Disponibile in Bucuresti, Cluj-Napoca si Mamaia, abonamentele Red Infinity 17 si Red Infinity 25 sunt primele abonamente 5G ce ofera trafic de date nelimitat in reteaua Vodafone Supernet™ 5G, prima retea 5G din Romania.
„Ne place sa ne ascultam clientii. Dupa cea mai recenta interactiune, am aflat ca 50% nu au fost niciodata in vacanta in afara tarii” motiveaza Andreas Elsner, Director Executiv Comercial, Segment Rezidential, Telekom Romania, initiativa voucherelor oferite in promotia de vara
Noul meniu HARD ROCK CAFE lansat de curand include peste 20 de produse noi, printre care si o premiera mondiala: primul Steak Burger™ acoperit cu foita de aur de 24 de karate, care va genera in Romania donatii din vanzari catre Asociatia S.O.S Satele Copiilor.
Alex Budin - Head of Technology la MRM//McCann Romania, Cristian Ignat - CEO Canopy, partener UiPath, Alexandra Cernian- Lector, Senior Consultant, Digital/IT Expert, Marta Usurelu - Owner&Warrior la Revista Biz si Ciprian Stanescu - Managing Partner Social Innovation Solutions vor fi speakeri la conferinta “Marketing in Era Inteligentei Artificiale” din 9 octombrie 2019.
Aleea Magnoliilor, o zona in Gradina Botanica Bucuresti unde natura si tehnologia se intalnesc, pune la dispozitia vizitatorilor nu doar exponate botanice, ci si doua banci cu panouri solare ce permit incarcarea telefoanelor prin porturi USB si contact, precum si acces gratuit la internet prin wifi, fiind primele de acest fel instalate intr-un spatiu verde in Romania.
„Atelierele noastre sunt cu participare gratuita si asteptam orice iubitor de bricolaj sa ne treaca pragul si sa se bucure de doua ore de relaxare alaturi de noi. Aceste ateliere sunt doar un prim-pas catre proiecte viitoare care vizeaza comunitatea #leroymerlin.” a declarat Frédéric Lamy, CEO LEROY MERLIN Romania
Inspirati de Ziua mondiala a Mediului - care tocmai fusese sarbatorita, angajatii PROFI au plecat la padure sa respire aer curat dar, si mai important, s-au hotarat sa ajunga acolo pentru a-i reda padurii frumusetea naturala, eliberand-o de gunoaiele si de resturile de la picnic pe care, peste an, vizitatori nepasatori au uitat sa le mai ia cu ei, la plecare.
Sub conceptul „Povesti cu final fericit”, Apa Nova aduce in atentia bucurestenilor faptul ca sistemul de canalizare nu functioneaza ca un cos de gunoi, iar deseurile nepermise aruncate in vasul de toaleta sau in sifonul de scurgere afecteaza atat sistemul de canalizare, cat si mediul inconjurator. Campania a fost dezvoltata de catre agentia de comunicare Porter Novelli.
Sub sloganul, „Pentru liniste-n familie, te ajuta CasaBella”, noul spot de la Policolor are ca obiectiv de comunicare promovarea intregii game de produse CasaBella - un brand modern, tanar, ale carui atuuri sunt acoperirea buna, gama variata si culorile.
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: