Asociatia Marilor Retele Comerciale din Romania (AMRCR) reprezinta cele mai mari 18 companii de retail alimentar si nonalimentar din Romania, ce reuneste nume precum Auchan, Artima, Brico-Depot, Carrefour, Columbus, Cora, Decathlon, Dedeman, Hornbach, IKEA, Kaufland, Lidl, Mega Image, Metro Cash & Carry, Mobexpert, Penny Market, Profi si Selgros.
Din echipa de campanie fac parte agentiile: Publicis Dialog – lead agency, Infinit Solutions – digital agency, image PR - relatii publice si comunicare si Stereotip – productie video, avandu-l pe Andrei Tanase in rolul de regizor.
Campania de comunicare pentru lansarea noului brand inspirat din fitoterapie include un mix de actiuni de promovare: spoturi TV, comunicare in mediul digital, actiuni in-store si activitati de relatii publice. Teo Trandafir, Andra Gogan, Ela Craciun, Dr. Ruxandra Constantina, specialist in apifitoterapie sunt cativa dintre cei care au testat deja produsele Plant Line
Clientii Vodafone au sansa sa castige doua Audi Q3, 50 de excursii pentru doua persoane, 100 de Samsung Galaxy S10 Plus si 1000 de kit-uri de vara Eau Thermale Avène
Sfaturile sunt oferite in contextul in care plecarile vizitatorilor romani in strainatate in cele trei luni de vara, inregistrate la punctele de frontiera, cresc cu aproximativ 32% comparativ cu media anuala. In plus, dauna materiala RCA a crescut, in medie, cu 14%, in primele trei luni ale anului, potrivit celor mai recente date ale pietei.
Coca-Cola HBC – unul dintre cei mai mari imbuteliatori ai Coca-Cola din lume – intentioneaza sa lanseze Costa Coffee in cel putin 10 dintre cele 28 de piete unde este prezenta, incluzand Romania, Bulgaria, Grecia, Ungaria, Polonia, Rusia si Elvetia.
Potrivit autorilor, serviciul a fost implementat cu succes in 2015 in Centrul pilot de coordonare a ingrijirilor integrate la domiciliu din municipiul Bucuresti de catre Crucea Alb Galbena Romania pentru 300 de varstnici si extins anul urmator in Constanta, Buzau si Bacau pentru 400 de beneficiari prin proiectul Butonul Rosu – Niciodata singur.
Potrivit agentiei, „Accentul este pastrat pe gustul produsului, care primeste un tratament grafic, construind astfel key visual-ul central al etichetei/ambalajului – anume butoiul si textul “gust proaspat, ca in fabrica de bere”. Pozitionarea in segmentul craft este consolidata la nivel de ambalaj prin stilul grafic specific, cu ilustratii detaliate si elemente care subliniaza caracterul acestui tip de bere”
Consiliul Director al Asociatiei IAB Romania 2019-2021 va fi compus din Gabriel Patru (GroupM), Andrei Dragu (V8 Interactive), Oana Lupoaie (Think Digital), Oana Petroff (Mediacom), Cristian Petriceanu (MadHouse), Ionut Oprea (STANDOUT), Ionut Munteanu (Webdigital), Ana Visian (OLX) si Doina Radicof (Gemius).
Fotbalul, voleiul, badmintonul, kite-ing-ul, skiul nautic fac parte din bucuriile verii si ale vacantelor la mare daca exista atentie si ponderatie, insa ele se pot lasa si cu entorse de glezna si de genunchi, fracturi de glezna, rupturi de ligament sau de menisc daca sunt practicate extrem si fara grija.
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: