Campania semnata de Ogilvy Romania a fost lansata in aceasta vara si este una integrata, sustinuta de spot video si radio, OOH & proiecte speciale.
Campania de comunicare a lansarii noului brand se traduce printr-un mix de actiuni de promovare: comunicare in mediul digital, activari in-store si activitati de relatii publice.
„Procesul de transformare accelerata a pietei muncii reprezinta o reala provocare pentru sistemele de educatie si formare din intreaga lume, care trebuie sa se reinventeze pentru a putea pregati specialisti pentru joburi de care pana acum cativa ani nici nu auzisem sau care se vor contura ca urmare a digitalizarii si robotizarii unor sectoare de activitate ” a declarat Ruxandra Voda, Presedinte, Fundatia Telekom...
Sorin Lucaci, Editura Herald, pentru AdPlayers: ,,Cartile pot schimba vieti! Lectura ne dezvolta din punct de vedere uman, spiritual, devenim mai creativi, mai buni, mai intelegatori, mai intelepti, si,de ce nu, ne ajuta sa avem propria noastra viziune despre lume si viata"".
Undeva in Iasi. Langa Cimitirul Evreiesc. ,,De cand astepti sa te muti". Alege-ti apartamentul si joaca-te cum vrei in noul complex rezidential.
Pentru prima data in istoria modelului, smartphone-ul este disponibil in doua variante de dimensiune pentru ecranul Cinematic Infinity Display: 6.3 inch si 6.8 inch. Ecranul este conceput pentru a oferi utilizatorilor o experienta excelenta, indiferent ca se uita la programele TV favorite, la un film sau ca se bucura de jocul video preferat.
Zaganu a creat aceasta bere in editie limitata, in culorile sturionului, cu dorinta de a contribui alaturi de voi la salvarea acestui animal. 2% din vanzarea berii va fi directionata catre sustinerea cauzei Sturionului – mai multe detalii aflati aici.
Cu ajutorul cardului de cumparaturi oferit in parteneriat cu Oney, clientii LEROY MERLIN pot achizitiona produse in rate, cu dobanda 0%, pentru toate cumparaturile de peste 3.000 lei, in perioada 1 august – 30 septembrie 2019.
1.350 de postari pe Instagram si InstaStories, in primele 9 ore, toate avand drept subiect patrimoniul industrial si evenimentul Heritage Instameet Bucuresti din 27 iulie, 97 de video generate de instagrammeri si de vloggeri, 287 de participanti la evenimentul dedicat influencerilor avand drept obiectiv patrimoniul
Echipele reunite pot lucra, acum, impreuna pentru dezvoltarea celor mai bune solutii si servicii pentru clientii din Romania
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: