CEC Bank devine partener THE Color Run
  ,, Avem deja o traditie de peste 10 ani in sustinerea sportului romanesc - fiind principalul partener al Federatiei Romane de Rugby inca din 2009 si ne bucuram ca putem sustine si alte initiative sportive”, a declarat Oltea Belciuganu, director Director de Marketing al CEC Bank.
Casa de Monede lanseaza medalia comemorativa Alexandru Ioan Cuza in parteneriat cu Proud To Be Romanian
  Medalia dedicata celui ce a infaptuit Unirea Principatelor Romane este innobilata cu aur pur 999/1000 si batuta la cea mai inalta calitate numismatica PROOF si face parte dintr-o serie limitata de numai 10.000 de exemplare, distribuita exclusiv de Casa de Monede.
Noua campanie Heineken, Daniel Craig versus James Bond, in 75 de tari
  Heineken® a lansat cea mai recenta reclama TV James Bond, avandu-l ca protagonist pe Daniel Craig. Lansarea precede cel de-al 25-lea film James Bond, No Time to Die, care va avea premiera in luna aprilie a acestui an
Cati dintre noi mai citesc macar o mie de cuvinte pe zi? Citeste mai mult si mai bine cu Dilema Veche si agentia Armada Marketing ( Propaganda Group )
  ,,Prin materialele de comunicare, folosind un stil asemanator Dilemei, ne-am propus sa aratam cat de usor este sa citesti mai mult decat media. Și, in acelasi timp, cat de placut”,  Obreja Bogdan, Copywriter, Armada ( Propaganda Group)
Pan Food a lansat de curand brandul SPIRALINE de napolitanele spirale
  „Am pornit dornici sa facem cea mai buna ciocolata de casa si, iata-ne, dupa 19 ani, surprinsi placut de amploarea luata de afacerea noastra si de faptul ca ne numaram printre putinele firme producatoare si nu doar importatoare de produse zaharoase in Romania!”, declara Ioan Stanea, administratorul Pan Food.
 Sound Codes of Romania, pe Spotify. De Ogilvy Romania impreuna cu Globalworth
  Buciumul din Bucovina si Toaca din Neamt, printre sunetele care pot fi redescoperite intr-un playlist dedicat pe Spotify . Tehnologie si elemente traditionale romanesti intr-o campanie care face posibila redescoperirea unor elemente traditionale romanesti prin intermediul tehnologiei de ultima generatie.
MALMKROG, un film de Cristi Puiu, deschide noua sectiune ENCOUNTERS a celei de-a-70-a editii a Festivalului International de Film de la Berlin
Cu o premiera mondiala pe 21 februarie 2020, „Malmkrog”, cel mai nou film de lungmetraj regizat de Cristi Puiu, va deschide noua sectiune ENCOUNTERS din cadrul editiei cu numarul 70 a Festivalului International de Film de la Berlin, ce se va desfasura in perioada 20 februarie – 01 martie 2020.
La inceput de 2020, Editura NICULESCU KIDS aduce titluri dedicate tinerei generatii
  Constienta de importanta educatiei copilului in cadrul familiei, Editura NICULESCU a creat colectia KIDS care reprezinta un excelent suport informativ pentru parinti si copii. 
Ogilvy Romania si Globalworth Foundation au implinit 700 de dorinte de Craciun
  700 de copii din 14 centre sociale si de plasament au primit raspunsurile mult asteptate la intrebarea “Ce vrei sa iti aduca Mosu’?” prin campania “The gift that keeps on giving”.
Engie Romania a ales. Noua agentie de strategie si creatie este Cheil | Centrade
  Cheil | Centrade este noua agentie de consultanta strategica si creativa ENGIE Romania, in urma unui proces de selectie la care au participat mai multe agentii de top
 
PUBLICITATE: