Potrivit agentiei, „Accentul este pastrat pe gustul produsului, care primeste un tratament grafic, construind astfel key visual-ul central al etichetei/ambalajului – anume butoiul si textul “gust proaspat, ca in fabrica de bere”. Pozitionarea in segmentul craft este consolidata la nivel de ambalaj prin stilul grafic specific, cu ilustratii detaliate si elemente care subliniaza caracterul acestui tip de bere”
Consiliul Director al Asociatiei IAB Romania 2019-2021 va fi compus din Gabriel Patru (GroupM), Andrei Dragu (V8 Interactive), Oana Lupoaie (Think Digital), Oana Petroff (Mediacom), Cristian Petriceanu (MadHouse), Ionut Oprea (STANDOUT), Ionut Munteanu (Webdigital), Ana Visian (OLX) si Doina Radicof (Gemius).
Fotbalul, voleiul, badmintonul, kite-ing-ul, skiul nautic fac parte din bucuriile verii si ale vacantelor la mare daca exista atentie si ponderatie, insa ele se pot lasa si cu entorse de glezna si de genunchi, fracturi de glezna, rupturi de ligament sau de menisc daca sunt practicate extrem si fara grija.
“In numai o luna de la lansarea campaniei, am reusit sa avem alaturi de noi, in premiera, majoritatea grupurilor de presa din Romania" a afirmat pentru AdPlayers Lavuinia Chican, Senior Partner McCann PR, despre c ampania Doneaza sange constant, initiata de Crucea Rosie Romana, alaturi de Institutul National de Hematologie Transfuzionala Prof. Dr. C. T. Nicolau, McCann Worldgroup Romania, McCann PR si UM Romania.
Acelasi studiu Dove arata ca femeile isi doresc ca cei din media si advertising sa portretizeze mai vast diversitatea formelor si dimensiunilor fizice (66%), in timp ce 64% considera ca aspecte fizice precum cicatricele, pistruii sau afectiunile pielii sunt nereprezentate in media.
Partenerii care sustin distractia la Radioplaja sunt: Primaria Municipiului Constanta, AQUA Carpatica Kids, BCR - Banca Comerciala Romana, ETI - Milk Burger, Elmiplant, Fulga, Nivea Sun.
ENGIE Green Race to UNTOLD este o componenta a campaniei de comunicare dedicate asocierii dintre brandul ENGIE si festivalul UNTOLD, dezvoltata de McCann PR. Lansata sub headline-ul „Simte energia umana la UNTOLD! Cu ENGIE ai surse de energie regenerabila. Si la festival, si acasa”, campania aduce in prim plan energia pe care o gasim nu doar in natura, ci si in cei de langa noi, introducand in conversatie subiectul...
Intrebati de AdPlayers daca parteneriatul ar putea duce si spre vanzarea terminalelor mobile, atat Andreas Elsner, Director Executiv Comercial – Segment Rezidential, Telekom Romania cat si Adrian Nicolaescu, VP marketing, comunicare si sustenabilitate Mega Image au subliniat ca actuala colaborare reprezinta si o poarta deschisa si spre alte colaborari intre cele doua companii, atat timp cat spatiul respectiv dintr-un magazin si...
In 7 zile, 521 de postari cu #cronicaridigitali cu un reach de 1.824.000 au pus in lumina patrimoniul traumatic, arhitectural si industrial.
Competitia Culorilor Mapei este o initiativa dezvoltata impreuna cu agentia de comunicare Armada, avand ca obiectiv sa sustina interesul tinerilor artisti si viitori designeri pentru arta mozaicului. Oferind materiale de calitate exceptionala, Mapei isi asuma un rol activ in sustinerea si formarea apetitului noilor generatii de designeri, atat pentru tehnici care au rezultate spectaculoase, cat si pentru materiale care sa garanteze...
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: