O agentie din Romania semneaza campania globala dedicata zilei internationale a iubitorilor de biciclete din intreaga lume. Hogarth Romania (WPP)
  In Bucuresti, evenimentul principal care sustine comunicarea acestei miscari va avea loc duminica, 9 iunie, la Roaba de Cultura din parcul Herastrau.
Dupa o licitatie la sfarsitul anului 2018, Biofarm in trei campanii de comunicare integrata cu McCann PR
  Cu o colaborare inceputa in urma unei licitatii de la sfarsitul anului 2018, parteneriatul cu Biofarm vizeza campanii de comunicare integrata pentru marcile Triferment, Carbocit, Devaricid.
Fun culinar in cadrul ApropoTV. Selgros si Andi Moisescu lanseaza campania Fast & Fresh
  Rezultatele „lectiilor” primite de Andi Moisescu se vad in fiecare duminica, de la 13:05 si in reluare dupa miezul noptii pe ProTV, dar si online, pe conturile de social media ale ApropoTV, Bucatarium si Selgros.
Alegerea Japoneza: ,,La Toyota, toti colegii, indiferent de departament, ajuta la recrutare''. Simona Preda, numarul 1 in Resurse Umane la Toyota Romania
„Valoarea unei companii consta, in primul rand, in valoarea oamenilor si de-abia dupa aceea in alte tipuri de active” este de parere numarul 1 din departamentul de resurse umane de la Toyota Romania, Simona Preda, Senior HR al companiei locale. „Sigur, simplificand lucrurile, in locul fiecarui angajat care pleaca poate veni altul, dar valoarea lui nu este aceeasi. Și am vazut cazuri nefericite in care, dupa plecarea...
80% dintre copii ar manca sanatos, daca ar sti ca si eroii lor au acest obicei. Cercetare Beko in 18 tari
  Un sondaj realizat de Beko in 18 tari evidentiaza diferenta de interes intre abordarea copiilor fata de alimentatia sanatoasa si abordarea lor fata de fotbal. La nivel mondial, doar 20% dintre copii stiu care este cantitatea zilnica recomandata de fructe si legume, in timp ce in Romania procentul se situeaza la 7,8%
 Carnavalul Copilariei pe 1 si 2 iunie la AFI Cotroceni
  Cel mai mare mall din Romania este locul unde de sarbatoarea copilariei vor avea parte de zeci de activitati distractive si o multime de jocuri. In premiera, vor putea participa la cel mai mare club de Slime, vor putea face baloane uriase de sapun ori experimente inedite cu gheata carbonica la atelierul Happy Chemistry.
Institutul Vodafone continua sa sustina femeile prin tehnologie si lanseaza o noua editie F-LANE si acceleratorul cu impact social global
  A patra editie F-LANE: primul accelerator global din Europa dedicat start-up-urilor sociale din tehnologie create de catre sau pentru femei. Aplicatiile pentru programul de sapte saptamani pot fi trimise la www.f-lane.com/onlineapplication incepand de astazi si pana pe 7 iunie 2019
Discovery Media vinde publicitatea Travel Channel. In total, regia detine 3,3 % cota de piata pe segmentul comercial si sapte canale TV
  Travel Channel se adauga listei de statii existente in portofoliul Discovery Media din Romania: Discovery Channel, Eurosport 1, Eurosport 2, TLC, Animal Planet si Bollywood HD. Lansarea marcheaza oportunitatea de diversificare a pietei autohtone de publicitate, intrucat Discovery Media vine acum in intampinarea clientilor sai cu un nou continut premium care se adreseaza unui public tanar, activ, cu studii superioare si statut social...
Campania pentru Alegerile Europarlamentare a dublat pretul publicitatii. Cine si cat a cheltuit online?
De o spatamana, nenorocire: ma costa de doua ori mai mult ca un utilizator  sa vada o postare a clientilor mei pe facebook. Reclama/postarea nefiind nici mai buna, nici mai proasta ca saptamana trecuta, produsele promovate nu sunt sezoniere. Am inceput “sa sap” si am dat peste explicatie: au aparut advertiseri mai potenti financiari  ca mine: formatiunile politice.
Parcul Eolian CEZ sustine primul DJ care mixeaza un concert de pe o turbina, la 100 metri inaltime.
  Evenimentul a avut loc in parcul eolian CEZ si marcheaza atat colaborarea cu festivalul Neversea, cat si inceputul unui parteneriat „verde” intre festival si Grupul CEZ.
 
PUBLICITATE: