PR
Noile iPhone la Vodafone. iPhone 11, iPhone 11 Pro si iPhone 11 Pro Max, cu precomanda la Vodafone Romania
  Clientii vor putea inregistra precomenzi pentru iPhone 11, iPhone 11 Pro si iPhone 11 Pro Max incepand din 20 septembrie
Telekom Romania investeste intre 10% si 15% din bugetul anual in cea mai recenta campanie cu accent pe control parental si Smart WiFi
  In randul clientilor Telekom, cei mai multi gasesc utila o aplicatie de control parental, cele mai importante caracteristici ale serviciului constand in posibilitatea de a restrictiona accesul copiilor pe anumite site-uri (85%), de a geolocaliza copilul (85%) si de a vedea ce site-uri a vizitat acesta (79%).
Beko vine, incepand cu anul 2020, cu o parte dintre frigidere echipate cu tehnologia HarvestFresh prezentata la IFA 2019
  Noua tehnologie prezentata printre altele la IFA Berlin 2019 se bazeaza pe puterea combinatiei de lumini in trei culori (verde, albastru si rosu) care imita timp de 24 de ore ciclul soarelui si lumina solara,  astfel incat fructele si legumele sunt expuse unui mediu apropiat de cel natural care le ajuta sa isi mentina prospetimea
 Acces la educatie prin ,,Doneaza si rezolva o problema" cu Fundatia Globalworth
  O campanie de strangere de fonduri a Fundatiei Globalworth pentru sustinerea accesului la educatie a copiiilor defavorizatib este in plina derulare. Campania se desfasoara simultan, in perioada 2-30 Septembrie, in toate cladirile Globalworth
Peste 7 milioane de vizualizari. N-ai bani pentru o masina sport? Inchiriaza una de la SIXT
O campanie Grey Dusseldorf cu un trompetist, interpretand ... o arie de motor Porsche, a facut furori pe strazile orasului german.
Bucurestiul are Cel Mai Lung Sir de Fantani Coregrafice Sincronizate din Lume, recunoscute de catre Academia Recordurilor Mondiale (World Record Academy).
  La aproape un an de la inaugurarea Fantanilor Urbane din Piata Unirii si de la lansarea spectacolului de apa, muzica si lumini “Simfonia Apei,” acestea au fost recunoscute, omologate si publicate drept Cel Mai Lung Șir de Fantani Coregrafice Sincronizate din Lume, de catre Academia Recordurilor Mondiale (World Record Academy
Grundig lanseaza HomeWhiz. Campanie pentru prima gama completa de electrocasnice conectate
  Fie ca vorbim de operatiuni simple, precum schimbarea temperaturii din frigider, pornirea programului de spalare a rufelor sau vaselor, sau pur si simplu consultarea din aplicatie a retetei pentru cina si preincalzirea cuptorului din drum spre casa, toate vor fi disponibile de pe device-urile mobil.
Noua Peroni Nastro Azzurro de la Propaganda
  PROPAGANDA a realizat cea mai noua campanie de imagine dezvoltata in Romania de catre marca italiana de bere Peroni Nastro Azzurro. D denumita #MomenteDeRespiro Peroni, noua campanie marcheaza o schimbare importanta de „tone of voice” si de abordare a brandului, atentia se muta dinspre stilul de viata exclusivist catre bucuria momentelor din viata de zi cu zi, adoptand stilul relaxat si detasat al italienilor.
Unilever isi extinde portofoliul de ingrijire personala cu Love Beauty and Planet. Campanie cu Mindshare si Image PR
  Potrivit reprezentantilor de relatii publice, campania de comunicare a lansarii noului brand de la Unilever eset dezvoltata in colaborare cu agentiiile Mindshare (servicii de media) si Image PR (relatii publice si comunicare) si se traduce printr-un mix de actiuni de promovare: comunicare in mediul digital, activari in-store si activitati de relatii publice.
Romanii aloca intre 11.700 euro si 31.200 euro la achizitia unei masini noi mici, medii si SUV
  Potrivit unor date Jato Dynamics, citate de Toyota Romania, defalcat pe categorii, bugetul mediu pentru achizitia unei masini apartinand segmentelor de clasa mica este de 11.700 euro, 20.750 euro in cazul segmentelor de clasa medie si 23.000 – 31.200 euro pentru toate clasele de SUV-uri.
 
PUBLICITATE: