Fiecare imbratisare va face mai puternici. Huggies ( Kimberly-Clark) si Salvati Copiii Romania intr-o campanie Ogilvy Romania de educare a mamelor in relatie cu nou-nascutii
  Campania Huggies ,,Fiecare imbratisare va face mai puternici” este un manifest pentru normalitate si reaminteste ca ingrijirea si educatia corespunzatoare reprezinta fundamentul unei cresteri si dezvoltari armonioase pentru orice copil. Acest proiect este parte dintr-o initiativa mai ampla a organizatiei Salvati Copiii Romania, de combatere a mortalitatii infantile prin programe complexe de educare a tinerelor mame.
Pe fondul mentinerii restrictiilor in spatiile din restaurante, Starbucks continua cu o noua locatie stradala. Piata Universitatii din Bucuresti
  Starbucks, cel mai mare lant de cafenele din lume si lider in domeniul inovarii si al satisfactiei clientilor, a deschis o noua cafenea stradala in vecinatatea Palatului Sutu - Muzeul Municipiului Bucuresti.
Dupa ce, in luna aprilie, compania a suspendat, temporar, toate activitatile de marketing planificate, alegand sa redirectioneze resurse catre nevoile comunitatilor in care isi desfasoara activitatea, noua campanie de marketing se lanseaza printr-un manifest emotionant, despre schimbare, creat de artistul George The Poet - „Mai deschisi ca niciodata” (Open Like Never Before)
Prima lansare de beauty din offline in online. Johnson&Johnson si Ogilvy Romania au lansat digital noua gama Neutrogena
  „Aveam acest eveniment pe agenda de foarte multa vreme, gandit si planificat fara niciun virus pe langa noi. Dar, pentru ca adaptarea este singura arma la indemana, am ales sa punem in prim plan siguranta si am rescris un eveniment glossy intr-un context digital ”  spun reprezentantii Ogilvy Romania, despre pregatirea evenimentuluide lanzare online, din offline.
1 din 3 elevi fara resurse educationale pe timpul pandemiei. Noua campanie Vodafone Impreuna nu lasam niciun elev in urma
  Extinderea programului are loc si ca urmare a faptului ca unul din trei elevi nu a beneficiat de acces la resurse educationale in timpul pandemiei si extinderea programului ,,Scoala din valiza” prin care 5.300 de copii, din 22 de scoli din 11 judete beneficiaza de solutia educationala
Reactia Mistic Media la ocuparea panourilor proprii dePubliVol, a Primariei Voluntari: ,,Experienta cel putin indoielnica [..] cvasiinexistenta in domeniul afacerilor in publicitate
Vlad Ruta, partener fondator mistic Media despre PubliVol: ,,compania municipala a orasului Voluntari, condusa in acest moment de Alexandru Cautis, un fost jurnalist, cu experienta in povestile de creativitate publicitara, dar cel putin indoielnica ca sa nu spun cvasiinexistenta in domeniul afacerilor in publicitate."
Telekom Romania lanseaza campania FanAfaceriMici, prin care promoveaza business-urile autohtone cu ajutorul romanilor
  Utilizatorii retelelor sociale sunt invitati sa promoveze afacerile mici folosind #FanAfaceriMici; Telekom Romania va promova pe paginile sale de socializare 20 de afaceri propuse de romani;
Vodafone devine verde. Reteaua din Europa va fi alimentata 100% cu energie din surse regenerabile
  Reteaua Green Gigabit va fi activa in toate pietele Vodafone din Europa, incluzand Germania, Marea Britanie, Spania, Italia, Portugalia, Irlanda, Grecia, Romania, Albania, Cehia si Ungaria pana cel tarziu la data de 31 iulie 2021.
IQOS si McCann PR lanseaza o geanta in editie limitata, inspirata de noul dispozitiv
  ,,Acest proiect este unul de suflet pentru mine si sunt foarte incantata de cum s-a transformat. De la ideea cool din prezentare, la munca echipei de creatie in detaliile implementarii si reactiile pe care le-am primit din comunitatea IQOS. Toate acestea sunt meritele intregii echipe McCann PR si a suportului constant din partea echipei IQOS. Speram ca aceasta geanta sa fie purtata vara aceasta in cele mai frumoase locuri de catre toti...
Tara Fagarasului, declarata Destinatia Turistica a anului 2020 din Romania de catre bloggerii de turism
  Cezar Dumitru, Imperator Travel: ,,Exista o tendinta la nivel global - turistii din Thailanda sunt thailandezii, turistii din Bali sunt indonezienii, iar aceeasi tendinta se poate observa si in Romania - romanii sunt interesati sa-si vada tara”
 
PUBLICITATE: