  Grupul austriac EGGER si-a inceput operatiunile in Romania in 2008, prin productia de PAL la fabrica din Radauti, judetul Suceava. Compania si-a extins constant activitatea, adaugand instalatii de adezivi si OSB, precum si o centrala de cogenerare pe biomasa.
 Peste 40.000 de persoane cu autism cer candidatilor asumarea unui angajament
  Initiat de peste 200 de organizații ale părinților și specialiștilor, Angajamentul pentru Autism invită toți candidații la alegerile locale, europene, parlamentare și prezidențiale să susțină drepturile persoanelor cu autism din Romania, familiilor acestora și organizațiilor care ii reprezintă.
In pofida declinului pietei de constructii, Gealan Romania inregistreaza o crestere in volum de 8% pe primul trimestru 2024
,,Suntem mandri sa anuntam ca, in ciuda provocarilor din piata de constructii, am reusit sa crestem volumele datorita calitatii si inovarii sistemelor noastre de tamplarie premium si super premium," a spus Nicu Craciun, Director General, Gealan Romania.
Lider pe piata camerelor de bord, Nextbase promite un plus de siguranta pe drumurile din Romania
  Nextbase iQ a fost numit, la CES 2024, cel mai bun si inovativ sistem de securitate pentru vehicule, fiind inclus si in lista TIME Best Inventions. Aceasta reprezinta prima si singura platforma aftermarket din lume pentru vehicule conectate.
 Comunicarea cu copiii (55%) si gestionarea stresului (54%) sunt principalele provocari intampinate de parintii romani. Reveal Marketing Research:
  56% dintre parintii romani declara ca dinamica familiei s-a imbunatatit odata cu aparitia copiilor, in timp ce 28% considera ca aceasta s-a inrautatit, arata cel mai recent studiu derulat de Reveal Marketing Research, care si-a propus sa afle mai multe detalii despre motivatiile, perceptiile si sentimentele romanilor cu privire la rolul de parinte, precum si a provocarilor asociate cresterii copiilor in societatea moderna.
Experti in gastronomie lanseaza proiectul alternativ de brand de tara ,,We Are Romania, You Are Welcome! ”
  Fondata de catre jurnalistii specializati in gastronomie si vinuri care au provocat adoptarea de catre Parlament a „Zilei nationale a gastronomiei si vinurilor din Romania”, Cosmin Dragomir si Cezar Ioan, impreuna cu antreprenorul HoReCa Eugen Catalin Mahu, miscarea de idei #WeAreRomania #YouAreWelcome se deruleaza prin Asociatia culturala „Curaj Inainte”
Caroli Foods Group lanseaza campania „Omleta arde dupa carnatii Caroli“
  Campania de comunicare 360⁰ isi propune sa consolideze pozitia de lider de piata in segmentul carnatilor cabanos
Studiu de siguranta rutiera pietonala in Romania. 70,6% dintre respondenti afirma ca traverseaza strada in afara trecerii de pietoni.
  Atat pietonii cat si soferii incalca regulile de siguranta rutiera si pietonala. Traversarea neregulamentara a strazii se situeaza in topul comportamentelor negative, cu o pondere de 67,7%, in timp ce 70,6% dintre respondenti afirma ca traverseaza strada in afara trecerii de pietoni cand strada e complet libera;
Birra Moretti lanseaza Birra Moretti Sale di Mare: bere blonda lager nefiltrata, cu un strop de sare de mare din Italia
  Cristina Radu, Marketing Director HEINEKEN Romania: ,,La patru ani de la debutul Birra Moretti L’Autentica, suntem incantati sa ii indemnam pe consumatori sa descopere Birra Moretti Sale di Mare, berea nefiltrata cu un gust fin si nuante evidentiate perfect de sarea de mare din Italia.”
Volkswagen impreuna cu adam&eveDDB si Dark Energy lanseaza noua platforma de brand „YourWagen”
  Campania care isi propune sa demonstreze ca „Fara Volks, nu exista Wagen” urmeaza sa fie adoptata la nivel global si sa ajunga la publicul de pe mai multe piete din vara anului 2024.
 
PUBLICITATE:
« 4 5 6 7 8 »