Monitorizari Automate de la 1 Mai in reteaua outdoor Phoenix Media, in 5 minute de la intrarea campaniei
,,Dupa testele facute pe cele 5 locatii cu camere montate in faza 1 (care ne-au ajutat mult in aceasta perioada de carantina) am montat inca 15 camere asadar din 1 MAI vom avea acest serviciu pe 20 TV Screenuri din retea” a afirmat Dio Boaca, General Manger si fondator al retelei DOOH Phoenix Media .
Vodafone Romania lanseaza platforma Impreuna suntem mai puternici. Campanie cu spot TV filmat de la distanta, executii digitale si social media
  Sustinuta de o campanie de comunicare care include un spot TV filmat de la distanta, campanii digitale si executii social media, Vodafone Romania lanseaza sub sloganul „Impreuna suntem mai puternici” o platforma digitala care faciliteaza accesul online la spectacole artistice live, clase de sport si masterclasses.
PR
Cel mai valoros lucru produs in Romania. Arta Romaneasca.
  Inaintea licitatiei online de Arta Postbelica si Contemporana, inclusiv fragmente din colectia scriitoarei Ileana Vulpescu si din Colectia Jean-Philippe Guilbert,  ArtMark ne aduce aminte ca arta romaneasca, domeniu ce ocupa in mai mica masura clasamentele senzationaliste si, cu siguranta, in si mai mica masura, agenda politicilor publice, de incurajare ori finantare a „productiei locale”,  este cel mai...
Mesaj fals in vreme de pandemie despre alimente gratuite care vizeaza reteaua de magazine Profi
  In prezent circula pe retelele de socializare si pe WhatsApp un mesaj fals care anunta ca PROFI ofera alimente gratuite ”in valoare de 250 de Lei pentru toata lumea pentru a sprijini natiunea in timpul epidemiei”
Dezinfectantul romanesc Asevi cu tripla actiune, avizat de Institutul National de Cercetare Dezvoltare Medico-Militara Cantacuzino
  Pons Ro Prodcom, producatorul si distribuitorul marcii ASEVI pe piata romaneasca, anunta avizarea biocidului GERPOSTAR PLUS ASEVI DEZINFECTANT MULTISUPRAFETE
Tehnologii avansate Vodafone Romania pentru reducerea amprentei de carbon si protejarea planetei
  Decizia companiei de a achizitiona 100% energie verde pentru derularea operatiunilor incepand cu luna ianuarie 2020 a fost completata de cea a unei investitii multianuale, cu scopul de a mari eficienta energetica a companiei si a reduce impactul creat asupra mediului.
Program HEINEKEN Romania in valoare totala de 1,5 milioane de lei de sustinere a comunitatilor pentru dotarea spitalelor impotriva COVID-19
  ,,Traversam o perioada exceptionala, plina de provocari si incertitudine. Pentru compania noastra, e important sa ne sustinem comunitatile din care facem parte. Ne dorim sa le oferim sprijin celor afectati si personalului medical care lupta zilnic cu efectele acestei pandemii.”, Dan Robinson, Managing Director, HEINEKEN Romania.
Joc in Dar pentru 17.000 de copii si tineri. Campanie de donatii in jucarii, jocuri si echipamente electronice pentru centrele de plasament
Campania ii invita pe toti cei care pot sa doneze jucarii, board games, console de gaming, echipamente electronice (laptop, calculatoare, tablete etc.), articole arts crafts si jocuri pentru outdoor (mingi fotbal, mingi si cos baschet, fileu,rachete si mingi tenis,frisbee etc.), sa aduca zambetul si joaca in viata copiilor si tinerilor din centrele rezidentiale.
Campania PrimaLinie de LaPrimulBebe a strans 235.000 de euro pentru protectia medicilor, 2 ventilatoare si 8 monitoare pentru functii vitale
  Suma a fost stransa in numai 5 zile, in cadrul unei campanii umanitare desfasurate in cadrul comunitatii online LaPrimulBebe
Campanie de strangere de fonduri pentru a steriliza spitale cu noul robot de dezinfectie MUV. Kaulfand si BCR au achizitionat in avans roboti MUV SMART
  Pana la finalul lunii aprilie, echipa isi propune sa stranga suma de 1.000.000 de lei pentru a produce 10 roboti inteligenti de dezinfectare fara contact (MUV Smart) si 50 de variante non-autonome ale acestuia (MUV Lite).
 
PUBLICITATE: