Arctic lanseaza campania Efectul Arctic printr-un parteneriat cu MagiCAMP, asociatia care vine in ajutorul copiilor cu diagnostic oncologic din Romania,
Skoda a anuntat ca astazi, luni , 11 noiembrie 2019, va avea loc la Praga premiera mondiala a noii ŠKODA OCTAVIA. Cei care nu participa la eveniment, pot urmari premiera in live stream, timp de 30 de minute, incepand cu ora Romaniei 20:00 (19:00 CET).
,, Pe mine, colegele din echipa ma ridica atunci cand sunt jos si ma motiveaza sa merg mai departe, imi dau o forta extraordinara. Și perseverenta este esentiala, trebuie sa te antrenezi, sa muncesti pentru fiecare victorie. Iar la final, cand spui ,,am reusit", nu e niciodata la singular”, declara Cristina Neagu, capitanul echipei nationale de handbal feminin a Romaniei.
Segmentul serviciilor integrate fix-mobil continua evolutia pozitiva. Numarul clientilor pentru aceste servicii a ajuns la 822.647 in T3 2019, in crestere cu 25,5% fata de acelasi trimestru al anului trecut;
Agentia condusa de Imola Zoltan a fost desemnata castigatoare in urma unui proces de selectie desfasurat spre finalul acestui an
De la zahar, la faina, la ulei si pana la obiecte total neasteptate, in perioada electorala, partidele apeleaza la ce ne este deja cunoscut ca troc electoral. Pentru a contracara trocul electoral, Funky si Kubis au amenajat si o expozitie care poate fi vazuta pana pe 2 noiembrie la Nod makerspace din Bucuresti. De pe Splaiul Independentei 160.
Uniunea Europeana a fixat un obiectiv de reducere a emisiilor de CO2 din transport de 60% pana in 2050, prin comparatie cu nivelurile din 1990, in conditiile in care transportul este sursa a aproape 30% din totalul de emisii de CO2 din UE, iar Toyota a anuntat in 2015 cum va pune in practica acest deziderat la nivel global
Initiativele Dove se numara printre cele mai complexe planuri de acest tip din industria de profil si vor avea un impact semnificativ, eliminand utilizarea unei cantitati de peste 20.500 tone de plastic virgin in fiecare an. Aceasta cantitate este suficienta pentru a masura planeta, de jur imprejur, de 2,7 ori1. Brandul a optat pentru implementarea unor initiative pe termen lung in locul unor actiuni punctuale, asigurand astfel un impact...
Pornind de la mitul vampirului autohton Dracula, celebrul proprietar al Castelului Bran in secolul al 19-lea potrivit legendelor, creatorii operatorului Vlad Cazino au dezvoltat o poveste plina de umor, sustinuta de o campanie de marketing al carei rezultat se reflecta in numarul mare de clienti ce si-au deschis cont in toata aceasta perioada.
O toaleta curata si sigura in scoli trebuie sa fie un drept, nu un privilegiu. Cu aceasta viziune, Domestos, in colaborare cu Crucea Rosie Romana si in parteneriat cu Ministerul Educatiei Nationale, lanseaza cea de-a cincea editie a campaniei „Domestos sustine igiena in scoli”.
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: