Semnal de alarma de la Fundatia Renasterea: Pacientii oncologici, pusi in pericol datorita restrictiilor din pandemie
  Fundatia Renasterea pentru Educatie, Sanatate si Cultura trage un semnal de alarma cu privire la situatia in care se gasesc, de la inceputul pandemiei de coronavirus, bolnavii de cancer din Romania – dar si din alte tari, conform Studiului emis de organizatia Europa Donna - Transforming Breast Cancer Together - Impact of Covid-19 on Breast Cancer Patients.
Cu o noua imagine de brand si o noua pozitionare de la Brand New si Propaganda Group, Zizin ne indeamna la armonie. Media la Initiative.
  Noua campanie ZIZIN include trei executii TV ( https://www.youtube.com/user/apazizin ), si a fost dezvoltata de PROPAGANDA, noul partener de comunicare al ZIZIN. Campania mai include si o componenta de Social Media (https://www.facebook.com/apamineralazizin/) si una de Digital.
Selly, ambasador Huawei. Alaturi de Lidia Buble, imaginea Huawei P40 lite, vlogger-ul recomanda modelul tinerilor creatori de continut digital
  La prima intalnire cu telefonul, Selly a explorat universul AppGallery alaturi de Lidia Buble, imaginea Huawei P40 lite. Camera performanta si aplicatiile de editare si Social Media disponibile in AppGallery, cele doua motive principale pentru care Selly pozitioneaza P40 lite drept smartphone-ul ideal pentru tinerii care vor sa se lanseze in lumea vlogging-ului
Cotnari doneaza 10% din profitul sau Spitalului Clinic de Boli Infectioase Sfanta Parascheva pe baza votului din cadrul campaniei #pentruoameni #pentrubine
"In Cotnari nu gasim doar vinuri minunate, gasim, mai ales, oameni care stiu sa puna umarul, sa imparta, sa munceasca cu respect fata de vie si fata de comunitate. De aici ne-am inspirat, de la ce inseamna comunitatea si nevoile ei si am invitat oamenii din toata Romania sa ne spuna ce comunitate medicala are nevoie mai mult de ajutorul nostru", motiveaza ideea comunicarii, Stefan Chiritescu, responsabilul de strategie al campaniei...
Milioane de vizualizari pentru gratarele aduse in casa virtual de Veranda Mall. Un filtru Instagram a adus micii acasa prin realitatea augmentata cu #UnuMaiDeAlCasei
  “Ne-am propus sa aducem atmosfera din Obor la voi acasa, in orice casa din lume in care locuiesc romani. Am facut acest lucru combinand un produs emblematic al Oborului, micul, cu un moment emblematic al sezonului, gratarul de primavara, care aduce impreuna familia si prietenii si le ofera experiente de neuitat” spune Alexandru Dincovici, reprezentant al echipei Veranda Mall.
Pozitia McCann Romania in campania ,,Multumim, doctorilor", cu peste 300 de postere pe strazile din Europa
  ,,O optiune artistica indrazneata, dar in nicun caz subordonata unui scop politic, religios sau de alta natura, ci un gest de recunostinta pentru medici, la fel de public precum este efortul lor de mare”
Monitorizari Automate de la 1 Mai in reteaua outdoor Phoenix Media, in 5 minute de la intrarea campaniei
,,Dupa testele facute pe cele 5 locatii cu camere montate in faza 1 (care ne-au ajutat mult in aceasta perioada de carantina) am montat inca 15 camere asadar din 1 MAI vom avea acest serviciu pe 20 TV Screenuri din retea” a afirmat Dio Boaca, General Manger si fondator al retelei DOOH Phoenix Media .
Vodafone Romania lanseaza platforma Impreuna suntem mai puternici. Campanie cu spot TV filmat de la distanta, executii digitale si social media
  Sustinuta de o campanie de comunicare care include un spot TV filmat de la distanta, campanii digitale si executii social media, Vodafone Romania lanseaza sub sloganul „Impreuna suntem mai puternici” o platforma digitala care faciliteaza accesul online la spectacole artistice live, clase de sport si masterclasses.
PR
Cel mai valoros lucru produs in Romania. Arta Romaneasca.
  Inaintea licitatiei online de Arta Postbelica si Contemporana, inclusiv fragmente din colectia scriitoarei Ileana Vulpescu si din Colectia Jean-Philippe Guilbert,  ArtMark ne aduce aminte ca arta romaneasca, domeniu ce ocupa in mai mica masura clasamentele senzationaliste si, cu siguranta, in si mai mica masura, agenda politicilor publice, de incurajare ori finantare a „productiei locale”,  este cel mai...
Mesaj fals in vreme de pandemie despre alimente gratuite care vizeaza reteaua de magazine Profi
  In prezent circula pe retelele de socializare si pe WhatsApp un mesaj fals care anunta ca PROFI ofera alimente gratuite ”in valoare de 250 de Lei pentru toata lumea pentru a sprijini natiunea in timpul epidemiei”
 
PUBLICITATE: